< svibanj, 2009  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Design by ZOKA

 

Opis bloga

za prijatelje!!!!!!

 

likovi

Clawsion: GIF89aČ Č ÷ Ăůj†˛ö˙˙+.26G_ŐćîroŽ–¸ěśŮçVdɗ¤ŻĽËýËĺŞTlĚ‡¨Ú,6KEWr„Ťăčęé
a GW¸ŘÚŮu–ÓŤŐ˙Îęôiz3C–•źó}ŁÝłÝ˙ÝíôŠśČVbnÝóúÉÉÉYs­QNx˜Ĺx„§¨¨¸¸•Páf(2pzžŰ
Luna: ‰PNG


IHDR – – łcćľ gAMA ŻČ7 Šé tEXtSoftware Adobe ImageReadyqÉe< iqIDATxÚě}|TUúöŢ’iÉLz™4 ’ B ˝ƒ˘bADĹ

 

my friends

mihebelj
kikethumbup
katewink
ingridmah
vražjacool
enawave
i naravno
jazujo

 

mihe!!!

Sorry nisan stigla ostalo objavit još nisam pribacila iz worda cilu priču

 


četvrtak, 07.05.2009.

 

Picola

Kada su se Vedrana i Evangelina pojavile ispred učionice hodnikom su odzvanjale riječi - Evo ide spavalica.-
-Začepite- bijesno vikne Vedrana i priđe Nessi koja je sve to gledala sa smješkom i otvori usta kako bi nešto rekla, ali tada se začuje uzbuna na hodniku -Stiže picola! Svi u red!- Ali nisu to ni stigli izgovoriti, a već je pred njima stajala profesorica koja je bila bar za glavu niža od svih učenika u tom redu. Progovorila je svojim oštrim glasom:- Uđite.-Svi su ušli. Znali su da će ih sve kazniti jer je zovu picolom.
-Vedrana! Ustani!- oštrim glasom je rekla picola. Vedrana ustane. Iako to nikada ne bi rekla, niti pokazal Vedranu je bio strah da je picola doznala kako joj je Evangelina nadjenula taj nadimak koji tako mrzi.
-Zašto me zovete picola?- upita picola oštrim glasom.
-Zbog vaše visine.- odlučno reče Vedrana koja je odahnula jer picola nezna tko joj je nadjenuo nadimak.
-Zašto me i dalje tako zovete iako sam vam to isključivo zabranila?- upita ona i okrene se prema cijelom razredu. -Tko je izmislio nadimak?- Svi su šutjeli jer su se bojali Vedrane nakon što je jučer prilipila Nessi šamarčinu. Iznenada Nessina ruka poleti u zrak.
-Što je dušo? Imaš li mi štogod reći?- upita picola ljubazno. Svi su znali da je Nessa miljenica svih profesora, a osobito picole.
-Da, profesorice.- reče Nessa -Ja znam tko vam je nadjenuo nadimak.-
-Tko, dušo?- reče profesorica umiljatim glasom koji se iskreno gadio Vedrani. Nessa brizne u plač. Vedrana je znala što Nessa smjera. Nessa je htjela ispričati kako ju je Vedrana ošamarila jučer, ali morala je plakati kako bi sve bilo još efektnije.
-Što je bilo dušo?- upita picola
-Ništa. Samo me malo strah.- reče Nessa. Njezinu glumu bi prokužila i najveća budala, ali ne i picola kojoj je u ovome trenutku bilo najvažnije da nekoga kazni radi svoga nadimka.
-Nema te čega biti strah. Nitko ti ništa ne može učiniti dok sam ja ovdje.- reče picola umirujučim glasom.
-Ali vi nerazumijete- reče Nessa kroz plač.
-Što nerazumijem dušo?-
-Pa, znate mene je strah da ću dobiti još jeda šamar od Vedrane ako vam rečem da je Evangelina kriva.- reče Nessa očiju punih suza.
-Aha- zadovoljno će picola.
-Zašto si me tako nazvala?- upita picola glumeći ljubaznost.
-Ona ga nije smislila.- začuje se Vedranin glas.-Ja sam.-
-Oho, pa ovo postaje sve bolje i bolje.- na njenom licu pojavio se zadovoljni osmjeh.
-Ponavljam pitanje. Zašto si me tako nazvala?-
-To je barem jednostavno. Zbog vaše visine ili je bolje da kažem zbog toga što ste niski.-
-Ali meni se to ne sviđa i zabranjujem vam da me tako zovete.-
-Uredu.-
-Stvarno?-
-Da, odsada ćemo vas zvati mala smišna čovječica.-
Picola je otišla do svoga stola, uzela list papira i olovku i počela pisati. Nakon nekoliko minuta završila je, i stavila papir u omotnicu.
-Dođite vi dvije.- reče picola s velikom dozom radosti u svom glasu jer je napokon otkrila tko joj je dao nadimak.- odnijet ćete ovo vašoj razrednici i porazgovarat s njom o vašem ponašanju.-
-Dobro.- reče Vedrana mrzovoljno. Ona i Evangelina su izašle iz učionice. Vedrani je bila uvjerena da joj se Nessa izbeljila kada su prolazile pored njenog stola
-Zašto si rekla da si ti kriva kada nisi?- upita Evangelina.
-Pa kada smo obje krive. reče Vedrana.
-Kako to misliš?-
-Pa, lijepo ti si se počela rugati kako je niska, a ja sam se nadovezala kako je picolasta i tako je ostala picola.-
-Pa, ipak sam ja kriva. Da ja se nisam počela rugati kako je niska ovo se ne bi događalo.-
-Meni nije žao što se ovo dogodilo. Sada možemo napakostiti Nessi.-
-Kako to misliš?-
-Vidjeti ćeš.- reče Vedrana veselim glasom. Nastavile su hodati prema drugom kraju dugačkoga hodnika.



| komentari (0) | print | # |


 


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.