< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga



Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


Da napravim ovaj blog, potakla me jedna curka kaj isto piše kjigu...

Muzika:










Nešto o knjizi

Ova knjiga je isključivo plod moje mašte, svi likovi, teme ništa nije stvarno...Ak se tema podudara sa nečijim životom, meni je iskreno žao, al se ne radi o tebi....=)

by:...ViKiCa....

Ja čitam....=)

Dora-pročitajte, knjiga je super
Curka koja isto piše knjigu, odlično
Ja kao ja
Ja na blogeru
Cura koja sluša super muziku
cura radi preodlične dizajne
Ljepotica
Your Brooke
Brooke
i may not be perfect, but i'm always me
Martica
Inspiracija
Lory

Slike









Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

.....*KnjIgA*.....

Naslov knjige:Black and white
Mjesto radnje: Boston
Vrijeme radnje: 21.st.
Tema: prijateljstvo, ljubav...
Glavni likovi:
Lela - simpatična cura koja se iz Zagreba doselila u Boston
elouai's doll maker 3

Joshua- dečko koji izgleda tako bahato i Lela ga odbija
elouai's doll maker 3

Sam- djevojka koja će pružiti pomoć Leli
elouai's doll maker 3

Isabella - ona i Lela se neće voljeti u početku, ali kada se upoznaju...
elouai's doll maker 3

Ashley - cura neće htjet prihvatiti Lelu
elouai's doll maker 3

Ryan - on će postati Lelin najbolji prijatelj
elouai's doll maker 3


Kate - Rayanova cura
elouai's doll maker 3


Sarah - Joshuina prijateljica
elouai's doll maker 3

srijeda, 14.03.2007.

12.poglavlje

Po putu do mjesta na koje je vodio Lelu, Joshua je tipkao poruke i svako malo pogledavao Leelu koja je razmišljala kamo ju Joshua vodi.
-Josh, reci mi di idemo! – rekla je i zastala
-Lela, nastavi hodati, uskoro smo tu – rekao je i povukao ju za rukav

Došli su do dvorane
-Kaj čemo igrati košarku ili plesati? – pitala je Lela
-Aj, ulazi – rekao je i ušao u dvoranu.

U dvorani su stajali Joshuini prijatelji. Oni su bili zbunjeneni isto koliko i Lela
-Josh, zašto si nas zvao? Znaš da markiramo? – pitao je Luc, Joshuin najbolji prijatelj
-Dečki, ja vam imam nešto za reč – rekao je
-Dobro da sam požuri da možemo na cugu – rekao je Mike
-Ja volim Lelu – Lela ga je začuđeno pogledala, ali dečki se nisu previše čudili
-Zato smo mi markirali? Pa znamo mi to, mi smo čekali da ti to shvatiš – rekli su i krenuli prema izlazu. Svaki je zagrlio Lelu i ispričao se za prijašnje ponašašanje
-Al, Josh, baš si papak! – rekao je Luc i izletio van iz dvorane

Lela je gledala Joshuu i nije mogla vjerovati
-I jel mi oprošteno? – pitao je i zagrlio ju oko struka
-Paaa, morala bi malo razmisliti...Ali je – rekla je i poljubila ga
-Uuuu, hvala...Očemo 1 na 1? – pitao ju je i dobacio joj je loptu
-A ti misliš da ja neznam igrati? Hehe, sad ćeš ti vidjeti, rekla je i potrčala prema košu


-Smijem te nešta pitati? – pitala ga je na putu prema doma
-Reci
-Jesmo ja i ti, par službeni ili smo prijatelji...Sa povlasticama?
-Ako kažem da te volim, onda smo itekako par...Službeni. Ti to odgovara?
-A joj, neznam baš. Onda moram ovu dvojicu i ovog još jednog zaboraviti – rekla je i nasmijala se – Odgovara mi
-Super, onda ziher očeš ići samnom na rođendan od Ryana
-Može, kupila sam mu cd od Cheap Trica, kaj misliš jel ima?
-Mislim da ga nema...Ako su ti Cheap Trick?
-Isuse Bože, ima dečka koji nezna ko su Cheap Trick? Užas, sram me...Jesi čuo pjesmu I want you to want me? –pitala ge je Lela
-Da, čuo sam tu pjesmu
-E to je njihova pjesma...
-Aha...Sad kužim, ti slušaš tak stare stvari?
-Pa da, to mi je super, al slušam sam njih.
-Aha, drago mi je...Daj mi pusu i odi doma..Volim te mala – rekao je i poljubi ju
-I ja tebe – rekla je i otišla u kuću

Nikada nije mislila da može nekoga zavoljeti nakon samo tjedan dana...A izgleda da je sve moguće



| KoMeNtArI (9) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.