|
petak, 27.06.2014.
Eureka aukcijski web shop portal je online !
Napokon! :-)
Navratite na eureka portal učlanite se i prošvrljajte po sajtu . Upoznajte naš sustav aukcija, kupona i popusta
OSVOJITE POTPUNO BESPLATNO NAVIGACIJU GARMIN NUVI 42 CE+Hr (19.07)
Svaki ( besplatno) registrirani član dobija 5 besplatnih ponuda za sudjelovanje u aukciji za besplatnu
Garmin 42 navigaciju Central Europe + Hrvatska
Promo aukcija će se održati 19. Srpnja u 20.00 h
Na našim aukcijama ponude se plasiraju bodovima stoga su oni jedina mogućnost sudjelovanja.
Ako dodjete sa blog.hr portala, pošaljite poruku adminu iz " moj račun stranica" sa tekstom "blog.hr" i dobit ćete još 3 besplatne ponude (bodova) extra.
Aukcije su trenutno deaktivirane dok traje marketing kampanja za upis a do tada članovi imaju mogućnost upoznati se sa našim sustavom
----mikroaukcija
----web shopa
----klasičnih aukcija
preko detaljno ispisanih stranica pravila-pomoć
Svatko tko kupi paket bodova do dan prije aukcije za besplatan Garmin gps, dobija na račun dodatno 35 besplatnih ponuda koje može potrošiti u toj aukciji i povećati si šanse za besplatno osvajanje artikla vrijednog 800 kn.Kupljeni bodovi se ne mogu koristiti za ovu aukciju već služe za sve ostale aukcije ili za kupnju u web shopu .
Vidimo se na Eureka portalu !
LP Oznake: aukcije
|
- 21:20 -
Komentari (0) -
Isprintaj -
#
nedjelja, 09.03.2014.
Otkrijte najpovoljniji sustav prodaje u Hr.
eureka.com.hr
Prvo da ponovimo sustav :-)
1. Plasiranje ponuda unutar aukcije se vrši bodovima sa računa.
2. 1.bod košta 2 kn.
3. Cijena artikla na aukciji kreće od 00,00 kn !
4. Svaka plasirana ponuda podiže cijenu aukcijskog artikla za +0,10 kn
5. Pobjednik aukcije je zadnji ponuđač nakon što aukcijski timer
dosegne 00,00 sec a sistem provjeri da nema novih ponuda.
6. Pobjednik stjeće pravo kupnje artikla po izlicitiranoj cijeni koja se
u 95/100 slučajeva kreće izmedju 5-15% redovne mpc.
To znači da možete osvojiti npr
: monitor 19 inča 900 kn za 100 kn+ trošak potrošenih bodova
: auto navigaciju mpc 700 kn za 80 kn +trošak potrošenih bodova
Zajedno sa troškom ukupna ušteda se najćešće kreće oko 70%
7. Ako ne osvojite aukciju vrijednost potrošenih bodova ulazi u kupon
kojim možete kupiti artikl iz akcije uz popust u vrijednosti kupona
pa makar kupon iznosio i 100% mpc artikla.=100% popust
8.Ako ne kupite artikl iz aukcije , isti kupon možete upotrijebiti za popust
pri kupnji bilo kojeg od 100+500 artikala u web shopu uz uvjet da
vrijednost popusta u kuponu ne može prijeći 20% mpc artikla.
I sad... znajući to....
Odlučili ste kupiti nov lcd monitor od 21 inča
On košta u maloprodaji cca 900 kn.
Možete ga kupiti preko stotinu različitih web shopova. Negdje ćete imati
cijenu 870 kn+ dostava , negdje 950 kn+ besplatna dostava .
Mi nećemo biti najjeftiniji u startnoj cijeni ali ćemo biti najpovoljniji.
Kako?
Umjesto da taj monitor kupite negdje za 900 kn i čekate dostavu, dodjete
kod nas.
Ubacite se u neku aukciju i pokusavate osvojiti aukcijski artikl
znajući da se za 20% iznosa za monitor možete igrati na aukciji
bez ikakvog rizika ..dakle mozete potrositi 180 kn bez rizika
NAJBOLJI SLUČAJ: osvojili ste aukciju
a) osvojili ste paket bodova npr 150 bodova ( 300 kn) s kojima mozete platiti dio cijene monitora pa ako vam je za to trebalo i svih 180 kn jos uvijek ste u uštedi od 120 kn ( ali najcešće su prosječne uštede oko 70%
redovne cijene ( dakle oko 210 kn uštede)
b) osvojili ste artikl npr cafe aparat dolce gusto mpc 400 kn i potrosili
100 kn. za to osvajanje + platili izlicitiranu cijenu 50 kn. ( =150 kn)
po takvoj cijeni ga ne mozete nigdje dobiti zar ne?
