<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

nedjelja, 17.02.2008.

evo jedan slatki slajd=))




By:Kika

- 14:13 - Komentiraj (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design by: Free

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

:) pAuLa & KiKa & HeLeNa :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

cerek paula cerek
ime:paula
škola: OŠ grofa Janka Draškovića
razred: 8d
frendice:kika, željka, dora carica, mia, maja...
frendovi: armano, jurica, petan , žulj, piškor, mario, grozaj, mrki, tuđa, rodić, šuc, hren, gega, fićo, bela, barba
Slušam:cajke, domaće
Ljubav: zoki =)
Naj pjesme: raskidam, pozuri, korak do dna, crveni telefon, crna kosulja, maskara, nikada nikog nisam tako voleo, milostinja
pjevacice: indira radic, selma bajrami, slavica cukteras, dragana mirkovic, ceca
pjevaci: darko filipovic, bojan bjelic, boban rajovic, mile kitic
hobi: vješanje po kompjuteru, ispred televizora...
u slobodno vrijeme: izlazim s frendovima , zajebavam se ... odmaram ... ugl. ne razmisljam
volim: Kiku, Doru, oks=) pa ono drugo poslje tog =), sve frendove i frendice, familiju, pesa, kvart , grad, ludaru, , iskrene i ne škrte osobe, decke, cugu , marlboro ;)
ne volim: one koji ne vole mene, haha, bezobrazne, pokvarene, škrte zle UMIŠLJENE osobe, torcidu i hajduk, NJU, kišu, blato, kad je sve mokro...


kika :):)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ime:kristina
datum rodenja:25.12.1992
skola:upravna
naj frendice:sara,tea,helena,paula,melisa, manuela
naj frendovi:hren,suc,antolic, mario,luka,matej, piskor,petrovic,rodic,armano...
od muzike slusam:narodnjake najvise...ali mogu poslusat sve osim metala punka i tih sranja
ljubav:imam deckanutyeswinkthumbupcerekcerekali...
hobi:odbojkarofl
u slobodno vrijeme:izlazim sa frendicama i frendovima,zajebavam se,itd
volim:one koji vole mene,drage ljude,obitelj,decka,frendove i frendice,sminkat se,izlazit...itdnjamimahwaveyes
ne volim:umisljene i glupe ljude,one koji ne vole mene,preseravanja,lazi,umisljenost...burninmadburninmadnononoheadbangheadbangheadbang
naj pjesma:zeleno,dal ona zna,ni jedan drugi,kazu da je ista ja,ubila me tvoja nevjera,crni leptir,metar od mene,prva ljubav,ne vjerujem,milo moje,ceo grad me zenio sa tobom,prevari menono...zujonutyes


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Helena=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ime:helena
datum rodenja:04.02.1993
skola:frizerska
naj frendice:sara,kika,tea,melisa,paula,zrinka
naj frendovi:sutalo,hren,luka,matej,petan,zulj,fico,novak
muzika:cajke
naj pjesme:bato bre,ne ostavljaj me samu,zidovi,uzivaj dok mozes lutko,flert,to mi nije trebalo,ja sam tvoj i kad spavam sa njom,...i jos puno njih
ljubav:nemam decka,a ni simpatijurolleyesrofl
u slobodno vrijeme:izlazim s frendovima i zajebavamo se
volim:frendove i frendice,leu(mog psa),sve one koji vole mene,izlazit i zajebavat se,sminkat se,cugat...
ne volim:one koji ne vole mene,umisljene i bahate ljude,lazi...i jos nekoga...

swi mi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
paula&helena

Image Hosted by ImageShack.us
kika

Image Hosted by ImageShack.us
šuc

Image Hosted by ImageShack.us
šuc & sara :):):):):):)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kika&paula&sara

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kika & sara & helena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
paula&helena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
željkica & paula

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
željka MARIO VALENTIĆ i paula

a href="http://img89.imageshack.us/my.php?image=naspetfp6.jpg" target="_blank">Free Image Hosting at www.ImageShack.us
paula&željka&vanesa&vanda&iva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mi & mario valentic


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sara&hren&helena


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kika&paula&sara&tea

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sara&tea&kika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sara

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tea & kika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
melisa&hren

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
paula

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
paula i kika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
paula i jurica

Image Hosted by ImageShack.us

melisa i maja i paula i sara i kika i helena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
paula & jurica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
paula & vanda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
paula & žulj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mi na izletu

Free Image Hosting at <br />
www.ImageShack.us
armano i slunjski

Free Image Hosting at <br />
www.ImageShack.us
mmmmmm

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
paula i kika i helena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kika&helena&armano

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jebena slika=)

sve i svašta



~MALENA~

Malena, nocas srusio se svijet
malena, sve je tako glupo bez tebe
sad kad je stvarno kraj
Boze, snage mi daj
samo da prodje ova noc
tako prokleto sam cekam novi dan
prvi cetvrtak bez tebe

