< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


design: ×
brushevi: ×,×
slike: ×

KaKo Je NaStAo OvAj BloG I nEšTo O VlAsNiCi...

Evo ljudeki moji nekaj
o meni....rolleyes
Ja sam vam jedno
djete blago rečeno...
jedno vrlo ludo
poremečeno djetezubo...
koje kao što većina
kaže kad me nebi bilo
trebalo bi me izmislit....naughty
ja to nekužim
al oke dobro....
Inače sam jako komplicirana
i to jakooo....belj
Živim u RUDEŠU
Image Hosted by ImageShack.us

imam 14 i pol godina...
Izašla sam iz khm,khm....
24.5. tad mi čestitajte....yes

VOLIM...: Zagreb
svoju Hrvatskuhrvatska
DEČKEcerek
guzesmijeh
SEBEcerek
my famili
frendice
frendove
život
RUDEŠ
žvake
nogomet
nogometašenaughty
plesanjeparty
pjevanjepjeva
rolanje
Saratogu
klupice
staru školukiss
golove
lizalice
komp
mob
životinje
iguanu
Perinog cucka-Rea
kawasakiyes
brzinu
mp4........laze

MSN:
marina.vrtirepka@hotmail.com

Image and video hosting by TinyPic

NEVOLIM:bubeeek
kukceno
sve ostalo gadljivo
kad se neko ne smije
neznam...
neke ljude...
murjake-ovisi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kad se neko ne
zajebava i sve shvaća
ozbiljno...
i tak...namcor
ACAB
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJE VRLINE: veselawink
živahnanaughty
iskrenabelj
uvijek za zajebancijuyes
brbljavadead
duhovita
radoznalasretan
uvijek za akciju...

Image and video hosting by TinyPic

MOJE MANE:pričanje
ljubavcerek
glupočayes
brzopletostmad

Image and video hosting by TinyPic

Kolko vas je bilo ovdje:
Free Counters
Free Counters

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je grafit kod stare škole
koji su nacrtali likovi koji
se uvijek tam skupljaju
napisala bi još ponešto
o njima al mi se neda...
volim vas dečki...


LiNkOvI...

HIGH_GIRLS
moj i Anjin blog


Anja


BBBitches


Petra


Kening


Kiky i Martyna


Maja


Amani


Nixa


Baračka


Ana-Maria


Orsag


Barbara Wrapche


Luda Mala


Dorotić


Josipa Natali


Jowankica


Luđakinja


Drvinjezi - Voltinaši


Iwana


SlIkIcE

Dora - Karla - Nika
Image and video hosting by TinyPic

Matea i Tina
Image and video hosting by TinyPic

Dora i Karla ljubekice moeee
Image and video hosting by TinyPic

Čivrag i Karla još dok su
bili zajednooo
Image and video hosting by TinyPic

Nela i Ela
Image and video hosting by TinyPic

Tiin
Image and video hosting by TinyPic

Moe curkice iz Vrapča...
Image and video hosting by TinyPic

Karla i Dora
Image and video hosting by TinyPic

Vorsa,Puky i Čivrag
Image and video hosting by TinyPic

MOJE LJUBAFIII
Image and video hosting by TinyPic

Mali lepi Brc
Image and video hosting by TinyPic

Crnii
Image and video hosting by TinyPic

Mateica-predobra slika
Image and video hosting by TinyPic

Vuux
Image and video hosting by TinyPic

Mojih ruku djeloo,
naravno mislim na sliku xd
Image and video hosting by TinyPic

Karla i Sven
Image and video hosting by TinyPic

Enes i Karla
Image and video hosting by TinyPic

Matea i ja
Image and video hosting by TinyPic

Karla i Matea
Image and video hosting by TinyPic

Cvek
Image and video hosting by TinyPic

Matea i Štimac
Image and video hosting by TinyPic

Bašiić
Image and video hosting by TinyPic

Tinaa
Image and video hosting by TinyPic

Sandra i ja
Image and video hosting by TinyPic

Ja i Mona
Image and video hosting by TinyPic

BBBrc
Image and video hosting by TinyPic

hhh
Image and video hosting by TinyPic

ja
Image and video hosting by TinyPic

Klaks,Cvek,Crnii
Image and video hosting by TinyPic

Štimac i Matić
Image and video hosting by TinyPic








PROVALE


Krznar uzima Marinin novi mob
i proučava ga… Ček malo ovo tu,
to tak treba bit mutno il se to meni
malo muti pred oćima…