NAJGORI SLUČAJ - Niste osvojili aukciju
Potrošili ste 150 kn za ništa. No na račun dobijate kupon u vrijednosti potrosenih bodova , (istih tih 150 kn ) s kojima u web shopu smanjujete
mpc monitora iod 19 inča za -150 kn.
1.Igrali ste se..
2.zabavili ...
3.natjecali protiv drugih korisnika..
4.sve besplatno
5.na kraju ste kupili monitor koji ste i htjeli bez ektra troška
6.i još dobijate na račun u prosjeku 14-15 besplatnih bodova za igru u nekoj drugoj aukciji na ime kupnje monitora preko nas.
zar postoji zabavniji povoljniji i zanimljiviji način shopinga ??? Uvjereni smo da ne postoji i to ne samo u Hr nego i u svijetu
Nitko od tvrtki koje inače prodaju software za web shop ili mikro aukcije
po svijetu nije napravio niti su bili voljni raditi preinake za nas, sa takvom integracijom web shopa i mikro aukcija..ali zato ćemo mi takav software ponuditi na svjetskom tržištu jer smatramo da svi ljudi, svi potencijalni kupci imaju pravo na zabavan i drugačiji način shopinga.
Oznake: shopping, aukcije
|
- 12:13 -
Komentari (0) -
Isprintaj -
#
subota, 15.02.2014.
Aukcijski shopping portal Eureka.com.hr
Ako imate namjeru nešto kupovati preko interneta ,svratite prije toga kod nas.
Zašto?
U najboljem slučaju možete se zabaviti i osvojiti aukcije uz uštedu od 80-90 % na redovnu mpc
U najgorem slučaju možete kupiti željeni artikl po redovnoj mpc, pri tom se zabaviti i nemati nikave štete od zabave :-)
To je suština citavog sustava našeg aukcijskog shopping portala.
Projekt dobija na na temperaturi i izradjene su pocetne prezentacije-makete da se nekaj moze pokazati dok se radi na kodu php-a
pogledajte predloške sustava mikro aukcija, klasičnih aukcija i web
shopa na adresama
eureka prezentacija
eureka maketa site
facebook stranice eureka portala
na web stranicama postoji link za upis u mail listu , kako bismo Vas
obavijestili o tocnom datumu pocetka rada portala a projekt je pri
zavrsetku i ocekujuci datum je krajem ožujka 2014.
O cemu se radi
Aukcije ce se odvijati po sustavu mikroaukcija.
svakom ponudom unutar aukcije skida se 1 bod sa korisnickog racuna.
svakom ponudom podize se cijena aukcijskog artikla za 0.10 kn.
svaka ponuda resetira aukcijski timer na 15-20 sec. do kraja aukcije i kad
timer dodje do nule zadnji ponudjac je osvojio aukciju i stekao pravo da
kupi artikl po izlicitiranoj cijeni.
1 bod = 2 kn. ( bodovi se mogu kupiti u paketima od 75-500 ili osvojiti na aukciji 25-50).
ovakakav sustav omogucava krajnje izlicitirane cijene na nivou od 5-10 %
od redovne mpc a zajedno sa troskom potrosenih bodova konacne
ustede pobjednika aukcije su u prosjeku oko 70-90%
Zasto je eureka portal tako jedinstven?
Marketing svijet je usmjeren na pojedinca, zove vas da dodjete, i pobjedite.
No, pobjednik je samo jedan a svi ostali ?
Nas sustav mikroaukcija omogucava pobjedniku da osvoji artikl uz ustede
i do 70-90% u odnosu na redovne mpc, ali se gradi za sve one ostale
koji aukciju nisu osvojili.
Ukratko pobjednik se brine za sebe a mi za sve Vas ostale.
Kako?
Putem sustava kupona, kod nas uvijek imate 4 sanse za isti bod!!
Svi realni ( kupljeni ili osvojeni) potroseni bodovi unutar aukcije se skupljaju
u kupon. Sto ih je vise to je kupon vrijedniji.
