..Do you know what it feels like loving someone that’s in a rush to throw you away?
Do you know what it feels like to be the last one to know the lock on the door has changed?..



If birds flying south is a sign of changes
At least you can predict this every year
Love, you never know the minute it ends suddenly
I can’t get it to speak
Maybe if I knew all the things it took to save us
I could fix the pain that bleeds inside of me
Look in your eyes to see something about me
I’m standing on the edge and I don’t know what else to give.

..Do you know what it feels like loving someone that’s in a rush to throw you away?
Do you know, do you know, do you know, do ya?
Do you know what it feels like to be the last one to know the lock on the door has changed?...

How can I love you?
How can I love you?
How can I love you?
How can I love you?
If you just don’t talk to me, babe.

I flow through my act
There's a question: Is she needed?
And decide all the man I can ever be.
Looking at the last 3 years like I did
I could never see us ending like this.


Seeing your face no more on my pillow
Is a scene that’s never ever happened to me.

(Do you know?)

But after this episode I don’t see
You could never tell the next thing life could be

Do you know what it feels like loving someone that’s in a rush to throw you away?
Do you know, do you know, do you know, do ya?
Do you know what it feels like to be the last one to know the lock on the door has changed?

Do you know what it feels like loving someone that’s in a rush to throw you away?
Do you know, do you know, do you know, do ya?
Do you know what it feels like to be the last one to know the lock on the door has changed?

(Do you know?)
(Do you know?)

Do you know what it feels like loving someone that’s in a rush to throw you away?
Do you know, do you know, do you know, do ya?
Do you know what it feels like to be the last one to know the lock on the door has changed?

Do you know what it feels like loving someone that’s in a rush to throw you away?

Do you know what it feels like to be the last one to know the lock on the door has changed?

  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by: iwa

Opis bloga

evo malo o nama....!!!!
nas dvije smo best frendice...idemo skupa u školu..ne želite ni znat koju....obje smo plavusheee pa kad se to spoji...uf...nema nam ravnih...smokin
imamo 15 god (skoro 16) al smo po ponašanju gore od djece....ja volim rap i techno a Ana cajke..i po tome smo potpuna suprotnost...ne pušimo...i tak....VoLImOOOO pLesaT.....i to jakoooo...iako na malo drugačiji način pošto ona trese a ja one modeernije grublje plesove uz rap.....al ok...nesmijemo ni bit iste...jer ipak...suprotnosti se privlače iako se mi stalnooo "svađamo"...al sve je to za ljude ;)
obje smo spaljene i uvijek za akciju...a ako čujete da se netko bruka u tramvaju to smo vjerojatno nas dvije...više o nama saznat ćete u postovima a do tad vas kissamo.
.wave...
Image Hosted by ImageShack.us



EvO MaJO SJiKiCA ... :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ŠmrC...IsTinA...
Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Za MoJu Anu...hehe
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


I eVo JedNa Za MEnE...SWeeeEtT...heheh....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

ponedjeljak, 05.05.2008.

♥ Urnebesni prvi maj...heheh

čudno..ali taj dugoočekivani praznik (nije bilo škole čak 4 dana) nismo provele zajedno...ona je bila sa ekipom u Kašini na Lipi...a ja sa curama iz škole na Bundeku,luniću i Jarunu...evo malo detaljnije ako vas zanima...

ANA...(putopis!!! ;) )
krenuli smo ranim jutrom...kada je sunce iza planina izašlo i protrljalo okice....trrrrr.....ili ne..idemo ispočetka....bilo je to u četvrtak...ja i ekipa smo se okupili u pola 9 i krenuli pehaka prek svih tih brda i planina...nahodali smo se ko konji...3 sata bez odmora...(moš mislit)...putem smo malo cugali pa je već tad bilo naroljanih...tam smo došli oko 12...svi smo se skupili,raširili dekice i ihaaaa...bilo je himalaje..hehhe...zajebancija..smjeh i urnebes na sve strane..pogotovo je jedna A........... potpuno dočarala atmosferu svojim provalama...al ok..nećemo o njoj da me ne razapne,,to sam trebala znat samo ja al sad zna pola škole...heheh...sve u svemu bilo je super iako nas je kiša potjerala pa smo ranije ošli doma...ja sam malo i nastradala i to sve zahvaljujući KIKIuuuuu....burninmad..i tak dalje...

IVA...
ja sam se taj dan tako nahodala..isss...prešla sam cijeli grad sa ekipom i sestričnom....bilo je super..bili smo na Bundeku među svom onom djecom..isss..ljuljali se i klackali..hehhe...tada sam ih ja odvukla do lunića na par vožnji...užasss....kad su mene i Kezu zatvorili u onaj ranger počela sam se molit Bogu da me puste van....hehheh...joj kad se sjetim onog osjećaja kad smo visili gore....uuuuuu.....ostale se cure nisu ni usudile na to pa su ošle na onaj ringišpil...ma bilo je zakon..i na kraju smo bili na Jarunu...nahodali se,napričali,izležavali,ma sve po malo....i tak mi je proletio dan...cerek... btw...pozzz Tonki,Bax,Ljiljani i Snješki..kissam vas

KomAd i pOL....EnRiqUe IgLesiS-do you know...






| Heal Me | 23 | Print My Empty Words | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.