Mona nekaj izvodi po mobu,
dok Marina pokušava zaspat..
Marina: daj Mona prestani drkat
Po tom mobu, spava mi se !
Mona: Neću!
Marina: daj prestani
Mona: Nećuuuu!
Marina: Ma svršim ti u mob
(i nastavi spavat)


Haba je pričepio prst i isčupali
su mu nokat u bolnici.
Haba: daj mi posudi nokat
Marina: nemam ja velike,
nek ti da Mona
Haba: Mona daj mi posudi nokat
Mona: neću
Haba: ma kaj nećeš, imaš
Nokte dok preksutra


Marina izvodi neš po Moninoj
Faci… Mona: daaj, pikaš me
u obrvu.
Marina: piktam te u obravu
Mona se počne lomit od
Smijeha a ja tek kasnije
skužim kaj sam rekla..


Idemo u kutiju i tamo piše
Farmacija d.o.o. …
Marina: Kaj znači farmacija?
Svi šute…
Matea: ma jebote informacija.
Ahahahahah


Marina bode Mateu drito po
Kralježnici…
Matea: aaaaaa
Marina:aaa kaj te bolii??
Aaa drito sam te po sredinu
rebra…
Matea: Daaa… Ček pa kaj
Nisu rebra naprijed?
Marina: aaa u kralježnicu


Marina i Mona leže na krevetu
I pričaju… Čuješ odjednom
Monu: daaaj Marinaaa,
Kaj si mi se nalaktila na lakat??
Ahahahahahhaha


Profesor iz povijesti upada na
Vjeronauk…
Prof Đordić: evo djeco ovo si
Podijelite, to nam je za zadnju
Cijelinu zadaci.
Hrule: opaaa šminkaaa
Termi: opa maliii
Profa Ploh: Ma kom ti je mali??
Ahahahahahha


Pod kemijom učimo o
destilaciji…
Profa:Vili,što nastaje suhom
Destilacijom drva?
Vili: destilirano drvo
Looool


Termi: eeeeee
PIJAVICA PIJE VODU
I cijeli razred u smijeh


Termi: eee
Kaj jedu Dupini??


Pod engleskim pričamo
sa profom…
čueš od jedno dođe
profa : Grkljanke su
žene od Grka!
Ahahah


Profa priča kak joj je
užasno kad ljudi na
ogradi ispred kuće imaju
one kipove sa nekim
lavićima i tim glupostima…
I čueš Vilija : ajmo svi imat
kip gole Marine ispred kuće!


Profa pod engleskim priča
kak se u njeno vrijeme
kupalo na Savi…
Profa: pa danas da se
dkupaš u savi bi završil
na zaraznoj!
Termi: na Miroševcu
Hahahahhahaha


Profa objašnjava kak se
na Krku reciklira smeće.
Profa: tam kod nas na
Krku vam se smeće reciklira
tak da bacaju smeće i kad
se nakupi oko dva metra
stave prek toga nekakav
sloj i tak stalno….
Marko: mađarica!!!


Profa: Znate kak se zove
lov na kitove?
Razred: Kak??
Profa. Kitolov


Malenica: ee Hrule jel ti
I Irena furate il ste
zajedno??


Dex: sutra se blajham
Marina: u koju boju??

FoRa SlIkIcE I PjEsMiCe...

Ljubav je kao šah.
Uvijek te pobijedi neki
konj dok osvajaš kralja!

Image and video hosting by TinyPic

Škola je jedina ustanova
u kojoj životinje muče ljude.

Image and video hosting by TinyPic

Znanje je jedini udarac
koji me promašio!

Image and video hosting by TinyPic

Ne pij dok voziš,
mogao biti proliti!

Image and video hosting by TinyPic

Patiš dok ne shvatiš,
a kad shvatiš,
tada patiš jer si
shvatio da si
uzalud patio.

