siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga



Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


Da napravim ovaj blog, potakla me jedna curka kaj isto piše kjigu...

Muzika:










Nešto o knjizi

Ova knjiga je isključivo plod moje mašte, svi likovi, teme ništa nije stvarno...Ak se tema podudara sa nečijim životom, meni je iskreno žao, al se ne radi o tebi....=)

by:...ViKiCa....

Ja čitam....=)

Dora-pročitajte, knjiga je super
Curka koja isto piše knjigu, odlično
Ja kao ja
Ja na blogeru
Cura koja sluša super muziku
cura radi preodlične dizajne
Ljepotica
Your Brooke
Brooke
i may not be perfect, but i'm always me
Martica
Inspiracija
Lory

Slike









Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

.....*KnjIgA*.....

Naslov knjige:Black and white
Mjesto radnje: Boston
Vrijeme radnje: 21.st.
Tema: prijateljstvo, ljubav...
Glavni likovi:
Lela - simpatična cura koja se iz Zagreba doselila u Boston
elouai's doll maker 3

Joshua- dečko koji izgleda tako bahato i Lela ga odbija
elouai's doll maker 3

Sam- djevojka koja će pružiti pomoć Leli
elouai's doll maker 3

Isabella - ona i Lela se neće voljeti u početku, ali kada se upoznaju...
elouai's doll maker 3

Ashley - cura neće htjet prihvatiti Lelu
elouai's doll maker 3

Ryan - on će postati Lelin najbolji prijatelj
elouai's doll maker 3


Kate - Rayanova cura
elouai's doll maker 3


Sarah - Joshuina prijateljica
elouai's doll maker 3

srijeda, 24.01.2007.

9.poglavlje

Došla sam pred kino u točno vrijeme kada samo se dogovorile, ali Lisa je kasnila, kako slično njoj. Malo dalje vidjela sam Matiju i on je nekoga čekao, da mi je znati koga...
-Hej - prišla sam i rekla
-Bok - rekao je, ali nije obračao previše pažnju.
-Kog čekaš? - pitala sam
-A kaj to tebe briga?
-Opprosti - rekla sam i otišla jer sam skužila da nisam baš poželjna
-Ej, čekaj, sorry, Lisu čekam, ti?
-Kaj pričaš ti? Ja čekam Lisu, jučer smo se dogovorile.
-A mene je jutros zvala
-Iso, nevjerujem - rekla sam i počela se smijati
-Kaj se smiješ?
-Pa kaj ne kužiš?
-Kužim, ali neznam kaj se smiješ.
Lisa je meni rekla da idemo u kino i njemu isto, namjestila mi je...
-Ajmo film pogledat, bezveze će karte propast - rekla sam
-A dobro, kad moram
Ušli smo i sjeli, nevjerojatno, ljubavna sjedala, ovo je Lisino maslo, ubit ću je kad ju vidim. Film je bio ok, tj. nisam ga gledala niti malo, po glavi mi se motalo kak sjedim pored ljubavi svog života, a nemrem ništa, isuse užasa... On je gledao film, na neki način sam se pomirila sa činjenicom da on neželi ništa samnom...film je završio oko 9, tak nešto.
-Očeš na cugu? - pitao je Matija
-Ma neda mi se, ajmo prošetat malo - predložila sam
-Ajde
Došli smo do Zrinjevca, nismo progovorili jednu riječ.
-Dobro, jel ti misliš ikada više pričati samnom il bilo kaj? - pitala sam ga
-Pa jel se šečem s tobom?
-Uuu, jake mi šetnje...
-Ella, kaj da ja radim? Ti imaš dečka, voliš ga, koliko sam ja čuo, nisam shvatio film niti malo, jer sam sjedio pokraj tebe i sve što sam želio napraviti u ta 2 sata il kolko već je da te poljubim, shvati, nemrem ovak.
-Pa.. - nisam dovršila jer me netko prekinuo
-Mate? Jesi to ti? - upitala je neka cura
-Lina, pa kolko se nismo vidjeli? - rekao je i zagrlio ju je
-Odkada si se ti preselia - rekla je cura sa naglaskom
-Da...A kaj ti radiš tu??
-Pa znaš da sam svake godine u Zagrebu kod tate
-Aaa, da, a doći češ u Makarsku? Ja idem drugi tjedan - rekao je Matija.
-Isuse, pa isto kad i ja,- pomislila sam u sebi
-Da, naravno da ću doč?A ko je ova slatka cura iza tebe? - pitala je cura
-Aha, ovo je Ella, ona je...prijateljica - jedva je rekao to
-Drago mi je - rekla sam
-Lina, i meni je drago. Eee, a to je... - htjela je nešto reč ali ju je Matija prekinuo
-Ej,ej, pššš - rekao je brzinom svjetlosti
-Kaj sam ja? - pogledala sam ih oboje
-Ma ništa, pusti mene, gluposti pričan - rekla je Lina. Bila je stvarno slatka, imala je dugu, ravnu, plavu kosu i bila je lijepo obučena, bila je full simpatična, odma čim si ju vidio, shvatiš da je posebna.
-A dobro, javi se, moramo se vidjet - rekao je i opet ju je zagrlio, na neki način sam bila ljubomorna
-Naravno da ću se javiti, ciao Ella - rekla je
-Ciao
Matija je izgledao full sretno kaj ju je vidio.
-E, a ko je ta cura? - pitala sam
-Moja bivša cura i najbolja prijateljica, kaj si ljubomorna?
-Ja ljubomorna? Phh, kaj briješ. Zašto ja i ti nemožemo biti prijatelji kao što ste ona i ti?
-Zato što nije isto, Ella, ja i ti možemo bit prijatelji, ali ne ovakvi prijatelji, ja tebe nikada neću gledati kao prijateljicu, za razliku od Line.
-A, ok, ak ti tako kažeš, kaj ideš sljedeči tjedan na more?
-Da
-I Lisa i ja idemo u Makarsku kod mog starog, možda se vidimo...
-Aha... - ponašao se tako hladno prema meni, nisam očekivala ništa drugo....

Image Hosted by ImageShack.us



| KoMeNtArI (28) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.