< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga



Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


Da napravim ovaj blog, potakla me jedna curka kaj isto piše kjigu...

Muzika:










Nešto o knjizi

Ova knjiga je isključivo plod moje mašte, svi likovi, teme ništa nije stvarno...Ak se tema podudara sa nečijim životom, meni je iskreno žao, al se ne radi o tebi....=)

by:...ViKiCa....

Ja čitam....=)

Dora-pročitajte, knjiga je super
Curka koja isto piše knjigu, odlično
Ja kao ja
Ja na blogeru
Cura koja sluša super muziku
cura radi preodlične dizajne
Ljepotica
Your Brooke
Brooke
i may not be perfect, but i'm always me
Martica
Inspiracija
Lory

Slike









Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

.....*KnjIgA*.....

Naslov knjige:Black and white
Mjesto radnje: Boston
Vrijeme radnje: 21.st.
Tema: prijateljstvo, ljubav...
Glavni likovi:
Lela - simpatična cura koja se iz Zagreba doselila u Boston
elouai's doll maker 3

Joshua- dečko koji izgleda tako bahato i Lela ga odbija
elouai's doll maker 3

Sam- djevojka koja će pružiti pomoć Leli
elouai's doll maker 3

Isabella - ona i Lela se neće voljeti u početku, ali kada se upoznaju...
elouai's doll maker 3

Ashley - cura neće htjet prihvatiti Lelu
elouai's doll maker 3

Ryan - on će postati Lelin najbolji prijatelj
elouai's doll maker 3


Kate - Rayanova cura
elouai's doll maker 3


Sarah - Joshuina prijateljica
elouai's doll maker 3

nedjelja, 11.02.2007.

