vragumeni

...kad bi sve bilo tako jednostavno...

hah, pogoršalo mi se... sad neman fibru, al me zato ubitačno boli grlo... ma krasno... ja bi vama isto vrlo rado ostavljala komentare al jbg neće da ostavlja... i sad me ova bolest totalno sjebala...sad san mogla bit negdi, samo ne doma... i čak san uspila prepisat nešto iz škole iako neću ić ni u ponediljak ni u utorak, a u sridu nan je natjecanje iz kemije u školi pa nema škole... rečeno mi je da bi mogla malo izać na zrak u četrvrtak, tako da san ja u subotu već zdrava... samo ne znan jel idemo kod babe i dide za uskrs, pa se možda spustimo tamo kod luce i jure... a ako ništa onda u ponediljak... i nada mi svaki dan sve više raste da ću ga vidit ako ništa, i probudin se ujutro sa željon da oden iz kuće... ovo je za umrit...al kako kiki kaže, bit će bolje jer ćmo se zaželit jedan drugoga...ne kiki i ja... moj mali i ja... nije baš mali, al neka... pošto je ovo za mene dnevnik uopće neću razmišljat o ćemu pišen, razumite me... ipak se malo suzdržajen, al svejedno...

malo san zapostavila ove iz škole i sa plivanja... šta ću kad san bolesna a niko od njih nema blog... zapravo san ljuta na njih...ne na sve... nisan samo na andreu... ona me svaki dan zove, pita kako san, jel mi šta triba, poželi mi da brzo ozdravin, kaže da pozdravin sve koje ja volin, tako da vas sve pozdravljan i šaljen van pusu... kraljica je zaljubljena u tipa iz serije...cobra 11...u onoga toma šta je da otkaz sad prije dva tri dana ja mislin u četvrtak... stresno razdoblje za nju...
a petra zaljubljena u balića...rukometaša...ivano balić... zna sve o njemu, ima sve moguće postere, a plavuša je... ona i andrea su plavuše... upisala se na rukomet u grupu koju trenira balićev otac... i petra se opiturala jer san joj stalno govorila da je ona plava pa da me ne razumi... a meni je rekla kupit majicu na kojoj će pisat PLAVUŠA U DUŠI... ha ha ha... a mater mi je rekla kupit gaće na kojima će na guzici pisat ZABRANJENA ZONA...
ana je zaljubljena u ovoga lika sa brodarice, u jopu...al ne ovoga nego nekoga iz 2.srednje... a on ima curu...a tuge...
ivana je zaljubljena u dina... nije plavuša, tako da ne razumin zašto je u dina... neću se mišat...
a na bazenu je sve isto, osim šta su nan stavili vrata na svlačionu ka na javnom wc-u... neka narančasta...i za 7-8 dana skačen u bazen nakon misec dana... bit će čudan osječaj... a marta... još jedna čista plavuša... napravila je najveću pogrešku u svom životu al jbg, njoj se svidilo...
a ivona ljubav moja...brineta, i nije opiturana... ona me nekad zna ukorit gore od staraca, očajno... al uvik mi pomogne... baš san danas pričala sa njon, zahvaljuje se mom malom šta me učinia takvon i šalje mu ogromnu pusu... šta god joj to značilo...
iden, pusa svima i mali volin te puno...

16.03.2008. u 18:03 | 16 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovo nije blog za gledanje slikica... napravljen je pod prisilom... kao dnevnik...ha šta da van kažen... čitajte

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ja san...

...petra
...iman SAMO 13 godina(ubrzo 14)
...slušan cajke(zahvaljujući rođaku)
...ne podnosin laži, umišljenost,
prevaru, školu, metal, dvoličnost...
...volin kickboxing, plivanje, motore,
momka, prijatelje, plesat...
...ka šta se i vidi u ljubavi zauzeta...
...i to bi bilo to
... o drugim komplikacijama u životu
čitajte po postovima... pusa

najprijatelji/ice...

PRIJATELJICE:
...samo ću ih nabrojat a vi kroz postove
zaključujte kakav je ko...
andrea(škola)
petra(škola)
ivana(škola)
ana(škola)
marta(plivanje)
ivona(mertojak)
luce(rodica, sucidar)
ivana(sucidar)
ela(sucidar)

PRIJATELJI:
...imala san puno muških
prijatelja, al ćete kroz postove saznat
zašto ih sad iman samo par...
dino(škola)
kiki(sucidar)
jopa(sucidar)
jure(rodak, sucidar)
tomo(sucidar)...

P.S. da nisu dobri prijatelji,
ne bi bili vrijedni spomena...






EVO MALO PJESMICA...
xNisi ni zamjetio,
a srce si mi slomio...
obećala sam da neću
plakati, ni zbog tebe,
ni zbog sebe...
sada ipak gorke suze lijem,
no poslije ću svemu da se smijem...

xVažno je samo da
negdje postojiš... da postojiš
i da me voliš, da smo tu ispod
istog neba, i da si
tu kad mi nešto treba...

xSex je situacija kad muškarac
svoju lokaciju stavi u žensku
destinaciju... da li razumiješ
moju konstataciju ili želiš
DEMONSTRACIJU...

xOprosti što šutim dok
sam s tobom i što mi
lice prekriva tuga,
teško je ljubiti usne
koje je sinoć ljubila druga...

xHladno ti je-ugrijat ću te...
vruće ti je-skinit ću te...
želiš nešto-dat ću ti sve
želiš osjetiti moje usne- dođi
ljubit ću te, bit će samo tvoje...

xPitala sam te što je vječno,
rekao si početak i kraj...
pitala sam te što je nepomično,
rekao si istina i laž...
pitala sam te što je nedostižno,
rekao si zvijezda što sja...
a kad sam te pitala što je prolazno,
rekao si TI I JA...

xOprosti mi tugo, ne mogu više,
jer moje suze su kapi kiše...
poljupce njegove ja sanjam noću,
tugo moja, ja samo njega hoću...

xPrestat ću te voljeti,
prestat ću te željeti,
prestat ću ti poruke pisati,
al tek kad prestanem disati...