< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga



Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


Da napravim ovaj blog, potakla me jedna curka kaj isto piše kjigu...

Muzika:










Nešto o knjizi

Ova knjiga je isključivo plod moje mašte, svi likovi, teme ništa nije stvarno...Ak se tema podudara sa nečijim životom, meni je iskreno žao, al se ne radi o tebi....=)

by:...ViKiCa....

Ja čitam....=)

Dora-pročitajte, knjiga je super
Curka koja isto piše knjigu, odlično
Ja kao ja
Ja na blogeru
Cura koja sluša super muziku
cura radi preodlične dizajne
Ljepotica
Your Brooke
Brooke
i may not be perfect, but i'm always me
Martica
Inspiracija
Lory

Slike









Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

.....*KnjIgA*.....

Naslov knjige:Black and white
Mjesto radnje: Boston
Vrijeme radnje: 21.st.
Tema: prijateljstvo, ljubav...
Glavni likovi:
Lela - simpatična cura koja se iz Zagreba doselila u Boston
elouai's doll maker 3

Joshua- dečko koji izgleda tako bahato i Lela ga odbija
elouai's doll maker 3

Sam- djevojka koja će pružiti pomoć Leli
elouai's doll maker 3

Isabella - ona i Lela se neće voljeti u početku, ali kada se upoznaju...
elouai's doll maker 3

Ashley - cura neće htjet prihvatiti Lelu
elouai's doll maker 3

Ryan - on će postati Lelin najbolji prijatelj
elouai's doll maker 3


Kate - Rayanova cura
elouai's doll maker 3


Sarah - Joshuina prijateljica
elouai's doll maker 3

utorak, 06.03.2007.

10.poglavlje

Ryan je čekao Joshuu ispred škole i bacao loptu u zid.
-Yo, Josh, tebe trebam! – rekao je Ryan, a Joshua je došao do njega
-Reci, stari! – rekao je, iako je več znao o čem se radi
-Nemoj joj se više približavati – rekao mu je
-AL, čovječe ja ju volim – branio se Josh
-Ti voliš samo SEBE! Da ju voliš, nebi onako uplakana došla do mene. Gle kloni je se, ima masa cura na ovoj školi koje žele tebe.
-Ma, boli me za njih! Kaj sam mogao napraviti? – pitao je
-Pa nisi trebao lagati da imaš instrukcije, pozvao si ju van, pa reci to i dečkima...Zašto moraš biti takav sebičnjak? – rekao je i otišao.
Joshua je ostao stajati na mjestu, razmišljao je o Ryanovim riječima. Pa nema mu zašto biti neugodno oko toga šta je izašao sa curom koja mu se sviđa. Na tren je pogledao prema Leli koja je bila a Ashley, Isabellom, Kate i Sam, bila je odsutna, ostale djevojke su se smijale, a ona je gledala u pod. Joshua je otišao do nje.

-Lela, možemo popričati? – pitao je
-Da, svejedno – rekla je i pogledala cure, Ashley se nasmješila
-Možemo pričati o onom jučer? – pitao ju je
-Nema se tu o čemu pričati, tebi je koma kad te vide samnom, jer ja sam...Neznam, niži sloj il nešto. Whatever, nismo jedno za drugo i to bi bilo to, nije mi bed da ti i dalje dajem instrukcije jer ti ide, ali ostalog neće biti jer se ti bojiš kako će reagirati tvoji prijatelji. – rekla je i okrenula se natrag curama.
Joshua je ostao kao ukopan, gledao ju je, ali bojao se bilo šta napraviti. Kao da je to istina, kao da je Lela u pravu kada kaže da mu je koma kada ih vide zajedno, ali nije nikada pomislio da je ona niži sloj.
-Gotovo je – pomislio je i otišao

-Jel otišao? – pitala je Lela cure
-Je, otišao je – rekla je Ash
-Jesam vam rekla, misli da sam neka cura koju može iskoristiti i onda baciti – rekla je, a niz obraz joj je pala suza
-Daj, baby, nemoj plakati! Dečki su takvi, čudni. Nikada ne znaš na čem si kad si sa njima! – rekla je Sam i obrisala joj suzu
-Imate pravo, idemo na sladoled... – rekla je i krenula prema obližnjoj slastičarni
-Odite vi, mi čemo vas stići – rekle su Ashley i Isabella, a cure su krenule
-Ovo mi ne liči na Joshuu, on nikada nije bio ovakav radi cure, niti ih je molio niti nije znao kako da razgovara s jednom – rekla je Ashley
-Niti je ikada ocjenjivao ljude prema tome koliko para imaju – rekla je Isabella – Ovo nije dobro
-Treba popričati s njim, a ko je bolji za to nego ja. Popričat ću ja s njim i vidjet ću o čem se tu radi! – rekla je Ashley
-Ok, ajmo sad do njih. – rekla je Isabella i djevojke su požurile do ostale tri



| KoMeNtArI (14) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.