SOTONA JE MOJ OTAC

18.05.2006., četvrtak

SOTONA JE MOJ OTAC

Sinoć sam imala jebeno lud san… sve češće sanjam takve stvari… Evo ovako nekako otprilike je bio san: ludthumbupjebem se s likom, al baš ono žestoko, grubo… lik ima super tijelo… al lice mu je krvavo i ne vidi se, ima nešt na glavi, ne sjećam se šta, nešto poput rogova, al nisu rogovi, nešt slično… jebemo se dosta dugo, u svakakvim pozama, odjednom mu je i tijelo krvavo… kad svršim… on je mrtav… leži u lokvi krvi, a ja mu je sišem iz vrata… luuuuuudoooo… zar ne…. sreća ne postoji, svako je krojač svoje sudbine… tj.Kovač je SOTONA, jer on sve pokreće, sve, i lukav je…
burninmad pušta da ti se događa dobro kako bi mislio da je to božje djelo… a onda te jebe… i shvatiš da bog ustvari ne postoji… A oni naivni, jako naivni i dalje govore kako je bog htio da se to dogodi…nonoSamo treba otvoriti oči i shvatiti…. Neke stvari… povezati neke pojmove i doći do zaključka da je dobro prolazno a ono zlo uvijek ostaje, uvijek je tu.. među nama.. samo često pritajito…
ĐAVOLJE DIJETEburninmad
- 21:17 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

JA SAM SJEME ZLA, ĐAVOLJE DIJETEburninmad
Izvana obična cura,wink al iznutra… ufff… puna mržnje, bijesa, gorčine i mračnih misli…mad Nisam oduvijek bila takva..to je život napravio od mene SOTONA je moj idol, moj Bog.. moje sve.. u njega se uvijek mogu pouzdat… nikad me još dosad nije iznevjerio kad sam ga tražila za pomoć… a bog, jebeni bog, u kojeg kao svi vjeruju i svi mu se mole… halo ljudi!!!!! Jeste li vi normali…lud pa kad vam je taj vaš bog, taj krist, dokazao da zbilja postoji, da bdije nad vama… je pičku svoje matere dokazo…. Ništa on nije dokazo…
OVO NIJE BLOG ZA ONE KOJI SU VJERNICI U BOGA, KRISTA I SVE TE JEBENE SVECE… PA VAM ODMAH SAVJETUJEM DA SE MAKNETE S OVE STRANICE… JER ĆE VAS MOJE RIJEČI ZABOLITI, POGODITI I JOŠ MNOGO TOGA…
A ONI KOJI NE VJERUJU U SVA TA SRANJA, TE MOŽDA IDU ZA SOTONOM… TJ. SOTONISTI SU…- EEE OVO JE PRAVI BLOG ZA VAS.. thumbupsmokinburninmadnamcor

Linkovi