subota, 09.09.2006.

Subota popodne....

blog layouts


... a ja se tek probudila... mislim nisam spavala od jutra nego negdje od dva do malo prije.. nocas bili budni do tri... Bila mi Dora, pa smo onda kao isli gledat neki film kod buraza u sobu, a bio mi bratic i burazov frend Nino... i tak mi na kraju zavrsili gledajuci jackasse... ja u toku filmica zaspala nekoliko puta, onda Dora otisla ja rekoh odo ja u krevet... i onda je i Nino ubrzo otisel... i draga me majka probudila u pola deset da idemo u grad kupiti knjige... krasno... onda nisamo nasli pola knjiga... kak to obicno biva stara dobila slom zivaca, a ja se totalno zbunila, izgubila s knjigama zbog nje... moram jos neku zadacu napravit... ajoj a sutra mi strka u kuci do 7, dok ovi moji ne odu za Njemacku....................

| 18:17 | napishi mi neshto... (3) | troshi boju | #

<< Arhiva >>

Copyright © One way ticket to the hell...and back.... - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga!
ma shto ja znam.....bit cje neshto... :p...Blog za sve pametne, glupe, dosadne, darkere, metelce, rockere, ma za sve...ljude koji nemaju sta raditi...
Hit Counter
pa kolko vas je!!!!


Cursors




Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


my name vrazjica
ljubimac: ribica i pesek i kornjaca
naj izreka: nakon losheg vremena dolazi dobro :)
moj zashtitni znak: smile and yingyang
zanimacija: eng.,tal.,fotkanje i crtanje..
bendovi:System Of a Down, Guns n Roses, Rolling Stones,Rolling band, Hladno Pivo, Psihomodo Pop, The Rasmus, Iron Maiden,Nightwish, Green day, Pink Floyd, Metallica, Nirvana, Linkin Park, Azra, Good Charlotte, RHCP....i josh puno toga...
Pjevacj: Marlyn Manson,Curt Cobain
pjevacjica: onak Avril ima ok pjesme, Country Love
naj pjesme: Holy smoke, Boulevard Of Broken Dreams,Nothig else matters, Turn the page, Just a Kid...
Naj film:Razbijacj...
Naj glumac:Will Smith, Brad Pitt :)
glumica: Julia Roberts
serija: Ptice umiru pjevajucji
Nja crticji: Simpsoni, Shtrumfovi
knjiga: Andjeli i Demoni
pisci: R.L.Stine, J.K.Rowling, Dan Brown
volim: frendove,punk, rock, metal, nakit, crno,sport, dinamo,decjka,mobitel, internet,:)) mjuzu...
ne volim: dvolicjnost, razmazenost, umishljenost...itd.

myspace

evo ovo je moj:
aj-sik-ju (icq)
213-548-023
...i moj mail...
nickica0207@yahoo.com

pa ako bash neko ocje pisat nek pishe... =)

MySpace Layouts



Myspace



Myspace



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



Myspace layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts