06.04.2007. / petak

dragi moji blogeri,prijatelji i svi ostali.....

....nece me bit neko vrijeme....mal sam u depri.....prekinula sam sa zvonetom,bas kad sam
mislila da je sve u redu ..jesam budaaalaaa.....uzalud se trudila.....puknucupuknucumadheadbangmadburninmadblabla
....necu izgleda vise ic ni na folklor.......
necu vise pisat blog ( bar ne neko vrijeme ).....dok se ne oporavim.....
puno hvala prijateljima:nori,denisu,rozy,dini i kundi koji su mi toliko pomogli oko zvoneta i koji su uvijek bili uz mene kad mi je nest trebalo u vezi s njim!nononono
....a jebiga sta cu...takav je zivot...isto kao sto sam naslov kaze....
L J U B A V J E K U R V A !!!!!!!
jebem ti zivot i sve sto je vezano uz njega....ocigledno niko vise ne moze bit sretan...svaka cast onima sretnima.....nek se drze sto duze mogu.....
neznam vise sta da vam kazem al vas mogu punooo pozdravit i poslat puunooo pusa....sve vas kisam.....kisskiss
ja odo pit.........ubijat se a vi uzivaj te......kisss
puno pozzdrava ....nori,denisu,rozy,sve iz razreda,blogere....koji mi ostavljaju kommmeee
i tako dalje...kundu,doru,dinu,loodachu.....miss...i sve ostale ne znam ko sve uopce postoji....
ajd pozzzzzzzzzzzzzzzzzwave

- 14:40 - Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.