1) Osvojili ste aukciju ! Cestitamo , druga sansa Vam niti ne trreba :-)
Ako ne osvojite aukciju, na vas racun dolazi formiran kupon u vrijednosti
potrosenih bodova iz aukcije, kojeg mozete upotrijebiti na 3 nacina:
2)Niste osvojili artikl , mozete ga kupiti uz popust u vrijednosti kupona što
teoretski znaci da ako artikl kosta 100 kn+10 kn dostava a vi imate kupon
na 110 kn, popust je 100% i artikl dobijate besplatno !
Na ovaj nacin svaka aukcija za vas je potpuno besplatna, izgubiti ne mozete ali osvojiti po fenomenalnim cijenama i ustedama apsolutno
mozete.
3) ne zelite kupiti taj artikl ali ste namjeravali kupiti nesto drugo iz web shopa.
kupon mozete upotrijebiti za smanjenje cijene bilo kojeg artikla iz web shopa ali pod uvjetom da maksimalna vrijednost popusta ne moze prijeci
20% mpc.
U prijevodu , ako ste namjeravali kupiti monitor od 19 incha dobit cete popust od full 110 kn ali ako zelite kupiti npr, cafe aparat dolce gusto
(mpc 400 kn) priznat ce vam se popust od maksimalno 80 kn.
....za usb 64 gb ... popust bi iznosio na isti kupon 60-ak kn
U asortimanu cemo imati tv-pc-tablete-monitore- miseve , tastature, usb
memorije, prijenosne hard diskove, drustvene igre, kozmetiku, software,
njega tijela, male kucanske aparate......
4) ako iz bilo kojeg razloga ne zelite nista kupiti, kupon mozete pokloniti
svojim prijateljima koji jos nisu clanovi portala. Oni se trebaju registrirati
kod nas ( besplatno) unutar roka valjanosti kupona ( od zavrsetka
aukcije do 24.00 h iduceg dana) i preselit cemo kupon njima.
web shop
U ponudi će se nalaziti 10 kategorija ,sa oko 100 artikala a ponudu ćemo prilagodjavati vasim željama i potrebama.
Ako u ponudi ne nadjete nesto sto zelite kupiti, mozete nas kontaktirati a mi cemo kod nasih veleprodajnih partnera pogledati da li taj artikl imaju u ponudi i odmah Vam to i ponuditi.( kod naših vp partnera asortiman je veci za preko 500 kom razlicitih artikala)
klasicne aukcije
Artikl koji ste osvojili na aukciji, a ne zelite ga zadrzati, mozete ponuditi na
klasicnu aukciju drugim clanovima portala. O tome nas morate izvijetiti u
roku od 2 dana od zavrsetka aukcije, dakle prije nego vam isti posaljemo.
Pocetna cijena na aukciji ne moze biti veca od 60% mpc u web shopu
a po prodaji, novac vam mozemo poslati ili ga staviti u bodovima na vaš
račun.
Kupac na klasicnoj aukciji ima nekoliko prednosti :
+ kupuje nov artikl pod nasom kontrolom, sa garancijom na vlastito ime.
+ moze postici ustedu od 20-40% u odnosu na redovnu mpc
+ ponude na klasicnoj aukciji nemaju veze sa racunom niti skidaju bodove sa racuna
+ za razliku od drugih aukcija gdje novac placa u cashu, kod nas mozete
platiti karticama uz odgodu placanja ako kartica vase banke to dopusta.
ovo je izgled pocetne stranice kad portal bude u pogonu.
za sad se na nasoj adresi nalazi samo prikaz osnovnih sadzaja sa pozivom na upis u listu kako bismo sto vise ljudi mogli obavijestiti o tocnom datumu pocetka rada , kada sve bude spremno.
Oznake: aukcije, web shop, shopping, online kupovina, online aukcije, mikroaukcije
|
- 23:47 -
Komentari (0) -
Isprintaj -
#
utorak, 08.10.2013.
peni aukcije fer atraktivne zabavne
EUREKA.COM.HR
...bacite pogled pa ako Vam se dopadne upišite se u listu da Vas obavijestimo o datumu pocetka rada portala
---------------------------------------------------------------------------------
Novi LCD TV uz 80-90% popusta? realno ili mutno ?
Nekoliko gramzivih spodoba je dovelo ovaj fantastican nacin prodaje na
loš glas ali ja sam uvjeren da interakcija mikro aukcija i web shop portala
može stvoriti portal kojeg ljudi rado posjecuju i vraćaju se. Radim na tome
a volio bih cuti i Vaše mišljenje.
