ma prokleti naslov ... !!! nikad ga ne znam !!!

wave wave wave prvo : hvala vam za toliko komentara !!!
a sada post :
post neće biti baš neš ... al bio bi red da i ja napišem novi post ...
nemam kaj puno reći ... zdravlje je još uvijek koliko toliko loše .... i neke komplikacije ... ma bit će bolje !
škola mi je grozna, mislim ocjene ... same dvice, a kaj bit će boljih dana ... ! onih dana kad ću se ja sjetiti učiti ! hehe smijeh
zadnjih možda oko tjedan dana sam tak super volje i bolje mi je, sretnija sam i moja ady je isto tako smijeh nas dve smo napravile zajednički blog i sad ćemo vidjeti kakav je, posjetit ga ! u linkovima vam je! thumbup e ajmo dalje sad, (nestala mi inspiracija) ..............lud namcorheadbang
wtf ??? .... blablablablablabla
uglavnom super sam u zadnje vrijeme, smijem se ko luda i baš mi je fora ... smijem se stalno ! smijehroflzujo odlučila sam, da je bolje smijati se nego biti stalno tužna kao do prije koji tjedan, jednostavno lakše je i lakše prođem kroz sve što sad prolazim ! bilo mi je teško zadnjih mjesec dana, stvarno teško i jako loše vremensko razdoblje ... ali sam shvatila da se trebam razveseliti i biti sretna i živjeti od trenutka do trenutka a ne stalno misliti joj a šta će biti sutra ? ili a šta ako se to nešto loše dogodi ? treba živjeti i uživati u svakoj sekundi života jer nikad ne znaš što ti može donijeti sljedeći trenutak ... treba voljeti svoj život a ne ko ja da sam mislila kaj ja radim ovdje na ovom svijetu ? da baš to ... zaš me mama rodil, htijel bi da me nema i te neke spike ŁOŁ ... a to je jako loše jer zapravo treba voljeti sebe i svoj život i ne trošiti vrijeme na ljude koji ti apsolutno ništa ne znače u tvom životu ! ovo što pišem možda svi neče shvatiti ....
za mene postolje ljudi koje ću se uvijek sječati i jednog dana joj da to je ta ili taj .... a opet postoje neki ljudi kojih se neću sječati i ak me neko bu pito ja neću znati .... jer jer jdostavno niko nije isti prema tebi ... neko je loš a neko dobar ! nekog voliš više, nekog manjetakav je život ... kad gledaš riječ život ... zapravo je jedno jako kratko razdoblje, kratko razdoblje nasuprot milijunima i milijardima godina .....rolleyesrolleyesrolleyes
i tako sam ja odlučila da ću pokušati biti što veselija ... što više mogu iskoristi svoje vrijeme života i maladosti ... naravno da ako je nešto strašno da se neću smijati ili veseliti ! bang lud
život je takav i nemreš protiv njega, mora ići svojim tokom i to je tako i tako će biti ! živi svoj život i pusti druge da žive ... tako mi je najlakše si reći kad nešto ne valja ... ili digni glavu i bit će bolje .... digni glavu i hodaj ponosno ! nutsmijehzujoroflzujosmijehnut
a šta se tiče toga da te netko nonstop vuče za nos i da te nonstop zajebava, nemoj dopuštati to jer češ kasnije jako patiti, tako je meni bilo i sad sam rekla e pa neće mene niko zajebavati! bome ne više! nono život nemreš promijeniti kao ni sudbinu ! osim ak si sama/sam oduzmeš život ... onda je kraj za tebe i nema ti pomoći više ... u životu možeš promijeniti samo neke činjenice a ne život, te sitnice i ti neki trenutci nemogu ti promijeniti sudbinu ...
evo bliži se kraj mog posta ( koji nije baš neš ovog puta i nije previše zanimljiv ali jbg mora biti i takvih postova ! ) .... mogu samo reć još ove stvari ; ne ostavljaj nešto što možeš učiniti danas za sutra jer sutra možda ne postoji .... i živi dan do posljednje sekunde i živi ga kao da je posljednji .... !
evo došo je i kraj današnjeg posta ( konačno ) ..... smijehrofl
ljudi moji i dalje me komentirajte i posječujte kao do sad ... ( hvala vam ) a sad idem ....
pozzzdrafff svima koji me posječuju i komentiraju !!! wavemahwave
pozzzdraffff ( again ) smijeh

