26.03.2007. / ponedjeljak

smijehludwavepozzz ljudi,eo i mene...stigla iz skole!!! Strasno....pitala me biologiju i dobila sam 3
strasno....namcornamcorOna glupa Evica (nastavnica iz povijesti!) opet me pitala...svaki jebeni sat ona mene
pita! Al aj dobila sam 4,5,4...smijeha jesam sretna!!
Jucer sam opet bila na rancu kod Zvoneta,a on morao zaklat ovcu dok mi dodjemo!
Strasno,jos je bila ziva kad smo je ja i Rozmari vidjele!Uzeo zvone cekic i opali par puta po glavi,
a ona jos ziva...nije htjela odustat,a onda ju je i mrco poceo sutat! Cak je i cekic polomio na njoj!
Ne mogu docekat da odem na probu...znate ide vam ja na folklor! Tamo ce bit moja ljubav!cerekcerekcerek
Jedva cekam da ga vidim! Hehe,ma zaljubljena i luda sam vam ja!kiss
Al nije sve lijepo,moram jos dobro natuc i usutkat jednu glupu Doru koja stalno sere protiv mog
burajza-lege(Denisa) i najj frendice Nore,znate oni su vam isto zajedno kao ja i Zvone! Ta
glupaca je opsjednuta Denisom i stalno ga napada,a onda je jos i na blogu nasla vrijedjat Noru!!
Gadura!
Danas idem mal u sopping po gradu pa se spremam,idem trosit lovu starcima ...hehe...kisss do navecer kad se vratim s probe!!!!smokinsmokin

- 14:09 - Komentari (48) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.