Image and video hosting by TinyPic

Ne igraj se sa ženskim srcem!
Ono je jedno.
Uzmi sise! Imaju dvije!

Image and video hosting by TinyPic

Nemoj nocas njeno ime
nocas ja placam sve
ne gledaj moje drhtave ruke
nocas sam pijan zbog nje.

Image and video hosting by TinyPic

Volim je druze sve je bila
sve u zivotu mom
ja bi se s drugom rastao lako
al, kako sa njom.

Image and video hosting by TinyPic

Sad idi, briga me, ne kuni oci te
jer one nikada nisu te varale
Bog zna da nisam ja ni kurva ni svetica
al' priznam, kriva sam sto sam te voljela

Image and video hosting by TinyPic

Oprostio mi Bog,
mogla bi i ti,
jer na moja vrata,
sunce bas ne dolazi

Image and video hosting by TinyPic

Steta sto, sto je kurva
kazu svi, a ja sutim
steta sto, sto je kurva
ne znaju, a ja slutim

Image and video hosting by TinyPic

Rodjena si da se grebes
rodjena si da se jebes
jednostavno, ti se zoves kurva
rodjena si da me rusis
rodjena si da mi pusis
jednostavno, ti se zoves kurva

Image and video hosting by TinyPic

Girl step up to the party
grab a boy and move your body
Do like me and my honey
Oh Oh Oh Oh Oh Ooh
Boy step up to the party
grab a girl and move your body
Do like me and my shorty
Oh Oh Oh Oh Oh Ooh

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

RUDEŠ

ulazak u šixu..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

veliki hodnik,tribine
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

gore..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

herc..škola...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OŠ. RUDEŠ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ulaz u školu..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zbornica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

grafit..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iza škole..ehehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

krugovi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VRTIĆ...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MALO MOJIH SLIKA....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ANJAcerek
Image Hosted by ImageShack.us

JA I PETRAzubo
Image Hosted by ImageShack.us

JA I BRČIĆ...TARZANI...belj
Image Hosted by ImageShack.us

HRULE,PERO,
MALENICA...MISTERI....wink
Image Hosted by ImageShack.us

TINAcerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ANJA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SLATKICA TEA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TIN I KARLO..SWEETsretan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BRČIĆ I BELINA..
DIVLJACInut
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

HRULE...
THE MANEKEN...yes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA.....pjeva
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PERObelj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KARLOthumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ich
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I <3 my boots...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ich und Anja
dok smo gledale fimich..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja na jarkasu...sunčam se...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

me and anja-hooot
Image Hosted by ImageShack.us


me in Jarun-so hot so hot
Image Hosted by ImageShack.us


kod našeg najdražeg mjesta
gdje bi mi bile mrtve da ne
postoji....stare
misica#2 - Anjuška moja
Image Hosted by ImageShack.us


Tina the topmodel
Image Hosted by ImageShack.us


and me-the Concan Barbarin
Image Hosted by ImageShack.us


tin :)))bombonček malji :P
Image Hosted by ImageShack.us


ja opet
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tina,anja i peace
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

anjaaaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

me
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

anja sittin on window
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nadroxana tina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kako te wojim...:)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ajme ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

u šumarku skrivenom...
tinice je male dom.. hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ADRY
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

EKIPA NA DRAMSKOJ:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MY...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MAJSTOROVIĆKA I JA-
MY LEZBICA...cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA I ALISA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MAJSTOROVIĆKA I JA
SKROZ LIJEVO MONA
UPALA U KADAR
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DRAMSKA NA DAN
KRUHA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA BELINA I ANJA
Image Hosted by ImageShack.us


BRČIĆ
Image Hosted by ImageShack.us


JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PETRA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

adry,saky,sara
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i stella
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sara,ana,karmen,kristina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i perakica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pogledaja,mona,pero i martina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja,pero i martina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

opet
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pero i tina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

čoki,karlo,petar
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja torba....
=R=
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