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


07.12.2006. | 16:16 | 24 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Image Hosted by ImageShack.us

Dok spava grad
U krilu svoga svijetla
Ti si mi u mislima
Više sebi ne mogu lagati
Da samo si mi prijatelj

***

uspomene….

***

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us







guns and roses_november rain


Create your own message at BlingyBlob.com


nešto kratko o meni ....

smijehzovem se ivona, nadimak mi je ivy, ivonačica, ivonica ... imam 14 godina, idem u 8. razred, živim u Zagrebu, bavim se plesom i volim tosmijeh, učim još dva jezika ( to vjerovatno nikog ne zanima ali eto ..., lol ), imam mlađu seku

-što volim i ne volim-
- volim svoju seku i roditelje
- volim ples i muzikuroflsmijeh
- obožavam svoje frendiceroflsmijeh
- volim simpatične, otvorene i iskrene osobethumbupsmijeh
- volim čokoladurofl
- volim dinamo i samo dinamothumbupsmijehrofl
Image Hosted by ImageShack.us
- ne volim snobove i umišljene likove nononamcor
- ne volim laži ogovaranja, kao ni tračeva i ljude koji ogovaraju iza leđanononamcor
- ne mrzim nekoga, samo ima nekih osoba koje baš previše i ne volim i nisu mi dragithumbup
-slušam i ne slušam -
- simple plan,good charlotte,the rasmus, linkin park,rhcp, sad sam počela slušati i gunse - najviše to, a i slušam sve što se da slušati i što je sad superthumbupthumbup, ne slušam narodnjake to nikako ne volimburninmadmad

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Linkovi

Blog.hr

ady mojasmijeh
monysmijeh
tamarasmijeh
paresmijeh
ArChErsmijeh
Mrs.Rosesmijeh
karlasmijeh
majasmijeh
frikysmijeh
curaustarkamasmijeh
demila2smijeh
warijasmijeh
En!smijeh
baby92smijeh
blog moje najfrendice ady i menesmijehroflwavezujo


evo nešto za zaljubljene ljude... cerekcerekcerek

Kaži mi sad, mili moj, zašto je tužan pogled tvoj,
za kim tvoje srce pati, hočeš li mi svoju ljubav dati?Dok u noći oganj gori, sjeti se dragi, netko te VOLI !

Kad se sjetim tebe u hladnim noćima bol mi na duši počiva, srce me zaboli jer te ono još uvijek ludo voli !

Kad ideš preko mosta, ti pogledaj u rijeku, to su moje suze što sam zbog tebe teku !

Sišla je na obraz i na usnu pala, bila je tako vrela, tako mala. U njoj se stopila tuga, u njoj se usnula bol. Ta je suza dokaz da te srce zaista voli !

Smijem li te voljeti često pitam sebe, smijem li ti reći damislim na tebe, al' ipak srce mi vene, jer postoji pitanje : VOLIŠ LI TI MENE?

Ako me ikad poželiš poljubiti, ako me nekad poželiš zagrliti,ako poželiš da sam kraj tebe ... zato što nismo zajedno ...krivi sebe ...

Znaš li kako je teško, kako je bol jaka kad umjesto tebe sa mnom spava dio mraka ... Nedostaješ mi ! ¨Jako !

Jebeš mi mater ako te ne volim !

One day you'll cry for me like I cryed for you, one day you'll miss
me like I missed you, one day you'll pine like I like pined for you.
ONE DAY YOU'LL LOVE ME BUT I WON'T LOVE YOU !

... i još jedna ...

Teško je voljeti nekog, svoje osječaje kriti, gledati ga ispod oka i prijatelj s njim biti ...


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

zločesta maca, no no, lol
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us