Obicne Internet aukcije su dosta nepouzdane. Faca stavi ponudu pa se onda predomisli i kaže "ma nebum ja nist kupil.. samo sam se šalio," Onda portal kaže.. " zakonska obveza Vaša je da kupite ako ste zadnji ponudjač, bumo Vas tužili".. pa slijedi natezanje..... Ili... prodavač nije zadovoljan cijenom pa se počne izmotavati, te mu je dijete razbilo artikl, te se voda prolila preko markice... itd itd..
Kod Peni aukcija toga nema.
Peni aukcije. Kakve su sada i kakve bi trebale biti
Peni aukcija je jedan od 6-7 tipova aukcije koja se jos naziva i bidding -
fee aukcija u kojima korisnici koji žele sudjelovati na aukciji kupuju pakete
od 50-100-200 ili više bidova ( ponuda) te s njima plasiraju svoje ponude
unutar aukcije
Aukcije su po našem zakonu o trgovini poseban oblik maloprodaje.
garmin GPS...... mpc 770 kn --- aukcijska cijena 45 kn
usb stick 32 gb.. mpc 190 kn --- aukcijska cijena 15 kn
monitor 21 inch. mpc 1000 kn--- aukcijska cijena 75 kn
Ovo su samo neki od primjera po kojim cijenama se mogu osvojiti novi
artikli, podgarancijom, putem sustava peni-(mikro) aukcija. Bez sumnje
izlicitirane cijene su ne atraktivne nego SUPER ATRAKTIVNE.
Kako?
--Svakim klikom podizete cijenu aukcije za npr 1 cent/euro/10 lipa a pri
tome se sa vašeg računa skida 1 bid.
--Svaki bid koji je dosao unutar zadnje minute sata koji otkucava prema
nuli, povećava vrijeme do kraja aukcije za 10-20-30 sec.
--Ako sat otkuca do nule a ne stigne novi bid, aukcija se zavrsava i zadnji
ponudjač je osvojio pravo da kupi artikl po izlicitiranoj cijeni.
Rezultat ovakvog tipa aukcije je da pobjednik aukcije stječe pravo da kupi
novi artikl uz redovne garancije istovjetne bilo kojoj maloprodaji ali po
izlicitiranoj cijeni koja je i do 95% niža od redovne maloprodajne cijene.
Kako je to moguće?
recimo da neki artikl vrijedi 1000 eura . u maloprodaji , cijena jednog bida
je 0,50 eura . podizanje cijene sa svakim novim bidom je 1 eurocent
ako se na aukciji ostvari 2000 bidova.. to znači da će se aukcijska cijena
povećavati 2000 puta po 1 cent. što daje izlicitiranu cijenu od 20 eura za
artikl koji inače košta 1000 eura. ( 98% uštede)
Peni aukcije se uglavnom u marketingu ograničavaju na ovaj zadnji
podatak od 98% uštede i ne pričaju o tome da i ti bidovi koje su ljudi
plasirali unutar aukcije također predstavljaju neki trošak i cijenu osvajanja.
Kad se na izlicitiranu cijenu doda i trošak pobjednika u potrošenim
bidovima onda podatak o trošku može izgledati sitno do...bitno
drugačije .Da bi netko osvojio aukciju mora potrošiti bilo koji iznos
izmedju 1-1000 vlastitih bidovaunutar te aukcije zavisno od toga koliko je
konkurencija bila uporna. Teoretski pretpostavimo da je najuporniji
prosječno potrošio 200-400 bidova ( 10-20 % svih plasiranih bidova
unutar aukcije )
U tom slučaju trošak pobjednika za artikl od 1000 eura na aukciji će biti
20 eura izlicitiranecijene i 200/400 bidova x po 0,50 eura koje je platio
kupnjom bid paketa.
Dakle realni trošak ovako zamišljenog pobjednika aukcije se kreće
izmedju 120-220 eura. za artikl vrijedan 1000 eura što je i dalje vrlo dobar
odnos jer znači da ste osvojili artikl uz 78-88 % uštede .
Gdje je tu aukcijska kuća?
U ovakvom primjeru aukcijska kuća je realno zaradila samo trgovačku
maržu 10-20 % na aukcijskom artiklu jer 2000 plasiranih bidova su
donijeli profit od 1000 eura + 20 eura izlicitirane cijene ali se aukcijski
artikl mora i platiti veleprodajnom partneru što iznosi barem 840 eura.
Kad se uračuna PDV na uplatu bid paketa od 25% i transakcijske
troskove koje banka i karticarske kuće uzimaju (7%) za transfer, pri
ovakvom prometu na aukciji aukcijska kuća je na gubitku od bar 10-15%
Dakle aukcijska kuća ce zaraditi aukcijski profit samo ako aukcija
postigne više od 2500 bidova
No nije problem u onima koji osvoje, niti u zaradi aukcijske kuće.
Problem je u onima što su potrošili svoje bidove a aukciju nisu osvojili.
Tu nastaje nezadovoljstvo, ljutnja na samog sebe i u konačnici ljudi odlaze
a aukcijski sajtovi su prinudjeni ulagati ogroman novac u marketing da bi
doveli nove ljude jer kremu kupe osvajaci aukcije a svi ostali su
"pušiona".
Mali aukcijski sajtovi propadaju jer ne mogu tom brzinom stvoriti nove
korisnike pa počinju usitnjavati aukcije, smanjivati njihov broj i na kraju
gube ljude koji nemaju sto birati na tim aukcijama a veliki su ogromnim
marketingom privukli takvu masu korisnika da su im aukcije
vrlo profitabilne
Gdje je tu problem sa strane korisnika?
Problem koji treba riješiti je kako korisnicima koji nisu osvojili ništa, a
potrošili su svoje novce u bidovima ,omogućiti pokrivanje svojih gubitaka
kako ne bi imali osjećaj da su " navučeni" na nešto, da dobiju nešto za
ništa, da imaju želju pokušati ponovo i da shvate peni aukcije kao oblik
interaktivnog zabavnog shopinga, koji može donijeti ogromne
uštede a u krajnjoj liniji da obave shoping za željeni artikl barem po cijeni
koja je uobicajena u maloprodaji.
Gdje je problem sa strane aukcijskog portala?
Da bi mogao svakodnevno nuditi aukcije za razne artikle, portal mora
imati dovoljlan broj platežno sposobnih korisnika koji su kupili bid pakete
i koji se mogu medjusobno natjecati da osvoje aukcije.
Rizik je ogroman ako kriticna masa korisnika nije postignuta jer ako se
stavi vrijedan artikl na aukciju i dobije se samo stotinjak bidova, gubitak je
zagarantiran.
Negativni efekti - Što se dogadja na aukcijama?
1. Korisnici se zaigraju pa potroše i više u vrijednosti bidova nego što
vrijedi aukcijski artikl
2.Korisnici potroše puno bidova unutar jedne aukcije koju ne osvajaju i
ostaju sa gorkim okusom gubitka jer su puno ulozili a nista dobili
3. Korisnici zaborave na oprez pa uskaču u puno aukcija što im odvraća
pažnju od aukcija u koje su investirali više bidova.
4. Akcijske kuće nude auto butlere- software opciju kojima korisnicima
daju mogućnost da software bida umjesto njih u odredjenom rasponu
cijene i kolicini bidova tako da oni nemoraju biti prisutni i manuelno klikati
svaku ponudu ali to za rezultat ima
a) brzo sušenje korisnickog računa jer software reagira na svaku tudju ponudu i bida preko iste
b) nezadovoljstvo korisnika koji ne koriste auto-opcije pa imaju osjecaj kao da se bore protiv mashine
5. U najboljem slučaju ako aukcijska kuca ponudi neki popust on je striktno
vezan uz artikl za koji ste se natjecali i ne nude vam nista vise nista
drugo bez obzira koliko ste bidova potrosili.
6. Nitko, niti jedan peni aukcijski portal vam ne nudi mogucnost da za te
bidove kupite artikle iz web shopa. Onog trena kad ste kupili bid pakete
mozete ih potrositi jedino unutar aukcije i ni za sto drugo.
7. Vrlo često se na aukcijama ( čak i do 60 % svih aukcija) vrte aukcije za
bid pakete a da pri tom osvojeni bid paketi se mogu potrositi samo unutar
drugih aukcija, što navodi vodu na mlin aukcijskih portala jer ljudi
potrosenovce na bid pakete za osvajanje bid paketa koje ponovo
mogu potrositi samo unutar novih aukcija.
