utorak, 05.09.2006.

evo me i danas... i tako prosao i drugi dan u skoli... Bilo zasigurno bolje nego jucer, makar sam prvi sat zakasnila 15 minutica... sva sreca da je raska zakasnila. :) Upoznala vecinu cura iz razreda, sve su mi ok, zasada... nadam se da se nece ponoviti razocaranje iz osnovne... Paula i Hana su mi onak najvise ok, jedna zivi u Sesvetama a druga tam negde blizu Jaske... :) sada bar i imam neko drustvance...decki iz razreda me podsjecaju na one iz osnovne! Danas Hana, i ja izlazimo iz razreda i dode neki lik, i pita nas jesmo mi sestre...tak da....to sve govori... i tako to... bye, bye...................

| 20:37 | napishi mi neshto... (1) | troshi boju | #

<< Arhiva >>

Copyright © One way ticket to the hell...and back.... - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga!
ma shto ja znam.....bit cje neshto... :p...Blog za sve pametne, glupe, dosadne, darkere, metelce, rockere, ma za sve...ljude koji nemaju sta raditi...
Hit Counter
pa kolko vas je!!!!


Cursors




Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


my name vrazjica
ljubimac: ribica i pesek i kornjaca
naj izreka: nakon losheg vremena dolazi dobro :)
moj zashtitni znak: smile and yingyang
zanimacija: eng.,tal.,fotkanje i crtanje..
bendovi:System Of a Down, Guns n Roses, Rolling Stones,Rolling band, Hladno Pivo, Psihomodo Pop, The Rasmus, Iron Maiden,Nightwish, Green day, Pink Floyd, Metallica, Nirvana, Linkin Park, Azra, Good Charlotte, RHCP....i josh puno toga...
Pjevacj: Marlyn Manson,Curt Cobain
pjevacjica: onak Avril ima ok pjesme, Country Love
naj pjesme: Holy smoke, Boulevard Of Broken Dreams,Nothig else matters, Turn the page, Just a Kid...
Naj film:Razbijacj...
Naj glumac:Will Smith, Brad Pitt :)
glumica: Julia Roberts
serija: Ptice umiru pjevajucji
Nja crticji: Simpsoni, Shtrumfovi
knjiga: Andjeli i Demoni
pisci: R.L.Stine, J.K.Rowling, Dan Brown
volim: frendove,punk, rock, metal, nakit, crno,sport, dinamo,decjka,mobitel, internet,:)) mjuzu...
ne volim: dvolicjnost, razmazenost, umishljenost...itd.

myspace

evo ovo je moj:
aj-sik-ju (icq)
213-548-023
...i moj mail...
nickica0207@yahoo.com

pa ako bash neko ocje pisat nek pishe... =)

MySpace Layouts



Myspace



Myspace



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



Myspace layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts