< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga



Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


Da napravim ovaj blog, potakla me jedna curka kaj isto piše kjigu...

Muzika:










Nešto o knjizi

Ova knjiga je isključivo plod moje mašte, svi likovi, teme ništa nije stvarno...Ak se tema podudara sa nečijim životom, meni je iskreno žao, al se ne radi o tebi....=)

by:...ViKiCa....

Ja čitam....=)

Dora-pročitajte, knjiga je super
Curka koja isto piše knjigu, odlično
Ja kao ja
Ja na blogeru
Cura koja sluša super muziku
cura radi preodlične dizajne
Ljepotica
Your Brooke
Brooke
i may not be perfect, but i'm always me
Martica
Inspiracija
Lory

Slike









Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

.....*KnjIgA*.....

Naslov knjige:Black and white
Mjesto radnje: Boston
Vrijeme radnje: 21.st.
Tema: prijateljstvo, ljubav...
Glavni likovi:
Lela - simpatična cura koja se iz Zagreba doselila u Boston
elouai's doll maker 3

Joshua- dečko koji izgleda tako bahato i Lela ga odbija
elouai's doll maker 3

Sam- djevojka koja će pružiti pomoć Leli
elouai's doll maker 3

Isabella - ona i Lela se neće voljeti u početku, ali kada se upoznaju...
elouai's doll maker 3

Ashley - cura neće htjet prihvatiti Lelu
elouai's doll maker 3

Ryan - on će postati Lelin najbolji prijatelj
elouai's doll maker 3


Kate - Rayanova cura
elouai's doll maker 3


Sarah - Joshuina prijateljica
elouai's doll maker 3

petak, 16.02.2007.