17.poglavlje

-Curke, vi imate istu frizuru!! Stvarno se blizanke, ajde da vas provjerimo – rekla je Lisa
-Pa kak češ nas provjeriti? – pitale smo Laura i ja
-Sad čete vidjeti...Kakvu muziku slušate?
-Punk, rap – rekle smo obadvije u isti glas
-Dobro, dalje....Navijate za...
-Pa Dinamo... – rekle smo i podsmjehnule se
-A najdraži film?
-John Tucker must die – rekla je Laura
-Ja isto taj film obožavam, al ima još jedan – Step up!! – rekla sam
-Daaa, i meni – rekla je Laura
-Dobro, mislim sve je jasno, definitivno ste blizanke, ako več niste skužile
-Da, nismo, dobro da si nas uvjerila - rekle smo i nasmijale se
-E Laura, jesi zaljubljena? – pitala je Keca
-Pa jesam, imam dečka, ne dugo. Luka se zove, iz Zagreba, simpatičan dečko
-Ooo, lijepo - rekle su cure
-Da, blago tebi, možemo ne razgovarati o dečkima – pitala sam
-Ma, možemo, a mogu znat zašto? – pitala je Laura
-Ma, nebi ja o tome... – rekla sam drhtajučim glasom
-Po, reci joj, ona ti je seka... Ella je neki dan prekinula sa Markom, dečkom kojeg je voljela, radi jedne seljačine...Koja nam se upravo približava... – rekla je Liz
-Ej, Ella – dotrčao je do Laure
-Ghht, Matija, ona nije Ella – rekla sam, a Matija se okrenuo
-Kak, pa kaj je ovo? Dvije Elle?
-Zapravo, ja sam Ella, a ovo je moja sestra Laura
-Dobro, a zašto ja nju tek sad upoznajem? – pitao je
-Pa zato kaj sam ju ja jutros upoznala... Dobro, zašto ja stobom pričam? Kaj očeš?
-Pa htio bi popričati s tobom... – rekao je
-Pa, dragi,ja i ti neamo o čemu pričati, kaj ti je ona plavušica pobjegla?
-Koja,a ona, ma cura je skočila na mene - rekao je
-Da, da cure inače skaču na tebe – rekla sam sarkastično
-Pa ti jesi. – odvratio je – Oprosti, stvarno, čuj jel bi mogli popričati na samo? Please
-Dobro, svejedno. Večeras u 8 na plaži?
-Može, hvala. Laura, bilo mi je drago. Cure vidimo se – rekao je i otišao
-Pa, jesi ti luda? Prije dva dana si prekinula sa dečkom radi nje, i sad ideš s njim van? Fakat ono... – rekla je Luce
-Pa idem da vidim šta oče – rekla sam
-Joj, nemoj mene, zbarit čete se i onda čete opet otkantat, ko i svaki put, kaj samo ti ne vidiš? – rekla je Keca ljuto
-Pa kaj je tebi, kaj si sad ljuta? Prekinula sam sa Markom, kaj nisam – rekla sam
-Baš se ponašaš ko, ko... Ma nije važno, odoh ja – rekla je Keca
-Ima pravo, ajmo i mi – rekla je Liz, a cure su otišle za njom. Samo je Laura ostala na mjestu
-Ja nisam niš skužila – rekla je i nasmijala se
-Ma pusti ih, mislim ono, u pravu su...I ja bih htjela da mi se Marko vrati, al kaj da radim? Dao mi je do znanja da ne želi
-Aha, valjda, a da ti meni ispričaš cijelu priču?
Kad sam joj ispričala od početka, pa do mog odlaska u Rijeku, nije mogla vjerovati.
-Aj da vidim jesam li skužila. Znači, najslađi i najbolji dečko u Zagrebu je bio tvoj dečko, ali ima još jedan koji je ono nikaj posebno, al zrači nečime?
-Da...
-I onda si se posvađala sa ovim savršenim i on je došao ovamo jer te voli, ali našao te s ovim kaj zrači?
-Da...
-I prekinuo je s tobom? A onda si ti otišla u Rijeku, ali on se nije želio pomiriti s tobom?
-Točno, shvatila si –rekla sam ponosno
-Gle sestra si mi i iako te neznam, volim te. Tak da oprosti – rekla je Laura
-Zašto da ti oprostim? – pitala sam jer nisam kužila kaj joj trebam oprostiti
-Budalo!!! Jesi ti normalna? Radi dečka kaj ZRAČI prekinula si sa nekim tko je došao iz Rijeke da te vidi? Ma možda je stalno nadrogiran pa zrači? Kaj je tebi? – sad sam shvatila šta joj trebam oprostiti, iako je bila u pravu....Tako da joj neam šta oprostiti
-Pa...
-Čekaj, nisam gotova!
-Ovog Marka češ nazvati i dogovoriti se da se vidite kad se vratiš u Zagreb, a sa Matijom Zračnim nema šanse da izađeš večeras, ne zanima me – rekla je uzrujano
-Ma Marko se neće htjet nač samnom...Znam – rekla sam i spustila glavu
-Draga, nemoj plakati radi dečka, molim te, nećeš ga suzama vratiti! – rekla je
-Imaš pravo, ajmo nazvati Marka! – rekla sam

Dok sam ukucavala broj, sjetila sam se da neznam kaj ću mu reči
-Lala, a kaj ću ja njemu reč??
-Reci mu...Ovako, zamoli ga da se vidite u Zagrebu!
-Ali neće htjet'!
-Pa jel imaš kaj njegovo? Da mu vratiš?
-Imam, tenirku, 3 zapravo...
-Pa jednu će sigurno htjet natrag – rekla je Laura samouvjereno
I stvarno nazvala sam ga, prvo je reko da mogu zadržati trenirke, onda sam ga zamolila da mu bar jednu vratim, da mi je kao glupo. I rekao je da može!
-Weeeee, uspjela si!!!! – veselo sam rekla
-Pa, ja uvijek uspijem
-Ti si the best – rekla sam sretno i zagrlila sam je



| KoMeNtArI (32) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.