Vozi Miško!!!

19.02.2006., nedjelja

KO SAM JA...

Ma nisam ja onaj što je ispalio "ko je jamio, jamio", a da ni sam nije bio svijestan toga, ja sam onaj koji šuti i vozi. E sad kako vozi to već trebaju reći voženi, ima ih dosta a nadam se da će ih biti i više, da kažem da sam dobar vozač onda bi rekli : ko se fali sam se kvari, da kažem da sam loš, evo ih opet: nevalja biti skroman, tako nećeš ništa postići, treba uvijek tražiti što više, pa koliko dobiješ, nikad ne pokazuj da si zadovoljan i sretan jer će te mnogi prezirati i željeti te rastužiti (blago rečeno).
Pa sad ti prika moj vidi kako je meni radiš, šutiš, gledaš predase i opet nevaljaš, ma prije me je to i opterećivalo a sad mogu samo da nam p... b......... d..... , ko u prijeratnoj turbo folk pjesmi ( NEMOŽE NAM NIKO NIŠTA...) neke već odavno ugasle zvijezde.
Sada samo ispred sebe i boli me .......... .
Radio je prava stvar, kad primiš putnike, čim se smjeste odvrneš ga skoro do jaja i svako pametan zna da me nimalo ne zanima kuda ide , kojim poslom, kod koga, koja ga ruka boli, kolika je temperatura zraka, kakvo će vrijeme biti sutra, kako je Dinamo ili Hajduk prošo, koja pojačanja dolaze u Hrv. nogometnu ligu, koliku je penziju ko dobio, kolika je rata za plin, i ostale meni ubibože važne stvari.
Nisam ti ja onaj tipični vozač koji snažno obuhvati s obje ruke volan, i sav važan naglas priča s nekim koji mu sjedi preko desnog ramena, ali tako da ga čuje onaj ko sjedi u "šaragljama" (zadnji red sjedala), ali da smo načisto ima i takvih tipova koji tako komuniciraju, i raspravljaju o svaćem koda sad upravo dolaze iz Banskih dvora ili imaju svog doušnika tamo....
Ima i "cijenjenih" putnika, naime ljude od kojih živiš moraš poštivati i u najmanju ruku tako im se oslovljavati (bacati pod jaja), nego šta sam htio , e da ima ti i onih putnika skoro zaboravih "cijenjenih" koji su među nama rečeno pravi ali baš doslovno p r a v i udavi, nedo bog da takve neprepoznaš odmah na ulasku, braco moj obro si "bostan" taj kad te krene davit, imaš sreću ako silazi na slijedećoj stanici ,ako ne... ma dosta sad i ja već davim. više o tome drugi put moram ići a cijenjeni zaboravih stavitikvačice pa da se ne vraćam evo ih pa ih stavi ti " ".
- 15:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi