Bez naslova
Par fora SMS-ova:
"Bila je zima,vrućine teške,jedan je mrtvac jahao pješke.Sa sobom je vodio crnkinju plavu,kosa joj lepršala niz ćelavu glavu!!"
"Ti si moje zlato,ti si moje srebro,ako nađeš drugu,slomit ću ti rebro!!"
"Dečki su kao slatkiši:otvori ih,probaj,baci!"
"Hoćeš li hodati sa mnom......ili idemo biciklom?"
"Ako je život škola,onda je osmrtnica najbolja diploma."
"Kad bi zrno grozda bilo mjera ljubavi,ni svi vinogradi svijeta ne bi bili dovoljni da ti pokažem koliko volim....BAMBUS!!"
"Moja cura je kao grom;svaki put kad vozi udari u drvo!!"
"Bog stvori dan,a vrag noć.Bog stvori ljubav,a vrag seks.Bog stvori tebe,a vrag se nasmije."




Pr@nje Mozg@

utorak, 17.01.2006.

O smaku svijeta...

Malo,malo,pomalo,...mozak mi je misliti stao,nananana...Ne,nismo na nikakvim drogama ili sličinim potrepštinama,samo smo malo...raspjevane ( srećom da nas ne možete čuti :))) ) Anyways,Gufy se dokotrljala do Tufy i sad opet bubamo gluposti,uostalom kao nešto drugo inače i radimo.Kiša lijeva,a mi se tu sprdamo i tlačimo Tufyjinog jadnog psa.E,jel vi ikad razmišljate o smaku svijeta?Baš nas zanima kako će to izgledati.Što vi mislite?Naša teorija je da će se sunce srušit nama na glave ( i pokvarit nam friz ).A mi ćemo jadni bježat dok to sunašce bude padalo i psovat Carlu del Ponte što umiremo a da nas ona nije primila u EU.Al to se odnosi samo ako smak svijeta bude u bliskoj budućnosti.I zato ljudovi moji dragi,napravite sad ono što ste odgađali za sutra,jer je pitanje hoće li sutra doći :))))) Hihihihi.Zamislite,više nećete moć slušat radio,ni pričat na mob,ni radit..štošta:D.Ma neee,nismo mi tako pesimistične,samo razmišljamo ( da,i to se može desiti,da razmislimo koji put ).Zbog toga iskoristite svoj život!Što je više moguće.Pametno utrošite vrijeme,a ako ovo čitate,onda znajte da to i radite ( pametno trošite vrijeme,mislim ) Nadamo se da ste nešto naučili danas!Hahahaha!

Kissss.....

Tufy&Gufy

- 14:16 - Pazi šta pišeš! (6) - Stisni ovo i najebo si! - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Mi smo dvije luđakinje koje su odlučile otvoriti blog....Vi ćete morati podnositi naše glupe postove i ostala sranja.Mrzimo školu,obožavamo net i nismo plavuše...

myspace

myspace layouts



Broj pametnjakovića koji su potrošili vrijeme u ovoj ludnici:
Web Counter
Web Counter

Malo o nama..ako vas zanima
Inače,mi smo dvije best frendice i odlučile smo počet pisat blog,bla,bla..to vam ionako sve piše u opisu.Par sitnica o nama:

Brinete smo,idemo u isti razred i imamo 13 godina.Najljepše smo,najpametnije i što je najvažnije,NISMO umišljene hahahahaha!Dosta smo različite,ali kao što se kaže,suprotni polovi se privlače ( ne budite perverzni,mi smo samo frendice ).Obožavamo dobre filmove,mjuzu,čaganje i još puno spaljenih stvari.

I...
Image Hosted by ImageShack.us