utorak, 24.01.2006.

...

Povratak..
Ta draž što zrakom tvori mirise zadovoljstva
i slatkozorje.

Povratak na zanose strasti
i mirise onog zraka što ne poznaje boli,
gdje širom otvorene oči
upijaju svjež vjetar
i puštaju suze da budu nošene..
suze radosne

Onaj izlaz iz granica,
onaj korak u kreativnosti duha,
gdje želje postaju tvoj jedini cilj,
kad ti je dopušteno letjeti
i kad prestaješ lebdjeti...


- 16:06 -

Komentari (16) - Isprintaj - #

petak, 20.01.2006.

dragi moji blogeri kuhari...

...bacila se ja na pečenje kolača, mislim da bi stvarno bio red da nešto znam ispeči, a i ulovilo me da mi se baš hoće.
I tako sam za početak morala odabrati baš najkompliciraniji kolač, barem što se sastojaka tiče, pa trebam Vašu pomoć iz razloga što je jedan sastojak KOKOSOVA MAST. Tu mast ja ne mrem nigdje naći i koga god pitam nema pojma, pa sam se odlučila pitati i Vas, možda neko ima kakvu pametnu informaciju. Ako znate išta vezano za to i gdje bi se moglo kupiti VIČITEEEEE, jer ja sam već očajna, a kolač izgleda tako fino, čak nisam ni ljubitelj kolača, al ovaj me baš privlači.

Hvala unaprijed pa makar i blijedo gledali u ovo!

- 11:58 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

srijeda, 11.01.2006.

jučer...

Ma ljudi moji, smijem se ja,
Samo pokadkad iskra tišine zatitra na rubu usana.
Oči mi sjaje, samo negdje u dubini suze bitku vode.

Srce je smjernica ka propasti, mnogi tvrde,
Priče za ljude što ne žele znati puta dalje,
a i to je opet stvar vlastite volje.
Onaj ko sam ruku diže na sebe, nek ne okrivljava ljude druge,
njegova je ruka, sve ostalo su utvare, opet, misli njegovih.

Možda nekom ne svidje se ovaj napad na vlastitu osobnost,
žao mi je, jer taj nije svjestan svoje postojanosti.

Trenutno mi je fizički teško disati
I to je sputavanje moje živosti, ali proći će.
Malo ću promislit i zaklopit oći, odmoriti.
Malo ću se sjetiti prijatelja....
Ljubavi svoje, pročitat ću pismo..
...i proći će



- 18:59 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

nedjelja, 08.01.2006.

..što se izvuklo...

Brišeš mi suze zrakom!
Biram namjerno neznanje, kud i kamo ljepša svjesnost.
Malo ću se praviti glupa i kao da nikad stiha znala napisati nisam pa Vi znate da je to istina, jel da?
(hajde, surađujte samnom!)
..hm, Vi, pak, birate šutnju, ha dobro, svakom njegova svojstvenost!
Eto, sad mi se čak jede sarma, a odlučila sam da neću biti gladna večeras..
Ma, k vragu, idem se debljat, čak ni nemam sarmu, al naći ću nešto!

Sviđa mi se ova spokojna tišina.

- 00:26 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Copyright: Vrazicek
Design: Katya






Sve ono što se nalazi u meni,
voljela bih kroz pjesme podijeliti s onima
koji cijene svoje unutarnje osjećaje,
koji njeguju njihovu vrijednost...
To je ono što nam uvijek ostaje vjerno!!

...s tobom..
U nadi, koliko puta,
umrla sam..
U želji, koliko puta,
izgorjela sam.
Pod teretom,
osjetila sam bol,
stihom,
imala sam slutnju.
Riječi,
zbunile me..

U pogledu me traži,
kad nađeš ljubav,
javi.

U njoj živjet ću!

U ruci tvojoj
topit ću se,
nek me upije tvoja koža!


Free Website Counters
Free Website Counters


*Love Story Theme*


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr






... jutrom ...
Slatka si ovako snena ujutro,
kad proklinješ dan
što ti je dirnuo lice!

Slatki su prvi treptaji tvoji
i tvoje stenjanje muklo
i tvoj okret i tvoja kretnja
i tvoj dodir mekan ...

i tvoje prvo - pusti me
još malo!

Medena si kad zjevneš
i suza ti poteče niz lice
i kad se osmjehneš i trzneš..
i tvoj treptaj, još jednom..

Slatka je tvoja prva ljubav
na usnama,
jutru posvećena ...