< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga



Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


Da napravim ovaj blog, potakla me jedna curka kaj isto piše kjigu...

Muzika:










Nešto o knjizi

Ova knjiga je isključivo plod moje mašte, svi likovi, teme ništa nije stvarno...Ak se tema podudara sa nečijim životom, meni je iskreno žao, al se ne radi o tebi....=)

by:...ViKiCa....

Ja čitam....=)

Dora-pročitajte, knjiga je super
Curka koja isto piše knjigu, odlično
Ja kao ja
Ja na blogeru
Cura koja sluša super muziku
cura radi preodlične dizajne
Ljepotica
Your Brooke
Brooke
i may not be perfect, but i'm always me
Martica
Inspiracija
Lory

Slike









Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

.....*KnjIgA*.....

Naslov knjige:Black and white
Mjesto radnje: Boston
Vrijeme radnje: 21.st.
Tema: prijateljstvo, ljubav...
Glavni likovi:
Lela - simpatična cura koja se iz Zagreba doselila u Boston
elouai's doll maker 3

Joshua- dečko koji izgleda tako bahato i Lela ga odbija
elouai's doll maker 3

Sam- djevojka koja će pružiti pomoć Leli
elouai's doll maker 3

Isabella - ona i Lela se neće voljeti u početku, ali kada se upoznaju...
elouai's doll maker 3

Ashley - cura neće htjet prihvatiti Lelu
elouai's doll maker 3

Ryan - on će postati Lelin najbolji prijatelj
elouai's doll maker 3


Kate - Rayanova cura
elouai's doll maker 3


Sarah - Joshuina prijateljica
elouai's doll maker 3

ponedjeljak, 05.03.2007.

9.poglavlje

-I jesi pričala sa Kate?? – pitao je Ryan navečer kada su šetali Tysona
-Da, možeš biti siguran da te ne vara! – rekla je Lela
-A ko je bio onaj lik?? – pitao je
-Ma nitko
-Daj reci – molio ju je kad je naišao Joshua
-Ey, kaj radite?
-Joj, tnx...Spasio si me od ovog daveža
-Heh, vidjet češ ti. Idem ja do Kate – rekao je i poljubio Lelu u obraz
-Bok, ljudi
-Bok...
Ostali su sami i šutjeli su.
-Eee – rekli su u glas
-Ti prvi – rekla je Lela
-Aj reci ti! – rekao je Josh
-Pa htjela sam te pitati očeš li ići samnom kupiti nekakav poklon za rođendan Ryanu?
-Može, naravno...
-Super, a ti si htjeo pitati??
-PA bi li išla samnom van sutra navečer? Nešto poput instrukcije spoja??
-Pa....Može, voljela bih to...
-Super, sutra poslje treninga dođem po tebe!
-Može...Očes ostati samnom ili ideš doma sad? – pitala ga je
-PA ostat ću, ak ti ne smetam
-Naravno! Daj reci kaj da kupim Ryanu??

Pričali su o glupim stvarima, ali bilo im je super. Lela nije ni slutila da će joj se tako svidjeti u novom gradu... A da će se zaljubiti? Pff, ona je samo razmišljala o povratku u Zagreb, a sad neželi otići. Ima najboljeg prijatelja, frendice, pa čak se i zaljubila...
Šetali su 2 sata po gradu i smijali se...

-Isuse, gle kolko je sati! Moram doma... – rekla je Lela tužno
-A šteta, al sutra se vidimo?
-Naravno – rekla je, a Josh ju je dopratio do vrata
-Mogu te poljubiti? – pitao je
-Kak slatko, to me još nitko nije je pitao...Možeš! – rekla je, a on ju je poljubio
-Ok, idem ja... Vidimo se – rekla je i ušla u kuću

