02.04.2007. / ponedjeljak

eo mene ljudi..nakon toliko vremena.....

ma nisam imala vremena pisat...znate skola i ta sranja....
a i mal sam vise vremena provodila vani sa zvonetom pa tak da nisam stigla nist pisat
al obecajem sad cu svaki drugi dan nest pisat,hehe!
Joj,strasno...obavljamo pripreme za krizmu i te gluposti....ufff neda mi se nist radit....
moji vec planiraju sta ce napravit,kupit....pripremaju ko da me udaju.....strasno...
sta ce onda bit kad se budem udavala (ak se budem,)Al kakvi su svi decki...ne vjerujem
bas da cu se udavat...mozda bude koja iznimka kao npr...(zvone)hehe...
ae idem vam ja u skolu pa ak stignem s probe nest cu napisat.....al malo veci post....
pozzz sve a posebno: zvoneta,burajza Denisa,Noru....rozy...mog bracu Rastamana tj.
tovara iz tenja hehe i tako dalje....ma sve kissskisscerekkisscerek

- 13:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.