< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Iako su na ovom blogu pretežito zafrkancije,možete naći poneke zanimljive stvari,i nešto o meni.







BROJAČ POSJETA!
Free Counters
Free Counters


Kucaj,kucaj srce bloga moga.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
I will be watching you!!!

Obavijest

Svi slobodno možete ostaviti komentare kakavi god bili.Ne morate imati svoj blog da biste tu ostavili komentar.



Image Hosted by ImageShack.us
Stupanj moje debljine!

Pogledajte blog mog frenda,lud jeKLIKNITE OVDJE

Ako vas zanima što o Punku,idite na blog moje frendice.Punkykriza


Image Hosted by ImageShack.us
Kažu da su debeli ljudi najbolji,na sjeveru griju,a na jugu prave sjenu.


Image Hosted by ImageShack.us
Nemojte biti previše za kompjuterom,jer bi mogli izludjeti!!K


Provjerite svoj horoskop,reklamirajte svoj blog,i još mnogo stvari čeka vasOVDJE




Nedao ti Bog da stisneš ovo jer češ požaliti!!!
NEMOJ KLIKNUTI NA OVE RJEČI


Ostavite i ovdje koju poruku!
Tu chatajte.Moji frendovi svakako!
Ali i svi ostali!
Ovdje postavljajte pitanja?














Malo o meni!
Ime:nije važno
Prezime:što vas briga
Datum rođenja:ma ni to nije važno
Boja kose:Smeđa
Boja očiju:isto
Živim:u Zadru
broj telefona:ma zašto bih to dao,da me zafrkavate.
Moji prijatelji:V-you know who (Voldemort),Svinjogojac junior,Beke,Šimet,kakva budala,debeli mery.I dakako frendica:Pacovka

Ja sam živčan čovjek (možda)
živciraju me živčani ljudi,glupi ljudi,ali dobro nisu oni krivi.I živciraju me pakosni i objesni ljudi.Bojim se zmija i kukaca (ne znam zašto) i tako...

07.03.2008., petak

Moje misto

Image Hosted by ImageShack.us