Ujutro se probudila i poljubila mamu i tatu.
-Pa kaj je bilo? – pitao je tata, jer kčer ih nije poljubila od kada su se doselili ovdje
-Ništa, volim vas i zahvalna sam kaj smo se tu doselili...Idem ja – uzela je sendvić i izašla van iz kuće. Krenula je po Ryana, ali on ju je već čekao na ulici. Imao je velik osmjeh na licu.
-Vidim da si ti jako sretan!! – rekla je Lela
-Ma nisam...Ja sam presretan! – rekao je i počeo ju grliti
-Dobro... Pa drago mi je, ja sam isto presretna!!!A mogu ja znati zašto si ti sretan?
-Jučer smo Kate i ja bili kod nje doma do 4 ujutro. Pričali smo o tim našim svađama i sada smo službeno cura i dečko.
-A prije niste to bili? – pitala je Lela
-Pa nismo, ja nisam bio za to. Bilo je sam onak barenje i izlasci, ali sad smo PAR, službeni par, weee...A zašto si ti tak sretna?
-Pa zato kaj večeras imam spoj sa tvojim bratom!!!
-Ooo, lijepo, nadam se da će ti biti lijepo.
Nisu ni primjetili, a več su bili u školi.
-Ok, vidimo se – rekla je Lela i otišla prema učionici, ali netko ju je povukao u sobu za instrukcije i poljubio. Nije joj dugo trebalo da skuži da je to Joshua
-Uff, kak je to lijepo... – rekla je, nasmješila se i ponovo ga poljubila.
Zvonilo je, ali ona nije primjetila, ostali su tamo do kraja 1 sata.
-Ovo se još nije dogodilo, čovječe pa nisam bila na prvom satu zbog tebe! – rekla je, ali nije se previše grizla radi toga
-Jel ti žao? – pitao ju je
-Jesi lud, ni malo. Čuj, idem ja sad. Vidimo se navečer – rekla je i poljubila ga u obraz

U školi nije obračala pozornost na nikoga, razmišljala je o Joshui, spoju i naravno, o tome šta će obući.Došla je doma u 15h i za pola sata krenula za trening. Kad je rekla curama za spoj, Isabella, Ashley, Kate i Sam su se odmah ponudile da joj pomognu oko odječe
-Mora biti lijepo, a obično – rekla je Isabella
-I sexy, a casual. – rekla je Ashley
-A ja točno zam šta će obući – rekla je Sam
-A ja ti mogu frizuru i make-up srediti – rekla je Kate
-Ok, al to poslje treninga – rekla je, a Mandy je ušla

Poslje treninga njih 5 otišlo je do Lele doma.
-Ok, cure, ja se idem otuširati, a vi nađite nekaj. – rekla je i otišla u kupaonu. Kada se vratila sve je bilo na krevetu. Lela je to obukla i sjela na stol da ju Kate našminka. Kada su završile, Lela je izgledala prekrasno.
-Woww, da sam ja frajer... – rekla je Sam i nasmijala se. Čule su zvono i sve su potrčale dolje. Na vratima je bio Joshua. Lela i on su izašli iz kuće i otišli na mul sa restoranom i sjeli pored mora. Joshua je imao knjigu sa sobom, iako su oboje znali da neće učiti.
-Lijepo je ovdje – rekla je Lela – sviđa mi se
-I ti se meni sviđaš – rekao je, a Lela ga je sramežljivo pogledala
-Od kud znaš za ovo mjesto? – pitala ga je
-Malo tko zna za ovo, ali ja sam jedan od tih... Tu dolazim kad se posvađam sa starim, znači veoma često. – rekao je. Zapričali su se i nisu primjetili kad su došli Joshuini prijatelji.
-Yo, man – pozdravili su ga
-Yo, boys, kaj ima
-Kaj radiš sa ovom malom?
-Daje mi instrukcije – rekao je i pogledao Lelu
-Aha, dobro onda, vidimo se. – rekli su i otišli
-Tnx, na ovom super spoju, ali cura za instrukcije mora ići – rekla je i krenula prema doma
-Daj, Lela, nisam tako mislio, sorry
.Čuj, ja i ti nemamo nikaj raditi zajedno ak se ti mene sramiš, tak da... Bok – rekla je i otišla. Joshua nije krenuo prema njoj, ali znao je da je napravio gadnu pogrešku



| KoMeNtArI (9) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.