petak, 27.01.2006.

BIO SI MI DAN I SUNCE !

Bio si mi dan i sunce,
bio si poseban,
ljubav nisi pokazivao koliko sam htjela
ali nikad nisam požalila
šta sam te voljela.

U sebi osjećam tamu i bol
na ustima hladnu sol, koja topi poljupce i dodire
glas koji mi iz srca dopire
osvrnem se i vidim te s njom, tom malom glupačom
koja ti poštovanje neće pokazati već samo bol nanijeti.

Kasno će biti kada budeš vidio s kim imaš posla
i u čijim ćeš se rukama kriti,
ja više pored tebe neću biti i tražiti tvoje oči
oči poput noći koje svijetle u mraku
kao mački u jarku koja traži svoj plijen
tako ja sanjam onaj tren
kada ču te ponovo zagrliti, te poljupcima zasititi.

Svi su mi rekli :»okani ga se, nije on za tebe
misli malo i na sebe te na svoju sreću, još veću
a ne da patiš za njim i sama plačeš u tami,
veliku bol ti usput nani i ostavi
ožiljak na tvom srcu.»

Nisam ih slušala
te u tebe sam se zaljubila, danima sam zbog tebe patila te novu lekciju shvatila.
Sreća će mi doći a ti ćeš mi iz glave teško proći
zaklela sam se da ču te preboljeti
zaklela sam se da te neću više voljeti
zaklela sam se da me srce zbog dečka neće više nikada ovako boljeti!!

BY:PETRA

| 23:26 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>