20.poglavlje

Vračali smo se sa plaže, dečki i ja. Bili smo jedno 100metar od kuće kad smo čuli muziku.
-E, kakva je to glazba? Kaj je koncert već počeo? – pitao je Kiki
-Nije, uostalom koncert je na drugoj strani...Ali mislim da znam od kud to dolazi od mene doma...-rekla sam ja
-Pa kaj su to cure tak navinule? One su lude, pa cjela Makarska ovo čuje, susjedi će ti poluditi – rekao je Marko
-Daj ajmo, ubit ću ih. – rekla sam i potrčala
-Ella, dite moje, kakva je to glazba koja dolazi iz tvoje kuće? – pitala je teta Vera
-Oprostite,evo sad ću ja to srediti – rekla sam i otrčala na kat
-Jeste vi normalne? Pa muriju će nam netko pozvati – rekla sam i ugasila liniju
-Pa kaj se to tak jako čuje? – pitala je Lisa
-A kaj ste vi gluhe? Teta Vera ima 70 godina pa čuje to, mi smo čuli na putu prema doma. A di je Keca?
-Još se tušira! – rekla je Laura
-Uuuu, idem ja s njom – rekao je Kiki i uletio u kupaonu
-Kikiiii, o moj Bože, dobro, znamo svi da Keci ne smeta, al molim vas cure, slušajte vi muziku, al ne tak jako. Zamjerit ćemo se svim Makaranima...
-Joj, dobro, al nije bilo tak glasno – bunila se Kikica
-Dečki, ajmo mi jesti, a cure nek se oblače... – rekla sam i povukla ih iz sobe
-A možemo mi ostat tu, nismo mi gladni – čulo se par glasova
-Marko, daj im reci – zamolila sam
-Dečki, ajmo – rekao je Marko, a dečki su potrčali u kuhinju
-Tnx, srečo
-Sve za moju ljubav, ajmo i mi papati, jer će ovi dolje sve pojesti, vjeruj mi znam ih...
-Ajde, Ella, kuhaj nam – rekao je Luka, jedan od dečkiju
-Molim? Da vam kuham? Sad ću vam seendviće napravit, a nisam vam ja mama da vam kuham – rekla sam
-Ufff, - čuli smo Kikija sa stepenica – kaj ima za jesti? Gladan sam ko pas!
-Pa i ja bi bio, da sam bio gore. Ooo, mokar si, znači bio si pod tušem, da mi je znati šta si radio – rekao je Dino
-Dečki, cura mi je tu, molim vas – rekao je Marko
-Hvala, poludit ću ak moram ovo slušati
-Ma nismo niš radili, Keca je sušila kosu, a ja sam se tuširao – rekao je – nisam ja ko vi ostali, ja volim svoju curu
-A, papak... Znači nisi ju još?
-Daj kaj ste jadni, gle Ella je tu, daj se sredite – viknuo je Marko
-Ma nemoj se ti javljat, nisi ni ti – opet počinju
-E, nećete niš jest ak ne zašutite – rekla sam
-Oprosti, gotovi smo – rekli su, a ja sam im dala jesti i otišla na kat, cure su taman silazile dolje.
-Opaaa, kako ste mi slatke. – rekla sam
-Fala, fala, aj ti požuri – rekla je Keca
-Pa imamo još 2 sata, nemorate se bojati, e Lisa, daj dođi, trebam te malo – rekla sam
-Reci, srećo – rekla je Liz
-Znaš Dinu, e sviđaš mu se – rekla sam
-Znam, poljubio me kad smo bili kod bova sami. Prvo nisam mogla vjerovati, a onda sam ja njega poljubila, ljubav na prvi pogled...
-Wow, a kad si ti to meni namjeravala reći?
-Pa čim nađem priliku, pa znaš da bi ti rekla...Aj odi se otuširaj. – rekla je
-Idem, vidimo se- rekla sam i otišla u sobu
Otišla sam pod tuš i pustila hladnu vodu. Čula sam kak netko ulazi.
-Tko je to? – povikala sam
-Ja sam – čula sam Marka
-Ej, evo čekaj, sad ću izać, sam da isperem šampon i dolazim
-Ajde čekam te...
Isprala sam kosu, malo ju istrljala i izašla van.
-Ej ljubavi, kaj je bilo? – pitala sam ga i kissnula
-Ma, doći ću sutra na red da se otuširam, mogu tu kod tebe?
-Ma možeš, nea problema – rekla sam i poljubila ga opet
Počeli smo se ljubiti i jednostavno je sve krenulo neočekivano.
-Čekaj, Ella, želiš li ti to?
-Da, sigurno, želim da mi prvi put bude sa nekim koga volim, a to si ti.
Ljubili smo se, sve je išlo normalno, dok Keca nije ušla u sobu.
-Isuse, oprostite, ja sam vam samo htjela reći da imamo još 1h do koncerta.
-Da, evo idemo, sam da se otuširamo – rekao je Marko
-Marko...Misli, svatko posebno – dodala sam ja
-Da, da, valjda, aj odoh ja.
-Pa jesi ti normalan? Tu smo u mom krevetu i moja frendica uđe a ti velišda se idemo tuširati?
-Mala, aj šuti i poljubi me – rekao je i poljubio me
-Uf, ajmo se otuširati, zajedno...
-Ajmo, jel te boljelo? – pitao je
-Nije, a nisam ni krvarila, hvala Bogu... Eto više nisam mala curica
-Jesi, moja mala curica.... Volim te, Ella, nikada nikoga neću voljeti kao tebe. Zapamti to, zauvijek. Šta god se dogodilo, volim te zauvijek, molim te, nemoj to nikada zaboraviti...
-Ma neću, i ja tebe volim, uvijek i zauvijek...Al kak to pričaš, govoriš kao da odlaziš – rekla sam i pogledala ga – Ne odlaziš, jel tak?
-Maa, ne – rekao je, ali bilo je nešto u njegovom glasu zbog čega mu nisam vjerovala. Ali nisam ništa spominjala, jer nisam htjela da se bezveze svađamo
-Ok, ajmo pod tuš. Lako tebi, ja moram posušiti ovu kosu.



| KoMeNtArI (4) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.