< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga



Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


Da napravim ovaj blog, potakla me jedna curka kaj isto piše kjigu...

Muzika:










Nešto o knjizi

Ova knjiga je isključivo plod moje mašte, svi likovi, teme ništa nije stvarno...Ak se tema podudara sa nečijim životom, meni je iskreno žao, al se ne radi o tebi....=)

by:...ViKiCa....

Ja čitam....=)

Dora-pročitajte, knjiga je super
Curka koja isto piše knjigu, odlično
Ja kao ja
Ja na blogeru
Cura koja sluša super muziku
cura radi preodlične dizajne
Ljepotica
Your Brooke
Brooke
i may not be perfect, but i'm always me
Martica
Inspiracija
Lory

Slike









Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

.....*KnjIgA*.....

Naslov knjige:Black and white
Mjesto radnje: Boston
Vrijeme radnje: 21.st.
Tema: prijateljstvo, ljubav...
Glavni likovi:
Lela - simpatična cura koja se iz Zagreba doselila u Boston
elouai's doll maker 3

Joshua- dečko koji izgleda tako bahato i Lela ga odbija
elouai's doll maker 3

Sam- djevojka koja će pružiti pomoć Leli
elouai's doll maker 3

Isabella - ona i Lela se neće voljeti u početku, ali kada se upoznaju...
elouai's doll maker 3

Ashley - cura neće htjet prihvatiti Lelu
elouai's doll maker 3

Ryan - on će postati Lelin najbolji prijatelj
elouai's doll maker 3


Kate - Rayanova cura
elouai's doll maker 3


Sarah - Joshuina prijateljica
elouai's doll maker 3

nedjelja, 15.04.2007.

16.poglavlje

Djevojke su se zaustavile kod iste kuće i u glas rekle
-Ovdje ja stajem – pogledale se i nasmijale
-Ti znaš Josha?? – pitala je Sarah Lelu
-Pa da, on i ja smo zajedno
-Pa sad znam od kud si mi poznata! Pričao mi je o tebi – rekla je i pozvonila

Josh je otvorio vrata i zanjemio
-Joshh – mahnula je Lela
-Jooj...Sorry...Vas dvije...vi se znate?? – pitao je
-Evo sad smo se upoznale. Reko si da je slatka., al cura je preslatka – rekla je Sarah
-Sarah.. – rekao je i zagrlio ju – pa kad si došla??
-Evo prije 1 sat, i odma sam krenula tebi da te vidim...Di je Danny?- pitala je, a Josh je pokazao u dnevnu sobu
-A di je moja ljubav?? – rekao je i poljubio Lelu
-Tu sam, simpatična cura!!
-Jeee, nje se nemoraš bojat, ona igra za 2. ligu! – rekao je
-Misliš...ona je...
-Gay – rekao je Josh i ušao u kuću, a Lela je ostala satajati ispred vrata. Kada je Joshua primjetio kako stoji onako zamišljena, krenuo je prema njoj.
-Kaj ti to smeta?? – upitao ju je
-Ma ne...nikako..Neg mi se ne čini gay
-A kaj češ...Morat ću te pripaziti – rekao je i povukao ju u kuću
-Danny, dođi! – viknuo je i do njih je došao dječak
-Danny, ovo je Lela – rekao je
-Bok, Lela. – rekao je – Očeš samnom gladati crtiće?
-Može, idemo! – rekla je i primila ga za malu ručicu
-Ideš s nama? – upitala je Josh
-Ne, ne..Odite vi, ja ću doć.Idem malo do Sarah! – rekao je i poljubio ju

Lela i Danny su otišli u dječiju sobu i upalili crtiće. Za to vrijeme Sarah i Josh su razgovarali.

-Kak to da si došla?? – pitao je Josh
-Pa, zapravo..trebam tvoju pomoć! – rekla je Sarah
-Reci, da čujem
-Trebala bih prenoćište na par dana, sam dok ne smislim šta ću dalje!
-A zašto to? Šta se dogodilo??
-Ma reći ću ti jednom, samo mi treba jedna soba!!
-Dobro, možeš ostati tu, ali samo 2 dana! Poslje ću ti dogovoriti nešto – rekao je Josh i otišli su u Dannyevu sobu



| KoMeNtArI (21) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.