Vox Clamantis

29.06.2006., četvrtak

Tako puno...

Koliko je vremena prošlo od moje zadnje pjesme.. koliko je vremena prošlo otkad sam pogledao blog svoj uopće.. koliko je vremena prošlo otkad je netko drugi pogledao moj blog.. neznam dali će ovo itko pročitat jer je prošlo stvarno puno vremena.. a vjerovali ili ne meni je proletilo... jedan kratki pregled.. bilo je pitanje dali sam pisem, odgovor je da, sam ih pisem... bilo je pitaje dali me netko povrijedio, da opet potvrdan odgovor... nisam nigdje nestao, dragi čitatelji, jednostavno sam se počeo bojat pisat pjesme, jer sam pored njih još svašta napisao, i događale su se čudne stvari.. i da nedužim više za one koji očekuju pjesme.. STRAH ME PISAT!!!!

Predugo je prošlo, valjda nitko neće doći da vidi imali šta novog nakon punih 6 mjeseci, ali možda me netko ipak želi pročitati..
- 03:32 - Vox Populi (2) - Scribere - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tužni vapaj ispušta

Onaj čije je ime zapisano na vodi...

Linkovi