...i love you...

26.12.2004., nedjelja

Hm Božić

Ajoj Božić, nije bas bio bajan! Bio na polnocki i poslije vani, vidim frenda iz srednje nakon godinu dana! odem doma i stari me probudi u pol 10 i naljuti se na mene zato kaj nisam rekao Sretan Bozic iako mislim da je bio ljut zato kaj sam dosao s polnocke poslije 2! i dalje sve ok do veceri! Izadjem van sa frendicama i odem na pol sata i dodjem i naj frendica pije pivu! I napila se do kraja da nije mogla stajati! Voljeo sam je jednom i nisam je mogao gledati vise takvu, otisao sam a druga frendica je dosla po mene u auto i naredila i da se moram vratiti! I kad sam ju vozio doma na pol puta je morala bljuvati! Tako mi je bilo zao! Jednom sam je voljeo vise od sebe, tako ju je bilo tesko gledat u tom stanju! i vratim se po trecu frendicu da je otfuram doma i ona zabrije na zadnjem sjedistu moga auta sa jednim likom i izadjemo van iz auta i ona mi daje pusu jednu pa drugu i treca je trebala bit brijanje ali nebi islo, tu vecer je zabrijala sa dvojicom prije mene! Hm danas sam odlucio di cu slaviti rockas! rano kaj ne, za 3 dana je!
Ali ipak svima vama Sretan Božić!
- 13:31 - Komentari (1) - Štaš printat bez veze - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O meni

O meni na iskrici


Icq broj: 100-082-953

Ova cura me navukla na blog:
MAJA

A ova cura ima najljepsi blog koji sam ikad vidio:
Ancica

Hit Counter

Vic dana