25.03.2007. / nedjelja

Bok ljudi

wave...Eo i ja napravila blog...
Ne spava mi se pa eto!!
Moja ljubav ocigledno spava pa ga ovim putem puno pozdravljam
i saljem puno pusa!!!kisskiss
Danas sam bila na rancu kod "mog" Zvoneta,zezali se,gledali
konje,pricali!!!
Samnom su jos isle Kristina i Rosa-Maria! Padala je kisa kad smo
isli na ranc a mi "budale" isle preko polja,a jesmo bile blatnjave...
strasno...hehe
Svaka cast Zvonetu,sam se brine oko ranca,sve zna radit!!!
Al zato ima super lege koji mu pomazu!!!!
Cak sam danas spojila dva golupcica:Mrcu i Rosa-Mariu,a bas su
mi sladak par...hehe al smo Zvone i ja sladji par!!!! cerekcerek
Issse 5.00h je a ja jos budna,a jebiga kad mi se ne spava!!!!
Ajd idem ja gledat film....kisssskisskiss

- 05:02 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.