< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga



Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


Da napravim ovaj blog, potakla me jedna curka kaj isto piše kjigu...

Muzika:










Nešto o knjizi

Ova knjiga je isključivo plod moje mašte, svi likovi, teme ništa nije stvarno...Ak se tema podudara sa nečijim životom, meni je iskreno žao, al se ne radi o tebi....=)

by:...ViKiCa....

Ja čitam....=)

Dora-pročitajte, knjiga je super
Curka koja isto piše knjigu, odlično
Ja kao ja
Ja na blogeru
Cura koja sluša super muziku
cura radi preodlične dizajne
Ljepotica
Your Brooke
Brooke
i may not be perfect, but i'm always me
Martica
Inspiracija
Lory

Slike









Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

.....*KnjIgA*.....

Naslov knjige:Black and white
Mjesto radnje: Boston
Vrijeme radnje: 21.st.
Tema: prijateljstvo, ljubav...
Glavni likovi:
Lela - simpatična cura koja se iz Zagreba doselila u Boston
elouai's doll maker 3

Joshua- dečko koji izgleda tako bahato i Lela ga odbija
elouai's doll maker 3

Sam- djevojka koja će pružiti pomoć Leli
elouai's doll maker 3

Isabella - ona i Lela se neće voljeti u početku, ali kada se upoznaju...
elouai's doll maker 3

Ashley - cura neće htjet prihvatiti Lelu
elouai's doll maker 3

Ryan - on će postati Lelin najbolji prijatelj
elouai's doll maker 3


Kate - Rayanova cura
elouai's doll maker 3


Sarah - Joshuina prijateljica
elouai's doll maker 3

nedjelja, 25.02.2007.

3.poglavlje

Ujutro ja pred školom bilo puno malih ekipica, ali jedan je dečko bio sam naslonjen na neko drvo i razmišljao. – Hy, jesi dobro – pitala je Lela
-Ma jesam, sam imam starog za poluditi...- rekao je Joshua
-Mi nije tak strašno... – rekla je
-A kak bi se ti osječala da ti stari određuje s kim češ bit i kaj češ raditi u životu? – pitao je uzrujano
-Pa moj stari je zacrtao da ću ja ići na pravni fakultet, a ja se želim baviti plesom....
-E a moj stari mene tjera da idem na šugavi košarkaški faks, di spavaš ono 6 sati, imaš treninge 3 puta na dan... A najveći problem je to što ja to neželim – rekao je
-A sorry, žao mi je. Al kolko mi se čini ti voliš košarku – rekla je Lela uplašeno
-Ma volim, ali ja želim na Priceton – rekao je
-Na Princeton? Zašto tamo? – pitala je Lela iznenađeno
-Jer obožavam pisati i želim biti nešto, ma ne shvačaš – rekao je
-Dobro, kad očeš da se nađemo za instrukcije? – pitala je Lela
-Neznam, danas posljepodne u parku, na nekim klupicama... – rekao je i otišao
Lela je čula kako dečki ispituju Joshuu šta je radio s njom
-Stari, kaj si radio s tom malom? Daj ajde odi do Ash – rekao je jedan
-Daj me pustite, nisam ništa pričao s njom. Došla je do mene i pitala me nešto – rekao je i potrčao do Ash
-Ash, čekaj – poviknuo je, nije ni slutio da ga Lela gleda . Nije joj se sviđao, bio je arogantan i očito je da se neželi družiti s njom jer je ona pametnija od njegovog društva, ona je za njih bila štreberica
-Hej, Josh – rekla je Ashley –Šta me trebaš?
-Čuj, bio bih ti mega zahvalan kad bi rekla mom starom da smo se pomirili – rekao je
-Pa, ok...A zašto? – pitala je
-A znaš mog starog. Uglavnom radi tvog starog. – rekao je i pogledao ju ravno u oći
-Ma sve za tebe, al postoji nešto što ja želim – rekla je
-Reci!
-Da se ne družiš sa onom novom! Ona nije kao mi... – rekla je
-Ok – rekao je –ali, mora mi pomoći oko matematike
-Kaj nemožeš naći nikog drugog? – iako nije voljela Joshuu, nije podnosila kada se neka cura mota oko njega. Nije bila zlobna, nego ljubomorna
-A znaš i sama da nitko nije dovoljno dobar
-Dobro, ali samo to. Dobro?
-Dogovoreno – rekao je i zagrlio ju je

Sada je pored onog istog drva stajala jedna tužna djevojka...
-Ej, mala. Ovo je Kate – rekao je Ryan i pokazao na slatku curu, ružicaste kose.
-Drago mi je, Lela – rekla je i pružila ruku
-Kate, meni je isto drago.
-Lela, a zašto se meni čini da ti nisi dobro? Jeli to radi onog koga mislim da jest? – pitao je Ryan ljuto
-Radi Joshue. Ma tako je bezobrazan i on i njegovi prijatelji – rekla je Lela i pognula glavu
-Kaj su ti napravili? – pitala je Kate
-Ma ništa, samo...Ma nije važno, ajmo unutra – rekla je i krenula prema ulazu u školu
-Ovo nije dobro – rekli su Kate i Ryan i pogledali se. Oboje su znali da se Lela zaljubila u Joshuu.

Poslje škole Lela je otišla u park i sjela na klupice. Čekala je Joshuu 1h, on se nije pojavljivao i taman kada je odlučila krenuti doma čula je kao se netko dere.
-Lela, čekaj... – vikao je, a ona se okrenula. Iza nje je stajao Joshua
-Da, čekala sam te sat vremena. Znaš, i štreberice poput mene imaju život
-Zašto kažeš da si štreberica? – pitao je začuđeno
-Pa to ti i tvoji prijatelji mislite – rekla je
-Ja to sigurno ne mislim, a moji prijatelji, ma pusti njih, oni bi sve dali da su upola toliko pametni – rekao je i nasmješio se
-Whatever, ajmo sjesti da ti pokažem to kaj neznaš! – rekla je i krenula prema klupici, a Joshua je krenuo za njom
-Dobro kaj neznaš?? – pitala je
-Ovo, ovo i ovo – pokazao joj je u bilježnici
-Znači, gotovo sve... – rekla je i krenula objašnjavati
-Aj mi reci, kolko je ovo i ovo – pitala je i čekala odgovor, ali ga nije dobila
-Joshua...Haloo
-Ha, kaj je bilo?
-Dobro jesi li ti čuo kaj sam ja tebi ovih pola sata objašnjavala??
-Paaaa, ne.......
-A na kaj misliš – pitala je ljutito
-Na to kak si lijepa – rekao je, a ona ga je iznenađeno pogledala
-Gle, znam te 2 dana, ali po tome šta su mi neki ljudi rekli osječam kao da te znam cijeli život. I iskreno ne sviđaš mi se ni malo – rekla je
-Nemoj uvijek vjerovati onome šta drugi kažu – rekao je, pokupio svoje stvari i otišao
-Joshua, čekaj
-Sutra u isto vrijeme – rekao joj je nabrzaka i nastavio



| KoMeNtArI (6) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.