< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga



Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


Da napravim ovaj blog, potakla me jedna curka kaj isto piše kjigu...

Muzika:










Nešto o knjizi

Ova knjiga je isključivo plod moje mašte, svi likovi, teme ništa nije stvarno...Ak se tema podudara sa nečijim životom, meni je iskreno žao, al se ne radi o tebi....=)

by:...ViKiCa....

Ja čitam....=)

Dora-pročitajte, knjiga je super
Curka koja isto piše knjigu, odlično
Ja kao ja
Ja na blogeru
Cura koja sluša super muziku
cura radi preodlične dizajne
Ljepotica
Your Brooke
Brooke
i may not be perfect, but i'm always me
Martica
Inspiracija
Lory

Slike









Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

.....*KnjIgA*.....

Naslov knjige:Black and white
Mjesto radnje: Boston
Vrijeme radnje: 21.st.
Tema: prijateljstvo, ljubav...
Glavni likovi:
Lela - simpatična cura koja se iz Zagreba doselila u Boston
elouai's doll maker 3

Joshua- dečko koji izgleda tako bahato i Lela ga odbija
elouai's doll maker 3

Sam- djevojka koja će pružiti pomoć Leli
elouai's doll maker 3

Isabella - ona i Lela se neće voljeti u početku, ali kada se upoznaju...
elouai's doll maker 3

Ashley - cura neće htjet prihvatiti Lelu
elouai's doll maker 3

Ryan - on će postati Lelin najbolji prijatelj
elouai's doll maker 3


Kate - Rayanova cura
elouai's doll maker 3


Sarah - Joshuina prijateljica
elouai's doll maker 3

četvrtak, 05.04.2007.

14.poglavlje

Nakon nekog vremena, Kate je odvukla Ryana doma.
-I sad slijedi rođendanski poklon od mene! Ja nisam znala kaj da ti poklonim, pa sam se sjetila nečega! – rekla je i počela ga ljubiti
-Uuu, mislim da sa, skužio, sviđa mi se ovaj poklon – rekao je i počeo ju ljubiti po vratu

Poljubac po poljubac i ubrzo su ležali u krevetu! Ryan je več vodio ljubav prije, ali za Kate je to bilo prvi put, zato je Ryan bio nježan... Ujutro se Ryan probudio i gledao Kate kako spava, bila je tako mirna. Ubrzo se probudila i pogledala ga.

-Bilo mi je lijepo noćas, svi kažu da prvi put nije lijepo, al meni je bilo super...Mogli bi to ponoviti..
-Da, da al ne sad – rekao je Ryan i nasmijao se

Lela je u to vrijeme šetala Tya sa Joshom
-Bilo je lijepo jučer. – rekao je Joshua nervozno
-Da, bilo je super
-I Ryan je bio sretan – ponovo je rekao nervoznim glasom
-Da, da...A kaj je tebi! Kaj se bojiš nečega? Cijelo vrijeme tiho pričaš, treseš se i gledaš iza sebe cijelo vrijeme...
-Pa, posvađo sam se sa starim jutros! Pitao sam ga misli li on ikada pričati s Ryanom, ipak je i on njegov sin..
-Da, i zake se sad treseš?
-PA neznaš ti mog starog, sam čekam da neki ljudi izlete iz grmlja i ube me od batina
-Ma daj nemoj me nasmijavat, nebi on to napravio
-PA več sam doživio to, nebi se čudio da se ponovi...
-Daj zezaš me, pa kak tvoja mama to dopušta?
-Pa...ja nemam mamu, umrla je kad sam ja bio klinac – rekao je Joshua tužno
-Ajme, oprosti...
-Nea veze, nisi znala
-Da, al trebala sam znati, ja sam ti cura, trebala bih znati takve stvari!
-Saznat češ sve s vremenom...
-Al ja bi htjela sada sve znati...SVE...
-Evo reci kaj želiš znati??
-Sve... – rekla je Lela tihim glasom
-Evo, evo sve ću ti reći ako vidim smješak na tvojim usnama – rekkao je Josh, a Lela se nasmije...
-Evo sad ću ti reći...Imam još jednog mlađeg brata, ima 3 godine, on je posvojen..Brijem da je to jedino dobro kaj je moj stari učinio u svom životu..Mali je predobar.. Družim se sa Lucom od malena, od kad sam dobio prvu loptu, on nije imao loptu, pa smo se tak počeli igrati – rekao je Josh, a Lela se nasmijala
-Kak slatko, nastavi...
-Prva cura mi je bila Sarah u vrtiću..S njom još dan danas znam izać..
-Ooo...Nju želim upoznat...
-Može...Trenirao sam box jedno vrijeme...I volim tebe najviše na svijetu...
-Ma to znam...- nasmijala se – A zašto je tvoj stari ostavio Ryana i njegovu mamu?
-Pa moj strai je u to vrijeme hodao s mojom mamom, ali ju je prevario sa Ryanovom mamom..Muđutim, kad je saznao da je ona trudna, povukao se...
-Užas..Neznam tvog starog, al lik se ćini užasnim.. – rekla je Lela i nastavili su šetati za Tyom



| KoMeNtArI (8) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.