8.c 4ever <3
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

saky i pero
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pero i tina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tina,lea,saky
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i pero
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i tina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

adry...repper girl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

aša-the yo man
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tina i ja
Image Hosted by ImageShack.us


tin
Image Hosted by ImageShack.us







KLUBOVI...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



RUDEŠ

ulazak u šixu..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

veliki hodnik,tribine
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

gore..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

herc..škola...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OŠ. RUDEŠ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ulaz u školu..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zbornica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

grafit..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iza škole..ehehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

krugovi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VRTIĆ...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MALO MOJIH SLIKA....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ANJAcerek
Image Hosted by ImageShack.us

JA I PETRAzubo
Image Hosted by ImageShack.us

JA I BRČIĆ...TARZANI...belj
Image Hosted by ImageShack.us

HRULE,PERO,
MALENICA...MISTERI....wink
Image Hosted by ImageShack.us

TINAcerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ANJA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SLATKICA TEA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TIN I KARLO..SWEETsretan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BRČIĆ I BELINA..
DIVLJACInut
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

HRULE...
THE MANEKEN...yes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA.....pjeva
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PERObelj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KARLOthumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ich
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I <3 my boots...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ich und Anja
dok smo gledale fimich..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja na jarkasu...sunčam se...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

me and anja-hooot
Image Hosted by ImageShack.us


me in Jarun-so hot so hot
Image Hosted by ImageShack.us


kod našeg najdražeg mjesta
gdje bi mi bile mrtve da ne
postoji....stare
misica#2 - Anjuška moja
Image Hosted by ImageShack.us


Tina the topmodel
Image Hosted by ImageShack.us


and me-the Concan Barbarin
Image Hosted by ImageShack.us


tin :)))bombonček malji :P
Image Hosted by ImageShack.us


ja opet
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tina,anja i peace
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

anjaaaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

me
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

anja sittin on window
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nadroxana tina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kako te wojim...:)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ajme ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

u šumarku skrivenom...
tinice je male dom.. hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ADRY
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

EKIPA NA DRAMSKOJ:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MY...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MAJSTOROVIĆKA I JA-
MY LEZBICA...cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA I ALISA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MAJSTOROVIĆKA I JA
SKROZ LIJEVO MONA
UPALA U KADAR
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DRAMSKA NA DAN
KRUHA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA BELINA I ANJA
Image Hosted by ImageShack.us


BRČIĆ
Image Hosted by ImageShack.us


JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PETRA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

adry,saky,sara
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i stella
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sara,ana,karmen,kristina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i perakica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pogledaja,mona,pero i martina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja,pero i martina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

opet
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pero i tina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

čoki,karlo,petar
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja torba....
=R=
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

8.c 4ever <3
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

saky i pero
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pero i tina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tina,lea,saky
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i pero
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i tina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

adry...repper girl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

aša-the yo man
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tina i ja
Image Hosted by ImageShack.us


tin
Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 15.04.2008.

...Kad sam pila rekli su mi da sam PIJANICA,kad sam lutala rekli su da sam LUTALICA,kad sam ljubila rekli su KURVA...al kad umrem reći će ONA JE ZNALA ŽIVJETI...

Dobro jutro, ili dan... kako kome...
Ja odlučih napisati post, dogodilo
se svašta pa rekoh ajde da to i sa
vama podijelim!! hhhh

