< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off









Opis bloga

Inace, ja sam Vrba i s vremena na vrijeme cu vam nesto napisat. Uglavnom to ce biti s namjerom za neku osobu. I btw. , nemojte se cudit na gramaticke greske, ipak sam isao u gimnaziju ;)

Ime: Njusim (slobodno me zovite Njusime) smijeh za sve ostale Vrba
Gdje živim: ajmo reci Karlovac
Škola: fax
Starost: (mladost=) 20 g
Icq br: 281-434-037
Msn: davrbani@inet.hr
Mail: ivan.vrbanic@gmail.com
Horoskop: rak,
Status: glavan i odgovoran za sve dobro thumbup
Znak raspoznavanja: plavi renault twingo...ma morate znati (ili kako bi netko rekao bolid) :-)

Brojac Vas posjetitelja :-)

Polako, da Vas sve stignem prebrojit wave










Koja ste zvijer u krevetu ?! Provjeri ovdje...


Klikom na link pogledajte tko vam je suden... ovdje !

Jeste li i Vi provokatorice?!
Pa naravno!
Nakon provedene noci samnom u krevetu znat ces odgovor!
Nisam!
Ponekad ako se samo malo igram!
pollcode.com free polls



O cemu ste najvise mastali dok ste masturbirali:
kako se netko drugi jebe s vasim partnerom-icom
da ja rasturam nekog-neku a partner-ica to gleda
da sam u velikom grupnjaku
ja masturbiram na neto drugo...
ne masturbiram
  
pollcode.com free polls



VVirile
RRadical
BBrutal
AAwkward




utorak, 16.01.2007.

Rintam...ali bas i ne.... ;-)

Rekla si mi sve sto si imala
godinama si cutala
rekla si i da si me volela
zaboga jer si morala
da sam Dunav ti bi me presusila

Tebi dajem sakom i kapom
a ti me u bedu otera
uzimas i trazis, al nikad ne dajes
to sto dajes drugima

Dal da stvarno
skocim s mosta
para nikad dosta
dobro i ziv ostadoh

Ja rintam, rintam
po celu noc i dan
samo tebi da dam
rintam i druge ne gledam
vidis kako propadam

Ja rintam, rintam
po celu noc i dan
samo tebi da dam
rintam a tebi malo je
sta bi vise od mene

Sad mi kazes malo je
kule i gradove da ti osvajam
sad mi kazes malo je
zlato i dzindjule da ti poklanjam
stani malo stani zar te nije sram

***************************************************
Kao devica i mila svetica
zmija u nedrima
djavo u vedrima
ma sve sam to znao ja

Ko ruza otrovna
i vera neverna
moje srce si ko ogledalo
sakom razbila

Ref.
Sedam, sedam godina
zbog tebe srece nemam ja
jer si, jer si, jer si me
ko ogledalce razbila

Sedam, sedam godina
zbog tebe srece nemam ja
jer si, jer si, jer si me
na komade raznela

Dobro znao sam sve
sta ide, sta ne ide
crno i belo, pola i celo
al' ne i ja uz tebe

Ako si probala
stvarno si uspela
moje srce si ko ogledalo
sakom razbila



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.