ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Vidim/Nevidim

made by __Nikky (:

Opis bloga

Najviše će mo pričati o dečkima i glupim curama u razredu i oko nas.Naš raz je retardirani 6.c.!!!!!!!

O nama...

IME:AnToNIa & IvOnA
NADIMAK:tONka & VoNa
SCHOOL:pEtaR PrEraDovIć u ZaDRU
RAZRED:6.C DoGoDinE 7 a e......cool
VOLIMO:BatoVe,piVaTi,MuŠkE,
OgOvArAti,ZaBaVLjaTi sE LuDo I nEzabORavnO
I nArAvNo lJudE Koji sE spRdaJu..
NE VOLIMO:šKoLU,PRoFesOrE,
RoDiTELjsKe sAstANKE,ne OGOVArATI,
uMiŠlJENe LjUDe,najboljE PrijaTelJiCe(dada)
I TO JE tO!---------------------
tonka i vona love zadar!!!!
NAŠ MSN:antonia150@live.com
ivoncek_2208@hotmail.com

....brojač posjeta......

target="_top">Free Web Counter
Free Web Counter


subota, 29.03.2008.

Chiao!!!

sretanEvo me tu sam!Danas sam se digla nekako ošamućena,misli kad san se digla počela sam plesati i pjevatiludludlud!Kao da me grom opalija 5,6 puta!!!!I onda odjednom sam prasnula u smijeh da sam se tako smijala i u isto vrijeme plakalacry!!!Neznam ovo je neki psihićki poremećaj sto posto jer mi se to nikad ne događa,a sad kad pišem ovaj post osjećam se kao da me auto zgazio!!!!ludblabla!!!Dođe mi da lupan glavon od zid iz čista mira,mislim stvarnoludheadbang!!!!Aj dobro dosta o mojim psihićkim događajima!!!Idem papapapapapwave!!!Šaljem svima kissss,big kisss!!!Pogotovo Tonkici,Teici,Luci i cilom Zadru a pogotovo vama!!!wavemahzujo:sretan!!!:



| Sapni mi nesto (0) | Hoces dokaz? | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.