Malo poetke

Šapat kao tihi hropot gromova u daljini
nagovještava prošlost u aluziji besmrtnosti
Kao tiha pjesam mrtvih vrana, u sumrak
u zoru.
Hladnim pogledom para srca, i nevinost
oduzima silom.
Nad križem uskrslih idola, nad hramom
lopova i mirorista, ležala je istina do jučer.
A sada prazna kao inje u zoru leži sama
zgažena i trula, istina kao laž ne izrečena,
pogažena i bačena u jamu smrtnika,
ubojica i krvnika.

AKO VAM SE OVA PJESMA NE SVIĐA MOŽETE SI JU SLOBODNO ISPRINTATI I ZABITI DUBOKU U SVOJ PRLJAVI NE OBRISANI ČMAR, ILI JEDNOSTAVNO UOKVIRITI I PLAKATI NAD LJEPOTOM OVE NAPISANE PJESME, I SANJATI MENE ZGODNOGA I MLADOG U TANGAMA I KOŽNOM KAPUTUM KAKO STOJIM ISPOD VAŠEG PROZORA I PJEVAM JU NA SAV GLAS.

26.02.2009. u 19:54 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovaj blog je izrazito napravljen zbog vas.
Meni je velika sreca kada vidim vaša nasmješena lica.
Ovaj blog je za one bez smisla za humor i bez smisla za smijanje.
Želim vam svima sretan uskrs.

Linkovi

U SLOBODNO SVOJE VRIJEME BAVIM SE SAKUPLJANJEM LEŠEVA ZA SOTONISTIČKE OBREDE.
SILUJEM MALU DJECU, I JEBEM TUĐE MAME PO NARUDŽBI.

AKO NEKO ŽELI DA MU IZJEBEM MAMU PO RELATIVNO NISKOJ CIJENI OD SAMO BESPLATNO KUNA
NEKA MI SE OBRATI NA BLOGU I OSTAVI PODATKE SVOJE MAME. JER SAMO PRAVI JEBAČ JE POUZDAN JEBAČ.

MALO O MENI

Ja sam vrlo zgodan i ljep mladić.
Imam svega 19 godina i živim u bakinoj šupi u kojoj sam podstanar.
Nemojte da vas zavara moje mjesto življena nego neka vas opčara moja neupitna i neljudska ljepota.

Glazbu koju slušam:
-Krikovi male djece dok ih silujem
-Zvuk trulog leša dok ga punim iznutricama od male djece
-Zvuk gorenja crkve
I moj najdraži zvuk solovanih očeva dok im nigeri paraju dlakave čmarovemad

Ovaj box je prazan u njega neču stavit ništa

Ovaj box je odraz moga praznoga srca.
Zato če ovaj box biti prazan