Ono što bih ja smatrao eliminiranjem negativnih okolnosti peni aukcije:
1. Korisnike zaštititi od prekomjernih gubitaka tako da ako bilo tko
potrosi vise u vrijednosti bidova od istaknute mpc cijene artikala sa
dostavom, korisniku bi se trebali vratiti višak bidova a artikl poslati
besplatno jer ga je i onako već platio kroz potrošene bidove
2. Svih 100% potrošenih bidova unutar aukcije koju korisnik nije osvojio, ponuditi u obliku popusta na cijenu na artikl iz
aukcije tako da ako ako kupite taj artikl za koji ste se natjecali, aukcija za
vas postaje besplatna jer ste dobili popust u vrijednosti potrosenih bidova
3. Ako se ne odlučite kupiti baš taj artikl iz aukcije, vrijednost ovog popusta možete prenijeti na kupnju bilo kojeg drugog artikla iz web shopa ali vrijednost popusta ne može prijeći odredjeni xy % od MPC artikla...
4. Smatram da je jedina poštena aukcija ona u kojoj svi imaju ista prava i
isti položaj. Ako ja bidam manuelno svaki bid i sjedim za kompom 2 sata
u nastojanju da osvojim aukciju želim da i ostali to isto tako moraju a ne
da koriste nikakve autobutlere i da svaki bid bude posljedica vlastite
odluke a ne software koji će vam iscuclati kolicinu bidova u roku keks
bez ikakve garancije da cete osvojiti aukciju. DAKLE nikakvi autobutleri
ne dolaze u obzir
5. Rizik aukcije za skuplje artikle se može eliminirati kroz tzv seated
aukcije ( klupskeaukcije zatvorenog tipa) u kojima se odredjuje
maksimalan broj korisnika koji sudjeluju uaukciji i cijena ulaza u bidovima
u takvu aukciju. to za posljedicu ima ogranicenje potrosnje
korisnika u maksimumu ( jednako) minimumu potrosnje bidova unutar
aukcije za najvecu mogucu cijenu.
Kako?
Aukcija ima npr 40 mjesta i ulaz u nju kosta 30 bidova, što je ujedno i
najveca i najmanja cijena koju će korisnik potrositi u natjecanju za
aukcijski predmet. To omogućava da se unutaraukcije nadju skuplji artikli
a da cijena za korisnika bude ogranicena što znaći da naprimjer
za artikl vrijedan 500 eura vi mozete potrositi maksimalno 30 bidova
( 15 eura) plus
izlicitiranu cijenu koja ne moze prijeci 12 eura a moze biti i manja.
Svaki sudioniktakve aukcije koji nije osvojio aukciju za svoje sudjelovanje
dobije neki % popusta u vrijednosti potrosenih bidova za ulaz u akciju
pa taj popust upotrijebi da kupi ,na primjer USB stick ili bezicni mis ili
tastaturu po povoljnijoj cijeni.
6. Svaki bid je ekvivalent novca prema tome nema razloga da korisnik za
svoje novce ne odlucuje sam gdje ce ga potrositi. Po meni bi bilo fer da
bez ikakve prisile korisnik zna da moze raspolagati sa svojim bidovima
kako zeli.
Trošiti bidove na ponude unutar aukcijama
Plaćati sa bidovima izlicitiranu cijenu da ne mora stalno vuc kreditnu
karticu zbog sitnih iznosa Kupovati u web shopu u potpunosti mpc ili
plaćati dio MPC iz web shopa sa bidovima sa računa
Na taj način bi i aukcije za bid pakete dobile na značaju jer fakticki
predstavljaju način da stvorite vrijednost za koju sami mozete birati što
ćete kupiti sa sovojenim i kupljenim bidovima
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Smatram da bi ovakav tip peni aukcije/shoping portala bio nešto
zahtjevniji za aukcijsku kuću ali puno više fer za korisnike što bi moglo
stvoriti veliku bazu zadovoljnih korisnika portala sa svim elementima
zabavne interakcije aukcije i shopinga .... kroz natjecanje, velike uštede.
i nakraju shoping koji će biti ili direktan ili će nivelirati vaše gubitke na
aukciji pa ćete opet nešto korisno izvuci iz svega toga.
Spreman sam što bi englezi/ ameri rekli to put my money where my
mouth is , odnosno da ono o čemu pričam pokušam tako i realizirati,
ali bih volio čuti i vaše mišljenje i stavove
oko teme. Ovaj blog sam napravio da upoznam ljude sa peni
aukcijama ali i da im pokažem razliku izmedju onog sto ja smatram
da bi bil ofer od onog sto se trenutno po svijetu nudi te me zaista zanimaju
vaši prijedlozi, kritike i misli vezano za ovu temu, uz molbu da to bude
korektno i konstruktivno :-) Oznake: aukcije, shoping, web shop, peni aukcije
|
- 14:15 -
Komentari (0) -
Isprintaj -
#
|