U petak poslje ispovijedi i svega
za krizmu, Sandrica i ja otišle
na Remizu. Kad smo došle ekipa
je bježala od murije, onda smo
se mi kamuflirali, Petićka,Dora,
Karla,Sandra,Jukićka i ja...
Poslje su još došle Sara,Nina i
Mirjam--curke sa Voltinog,presuper su,
naravno. Ugl. evo što se zapravo
dogodilo... trebali su se Enes i Puky,
al je došla murija,moja ljubav Karlica
je onom Čivragu skeljila šamar a
on ju je nabio u trbuh, nie joj bilo
dobro,jedva je disala... Kad je
ekipa to čula svi su htijeli njega
razbit, i tako... Svi smo se
zaputili na Voltino, bilo nas je
fkt puno, čak i previše..
Došle su još Ivna i neke cure
s Voltinog - nisam baš sva imena
popamtila... hhhh :SS
Svi smo se skupili i čekali spomenutog
dečka... On je tamo došo sa Dinom i
bilo je malo pričanja i onda je
uletio Krki, njemu stvarno svaka čast
poludio je a onaj se ukenjo i
počeo trčat a ekipa za njim...
Brijem da ga je Brc natuko al
je ovaj pobjego, kasnije smo se
vratili na Remizu pa kak su
svi bili negdje drugdje onda
smo se vratili na Voltino,
Dodo,Kovač,Hezler,Bašić...
I tak.. Pa smo tam pizdile na
jednu curu i malo nam je
falilo da nebude sranja al
je Jukićka morala ić doma pa
smo ju pratile.. Naravno kao
i uvijek Bašić u našem društvu,
ili jednostavno Snjeguljica i
5 patuljaka.... hhhhhh
Kad smo ugledali "nešto"
svi smo podivljali i počeli
se grlit i skakat ko nekiiii
nezz ni ja šta... hahaha
a naša Sandrica nie mogla
izdržat da se ne zadere KURVOO..
To je čulo ja briem pol kvarta
al nema beda.... :))
Poslje više nisam imala živaca
bit tamo i onda smo išle na Rudeš
al nas je Miran zadržao i odpratio
nas... Fkt. svaka ti čast.... ;))

Sad malo o suboti -- KRIZMA --
Ugl. ja naravno nisam došla
ujutro na ono neko čišćenje jer
mi se nie dalo dići.. Kasnije
sam morala na frizuru, bila sam
sva uzbuđena al mi je glupa kiša
pokvarila sve živo.. al bila sam bolje
kad smo došli tamo u dvoranu,
ja i moja kumica Miaaa... hhh
I još Matea i njena kuma, ma to
je bio looom.. cijelo vrijeme smo
se smijale i gledale tuđe kumove...
hhh Naravnoo... loool ;p
Bilo je super, al još bolje kad sam
došla mado, kad su došli gosti,
bilo je predobro, plesala sam cijelo
vrijeme al oke je bilo... hhh
Svi koji su bili su rekli da ću bit
pjevačica jer sam svaku pjesmu znala
i pjevala... hhh sam se mene čulo..
lalalllalalal :OO
Poslje su svi otišli a Sara i Mia su
spavale kod mene pa su došli
Janđel,Gunja,Šušak i Stojak
pa se zajebavali i tak... onda nas
je moja bakic sterala..ahahaha
a jbg... biće još tulumčeka --al
pravih-- jedva čekam.. jeeej

U nedelju bile malo na kvartu i
to sam ja i Matea, pa su došle
Eva i Tihana, onda i matić,Anić,
Kovač,Pero,Dodo,Magdić i
tam bila zezz na klupicama i
poslje meni došli gosti pa ošla
mado mal...

Jučer imasmo ples.. dobili kostimiće,
a ono kjutić su, al mogli su i bolji
bit, pa poslje Iva i ja bile mal
vani i tak onooooo zajebancija...
Pričale i takooo... hhh

Danas sam bila u školi sam
dva sata, bolio me trbuh i glava,
pa sam otišla doma, sva sam neka
žbnj.... aaaaaaa... Još bi popodne
trebala ić u grad jer idem kupit
šuze... nezz koje ću kupit,
pa idem gledat kaj mi se svidi
bum kupila... jejjj

I takooo... evo samo da napomenem..


SVI KOJI MOGU, NEKA DOĐU U
PETAK U 19 h U KAZALIŠTE
STARA TREŠNJA NA TREPS,
DA VIDITE MALO KAK PLEŠU
PROFIĆI... ahahahaha
ugl. tko može neka dođe jer
dobro će na doći navijanje i
urlanje... hhhhh


Neam više nikaj za napisati pa
efo ak netko ima neku štafeticu
il tak nekaj nek pošalje... hhh

Sad bum stavila slikice i u
avatar također nofe...
Pa gledajte i uživajte...

PUSA VELIKA :
svoj ekipi iz kutije,
s Ljubljanice,Woltinog i
naravno SVIMA IZ
RUDEŠA... :DDD
I jednoj budalici ;))



PS - Ako netko zna kako se
"farbaju" oći neka mi javi...
hhhhhh








| komentari (59) | print | # |

<< Arhiva >>