ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Vidim/Nevidim

made by __Nikky (:

Opis bloga

Najviše će mo pričati o dečkima i glupim curama u razredu i oko nas.Naš raz je retardirani 6.c.!!!!!!!

O nama...

IME:AnToNIa & IvOnA
NADIMAK:tONka & VoNa
SCHOOL:pEtaR PrEraDovIć u ZaDRU
RAZRED:6.C DoGoDinE 7 a e......cool
VOLIMO:BatoVe,piVaTi,MuŠkE,
OgOvArAti,ZaBaVLjaTi sE LuDo I nEzabORavnO
I nArAvNo lJudE Koji sE spRdaJu..
NE VOLIMO:šKoLU,PRoFesOrE,
RoDiTELjsKe sAstANKE,ne OGOVArATI,
uMiŠlJENe LjUDe,najboljE PrijaTelJiCe(dada)
I TO JE tO!---------------------
tonka i vona love zadar!!!!
NAŠ MSN:antonia150@live.com
ivoncek_2208@hotmail.com

....brojač posjeta......

target="_top">Free Web Counter
Free Web Counter


ponedjeljak, 31.03.2008.

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH ŠKOLA!!!!

Danas san dobila sritnu vijestcerekcerekhy.Al nije važno koju.U školi je bilo super.....meni zabavno....prokleta profesorica matematike mi je zadala 50 zad. za domaći al ja naravno glupača koja sve shvaća doslovno sam jedina donjela tih jebenih 50 zadataka jeben joj mater kujicapuknucumadheadbangburninmadtiloa san puknut i još san za dodatak dobila kečinu iz matkice također.Doša i zemljopis al malo sam previše valjala to mi nije tribalo..l.namcor.Slijedeći ponediljak imamo 2sata zemljopisa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!puknucupuknucuajmmmmeeeeeee!!!Došla ja kući kad ono mene moja vonka bonbonka zove da mi njena draga seka objasni matematiku!!!!!!!!!seka joj se zove antonija!!!!!!!!!!!!!!!!!!sretansretanzujozubozubozubowinkisto ka ja!!!!!!!svaka čast seki koja mi je pokazala i kletva profi iz matematike!!!beljzalivensmijeh.Tea me zvala i rekla je da ovo lito moremo zajedno svi kod njenog dida na otok kraj božave...!!!ima puno soba!!!smijehsmijeh i tako.......paola nas zvala da idemo u kožino al da ponesemo bar STO KUNA al mislin ko nas zoveš ne govori plati neg počasti mislim vak i nak ću ponit al bangbang dddddd kad moran reć...Radije kod teesmijehsmijehzubo TAAK VJEŽBALA SAN MATEMATIKU SUTRA IMAN UĆIT ZEMLJOPIS.....Sadd pooooooozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!mahmahmahmahmahmah cilom 6.c :luci p.,voni,tei,paoli,luci m.,lari,doni,ivani,niki,emi,markoviču,karlu,deni,toniju,i nekima iz 6.d..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!greedysmijehsmijehsmijehsmijehsretanyes!



| Sapni mi nesto (0) | Hoces dokaz? | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.