siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga



Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


Da napravim ovaj blog, potakla me jedna curka kaj isto piše kjigu...

Muzika:










Nešto o knjizi

Ova knjiga je isključivo plod moje mašte, svi likovi, teme ništa nije stvarno...Ak se tema podudara sa nečijim životom, meni je iskreno žao, al se ne radi o tebi....=)

by:...ViKiCa....

Ja čitam....=)

Dora-pročitajte, knjiga je super
Curka koja isto piše knjigu, odlično
Ja kao ja
Ja na blogeru
Cura koja sluša super muziku
cura radi preodlične dizajne
Ljepotica
Your Brooke
Brooke
i may not be perfect, but i'm always me
Martica
Inspiracija
Lory

Slike









Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

.....*KnjIgA*.....

Naslov knjige:Black and white
Mjesto radnje: Boston
Vrijeme radnje: 21.st.
Tema: prijateljstvo, ljubav...
Glavni likovi:
Lela - simpatična cura koja se iz Zagreba doselila u Boston
elouai's doll maker 3

Joshua- dečko koji izgleda tako bahato i Lela ga odbija
elouai's doll maker 3

Sam- djevojka koja će pružiti pomoć Leli
elouai's doll maker 3

Isabella - ona i Lela se neće voljeti u početku, ali kada se upoznaju...
elouai's doll maker 3

Ashley - cura neće htjet prihvatiti Lelu
elouai's doll maker 3

Ryan - on će postati Lelin najbolji prijatelj
elouai's doll maker 3


Kate - Rayanova cura
elouai's doll maker 3


Sarah - Joshuina prijateljica
elouai's doll maker 3

ponedjeljak, 29.01.2007.

13.poglavlje

Bilo mi je super sa Matijom, cijelu noć smo pričali. Nisam znala da ima takvu stranu, osječajan, suosječajan, stvarno dobar dečko. Kada sam jučer navečer krenula prema mulu i čekala njega, imala sam užasan osječaj... Ali stvarno mi ga je žao, činilo se da je zaista želio to djete i volio je tu curu, na neki način ju još voli. Čak mi je rekao da je smislio i kak bi se zvali. Da je curica zvala bi se Buga (fora ime, malo čudno), a da je bio dečko Renato ili Kristijan. Stvarno mi se otvorio, i ja njemu, imala sam osječaj da mu mogu sve reći.
-Tnx, kaj si ostala samnom, nadam se da nisam bio predosadan - rekao je ujutro kada sam ja išla pema doma.
-Ma kakvi, bilo mi je lijepo pričati s tobom, - rekla sam - vidiš da možemo i bez svađi.
-Da, aj idem spavat malo, pa na plažu. Vidimo se.
-Ciao

Putem do doma razmišljala sam o Matiji i o Marku, što ja zapravo osječam prema njima? Znala sam da volim Marka, ali volim i Matiju...Pa kaj je moguče voljeti dvojicu odjednom? Za 5 minuta Marko je zvao.

-Hej, srečo, fališ mi! Kaj radiš? - pitao je veselim glasom
-Idem doma, bila sam kod Matije. - ne razmišljajuči sam rekla
-Molim? DI si bila? - pitao je uzrujano
-Ma sorry, kod Matije, nije mu bilo dobro. - rekla sam žaleći što sam uopče spomenula di sam bila.
-A kaj si mu ti mama? Gle kad cijelu noč provedeš kod dečka u kojeg si bila zaljubljena, nešto nije u redu. Znaš da te volim, al ne vjerujem tom liku, e stvarno me znaš izbacit iz takta. Aj odoh ja, neda mi se pričat s tobom.

Isuse, pa kaj je meni, kak sam mu mogla reč di sam bila? Nisam normalna. Točno sam znala šta on sad radi. Sigurno udara vreču. Marko je trenirao Ultimat Fight i svaki put kad bi se posvađali otišo bi u garažu i udarao vreču, znala sam da im i u Rijeci jednu. Zvala sam ga 15 puta taj dan, nitko se nije javljao, a nakon 10 poziva isključio je mobitel.Otišla sam s Liz van to veče jer sam morala prestat misliti na Marka. I sve je bilo super, malo sam se napila. Inače ne pijem, al to mi je bilo onak bezveze. Napila sam se i nisam ni razmišljala našla sam se sa Matijom na mulu. Znala sam šta radim i znala sam da ću prevariti Marka, al nije mi bilo stalo u tom trenu. Da sam znala da ću zažaliti radi toga, nema šanse da bih to učinila.



| KoMeNtArI (33) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.