Malena, oduvijek si znala tko sam ja
malena, ne mogu ja bez svojih oblaka
sad sve su iste ko ti
sve se smiju ko ti
kako su lijepe, samo da znas
sve me ljube ko ti, sve mi lazu ko ti
i sve su moje, a tako sam sam

Malena, kako cu bez tebe sutra
malena, falice mi s tobom jutra
ima drugih, ima boljih, ali nebo zna
samo ti si moja malena

Malena, nocas srusio se svijet



BOLE MLADE GODINE

Ja ne zaboravljam
jer cesto jos kroz snove
kao nekad zoves me
i poljubci jos tvoji
svud po telu bole me
i mesaju se osecanja
kao suze sve sto su te molile

Ja dobro pamtim sve i svaki oziljak
na mojoj dusi, kunem te
jer jos u svakom delu
moga bica ima te

Al' ne znam odgovor
na jednostavno pitanje
zasto jos volim te
kad ne zasluzujes

Ref.
Bole usne, boli dusa
bole mlade godine
svako secanje na tebe
novom bolu vodi me

Bar na minut eh da mogu
vreme da zaustavim
i toliko bar da ne patim

Bole usne, boli dusa
bole mlade godine
svako secanje na tebe
novom bolu vodi me

Bar na minut eh da mogu
vreme da zaustavim
da u oci suze vratim
na tebe ne mislim

Ana Nikolic
Verna do kolena

Verujes mi, spreman si ruku da das
da imas me, da sve moje strane znas
veruj i dalje, sto da ne
al' nemoj da mi verujes kad do jutra nema me

Al' je lep ovaj svet
ovdje potok tamo suma
stari peugeot dvestapet skrenuo sa druma
tek je svanulo, gde sam ja, gde sam ja to, gde sam to

Mirisem na dzin i jakna mi sa dva lica
pola jogurta i mrve od pogacica
tek je svanulo, gde sam ja, gde sam ja to, s kim sam to

Ref.
Izvini ko si bre ti gde smo se upoznali
imam decka neradi mi to zanimljivo
bit cu ti verna, jer verna sam ja
bit cu ti verna do kolena

Al' je lep ovaj svet, cvece, tamo brda
jutro pola pet pod nogama jos se mrda
tek je svanulo, gde sam ja, gde sam ja to, s kim sam to

Ref.

Verujes mi, verujes mi, spreman si i ruku da das
da me imas, da imas me i da sve moje tajne znas
verujes mi, verujes mi, veruj i dalje sto da ne
ali ne veruj, ne veruj kad do jutra nema me

Verujes mi, verujes mi, veruj i dalje sto da ne

Bit cu ti verna jer verna sam ja
bit cu ti verna do kolena


Ja dobro pamtim sve i svaki oziljak
na mojoj dusi, kunem te
jer jos u svakom delu
moga bica ima te

Al' ne znam odgovor
na jednostavno pitanje
zasto jos volim te
kad ne zasluzujes


Jovana
Flert
Ovo sa tobom ljubav nije
ovo je igra sudbine
ja ovako vise ne mogu
ne krivi me

I da sam najgora na svetu
i da sam gresnija od svih
barem po neku lepu rec
od tebe cula bih

Kazi mi, zar stvarno mislio si ti
ako pod noge bacis me
da cu te vise voleti
veruj mi, tako se ljubav ne cuva
tu gde je sumnja ostala
ja necu biti nikada

Ref.
Jer ti najbolje znas
da mi pokvaris dan
ako u tebe ne gledam
pitas me s kim opet flertujem ja
a to me ubija i ti
na moju senku si ljubomoran
sto svuda prati me
da sam te barem varala ja
da mi zao ne bude



Goga Sekulic
Ti nikad nisi voleo

Ne mozes ti znati kako sam
jer ti nikad nisi voleo
nikada te niko nije zaveo pa ostavio
al' odavno si zasluzio

Ref. 2x
Gledam te, uzivas u mome bolu
smejes se mojim suzama
gledam te, i prezirem lepotu tvoju
sto je moju dusu uzela

Sto me pitas kako mi je sad
da ti kazem ne bi shvatio
shvatices kad dodje vreme
kada neka posle mene slomi tvoje srce neverno



Djani
Uzivaj dok mozes lutko
Trosim se 100 na sat tako mi neba
hocu da odlepim malo mi treba
borim se kao zmaj al' blizi se kraj

Brojis nam svaki peh sve ti je bitno
to ti je stvarno greh igras na sitno
veran sam kao pas al' nista od nas

Jos se drzim to je sigurno
al' koliko ne pitaj me to

Ref.
Uzivaj dok mozes lutko
uzivaj dok nisam puk'o
kada krenem nazad ne umem

Uzivaj do zadnjeg sata
pravices me ti od blata
kad zatvoris za mnom vrata

Stalno mi dolivas ulje na vatru
prastam ti sto ne bih rodjenom bratu
kud je sve dacu jos al' opet sam los

Brojis nam svaki peh sve ti je bitno
to ti je stvarno greh igras na sitno
veran sam kao pas al' nista od nas

Jos se drzim to je sigurno
al' koliko ne pitaj me to

Ref.