vragumeni

...nakon rođendana...

ma bilo je prezakon... odlično...rekonstrukcija događaja.... ujutro san se u subotu digla u 5 nažalost al nisan išla na trening... oko 11 san došla do luce doma... pa smo bile po elu...onda došla ivana... pa smo išle do ivane jer se ona kupala, a neko joj je mora ugasit ručak... svi su lipo u nje ručali, ja san samo uzela par kumpira... pa smo su uputili na bus i zbog ivane smo se zamalo zagubile... kad smo je pitale kuda sad, ona je samo odgovorila DRITO... došli u rogu, otišli do jezerca i u marinu, pa večerali... onda smo se lipo presvukli... i našminkale mi ženske... sve četri bile u minicama... i hvala jure šta si mi puka jedini hulić šta mi valja... pa smo plesali i zajebavali se... onda smo bile na plaži slikavat se... skinile se u donje maice i slikavale se... ponovo se vratili u apartman i sprdali se i plesali... onda ću preskočit onaj dio od 11 do ponoć... bilo je presavršeno al nije za javnost... ipak su to initimne stvari... e samo da napomenen... jopa idući put idemo na obaranje rekorda... pa smo moj kiki i ja ostali na kauču i pričali o svemu i svačemu i svatila san da san teška sritnica i da mi život ne može bit ispunjeniji i da u njemu neam više ništa tražit... napokon da san i ja zadovoljna... dok smo kiki i ja pričali oni su se zajebavali na plaži... drago mi je kiki da san bila tu... i da si mi se povjeria i izjada...
pa smo svi otišli na plažu i tamo se zajebavali... neki su se ljubili...hmhm...
bili smo svi u malom apartmanu(di su muški), a onaj najveći osta prazan...kasnije smo se mi ženske vratile u naš... spavali smo od 7 ipo do 9... uopće nismo puno... onda smo luce i ja uletile muškima u njihov apartman i probudile ih... nea veze... pa smo sa njima legle u krevet... na rastavljenom kauču smo bili kiki, luce i ja, na dvosjedu jopa, i jure i tomo svak u svoj krevet... pa smo se svi pribacili u malu sobicu... u jednom krevetu jopa, jure i luce, u drugom tomo, kiki i ja... a oba dva kreveta za jednog... znači nije bračni... znan kako zvuči, al nije ništa bilo... mislin bar u mom krevetu, a u njihovom ne znan... ja se najiskrenije nadan da nije... al sudeći prema dekama koje su skakale gore-dole, ne znan šta je bilo između jure i jope... prosto me straj...
pa nas u busu na povratku prošvercalo... stavia car sebi pare u džep... kasnije san ja otišla doma sa jopon i to bi bilo to... samo mi je žaj šta ono od 11 do ponoć nije duže trajalo, jbg, uletila tetka... baš je morala... al nea veze, drugi put ćemo...
danas nisan bila u školi, rekla san staroj da me boli drob od stvari, da moš mislit... i tako to... još uvik san pod dojmom svega toga... i cila mirišen po jopinom parfemu, moran se okupat jbt, izbjegavan familiju da me ne bi namirisali...
bila san lipo i u zubara, odma mi dva zuba rješilo... i nakon šta san završila kaže ona meni da joj oden kupit duvan... ja rekla da mi neće dat i ona mi dala ceduljicu sa pečaton od ordinacije i napisala jedan bijeli ronhil... i ova glupača u dućanu mi vratila cedulju... tako da ćemo sutra lipo posli škole ili za vrime likovnog otić do dućana i potegnit... samo da uspijen nagovorit ove dvi da idu sa mnon... sutra ću se lipo pojavit u minici da se šokiraju... iman novu frizuru, prominila san se u ponašanju... ma ki bog, dabogda me ne pripoznali... al samo da me ne izbace iz škole zbog mine... ma obuć ću onu malo dužu... nea to sad veze... i hulić boje kože da mi svi vide MODRICU koju mi je kiki napravia...
ja san zapravo super, sretna i totalno pod dojmom... sve u svemu san prezadovoljna... a to mogu zahvalit jopi... puno ti fala mali i jedva čekan idući put...
iden sad se izležavat... pusa svima, volin vas puno, kiki sretno i tebi jure... ivana ne tuguj, ela doć će sve na svoje, a ti se luce potrudi i ponovo se zaljubi... jopa volin te puno i pusa... byeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!1

31.03.2008. u 18:33 | 14 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovo nije blog za gledanje slikica... napravljen je pod prisilom... kao dnevnik...ha šta da van kažen... čitajte

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ja san...

...petra
...iman SAMO 13 godina(ubrzo 14)
...slušan cajke(zahvaljujući rođaku)
...ne podnosin laži, umišljenost,
prevaru, školu, metal, dvoličnost...
...volin kickboxing, plivanje, motore,
momka, prijatelje, plesat...
...ka šta se i vidi u ljubavi zauzeta...
...i to bi bilo to
... o drugim komplikacijama u životu
čitajte po postovima... pusa

najprijatelji/ice...

PRIJATELJICE:
...samo ću ih nabrojat a vi kroz postove
zaključujte kakav je ko...
andrea(škola)
petra(škola)
ivana(škola)
ana(škola)
marta(plivanje)
ivona(mertojak)
luce(rodica, sucidar)
ivana(sucidar)
ela(sucidar)

PRIJATELJI:
...imala san puno muških
prijatelja, al ćete kroz postove saznat
zašto ih sad iman samo par...
dino(škola)
kiki(sucidar)
jopa(sucidar)
jure(rodak, sucidar)
tomo(sucidar)...

P.S. da nisu dobri prijatelji,
ne bi bili vrijedni spomena...






EVO MALO PJESMICA...
xNisi ni zamjetio,
a srce si mi slomio...
obećala sam da neću
plakati, ni zbog tebe,
ni zbog sebe...
sada ipak gorke suze lijem,
no poslije ću svemu da se smijem...

xVažno je samo da
negdje postojiš... da postojiš
i da me voliš, da smo tu ispod
istog neba, i da si
tu kad mi nešto treba...

xSex je situacija kad muškarac
svoju lokaciju stavi u žensku
destinaciju... da li razumiješ
moju konstataciju ili želiš
DEMONSTRACIJU...

xOprosti što šutim dok
sam s tobom i što mi
lice prekriva tuga,
teško je ljubiti usne
koje je sinoć ljubila druga...

xHladno ti je-ugrijat ću te...
vruće ti je-skinit ću te...
želiš nešto-dat ću ti sve
želiš osjetiti moje usne- dođi
ljubit ću te, bit će samo tvoje...

xPitala sam te što je vječno,
rekao si početak i kraj...
pitala sam te što je nepomično,
rekao si istina i laž...
pitala sam te što je nedostižno,
rekao si zvijezda što sja...
a kad sam te pitala što je prolazno,
rekao si TI I JA...

xOprosti mi tugo, ne mogu više,
jer moje suze su kapi kiše...
poljupce njegove ja sanjam noću,
tugo moja, ja samo njega hoću...

xPrestat ću te voljeti,
prestat ću te željeti,
prestat ću ti poruke pisati,
al tek kad prestanem disati...