siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga



Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


Da napravim ovaj blog, potakla me jedna curka kaj isto piše kjigu...

Muzika:










Nešto o knjizi

Ova knjiga je isključivo plod moje mašte, svi likovi, teme ništa nije stvarno...Ak se tema podudara sa nečijim životom, meni je iskreno žao, al se ne radi o tebi....=)

by:...ViKiCa....

Ja čitam....=)

Dora-pročitajte, knjiga je super
Curka koja isto piše knjigu, odlično
Ja kao ja
Ja na blogeru
Cura koja sluša super muziku
cura radi preodlične dizajne
Ljepotica
Your Brooke
Brooke
i may not be perfect, but i'm always me
Martica
Inspiracija
Lory

Slike









Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

.....*KnjIgA*.....

Naslov knjige:Black and white
Mjesto radnje: Boston
Vrijeme radnje: 21.st.
Tema: prijateljstvo, ljubav...
Glavni likovi:
Lela - simpatična cura koja se iz Zagreba doselila u Boston
elouai's doll maker 3

Joshua- dečko koji izgleda tako bahato i Lela ga odbija
elouai's doll maker 3

Sam- djevojka koja će pružiti pomoć Leli
elouai's doll maker 3

Isabella - ona i Lela se neće voljeti u početku, ali kada se upoznaju...
elouai's doll maker 3

Ashley - cura neće htjet prihvatiti Lelu
elouai's doll maker 3

Ryan - on će postati Lelin najbolji prijatelj
elouai's doll maker 3


Kate - Rayanova cura
elouai's doll maker 3


Sarah - Joshuina prijateljica
elouai's doll maker 3

ponedjeljak, 22.01.2007.

5.poglavlje

Našli smo se ispred kina u 18.20, išli smo gledati Slagalicu strave, film je počeo u 18.55.
Uponala sam Petru, iznenadila sam se. Cura je stvarno super, simpatična, slatka, a da ste vidjeli kako je sitna, nebi joj dala ni 14 godina. Kiki i Keca su sjeli u ljubavna, ja do Kece, Mate do mene i petra pokraj njega, ostali su sjeli kam su htjeli. U jednom trenu je bila užasna scena i ja sam primila Mateka za ruku, nije mu smetalo, ali kad sam skužila da se držimo za ruke, rekla sam: -Sorry, fakat, nisam skužila.
-Nikaj, zaboravi.
Film je završio oko 21h i otišli smo na kolače u Vincek. Upoznala sam Petru malo bolje, skužila sam da joj fali Matija i to jako. Ide u mioc, isto kao i Matija, jako je pametna cura i simpatična je.
-I kako je Matiji tu? - pitala je
-Ma njemu je super, brzo se uklopio.
-On je takav, nema ekipe u koju se on nebi uklopia.
-Skužila sam to, dobar je on dečko. Moraš pazit na njega - rekla sam
-Da, ko zna koja cura može naići i uzeti mi ga, možeš i ti...
-Ja? Ma daj, nemoraš se brinuti - kada sam rekla to Matija me pogledao - E, ljudi idemo, spava mi se.
Kad smo došli do Trnja, ostali su otišli doma, a Keca i ja smo ostale vani i pričale.
-Zašto si ga primila za ruku u kinu?
-Ma daj, Keca, nisam namjerno. Gle, ne sviđa mi se. Ima curu, ak nisi skužila. Aj čujemo se sutra neda mi se pričati, spava mi se.
Nije mi se spavalo, kao ni zadnjih tjedan dana. Bilo mi je drago što sam upoznala Petru, cura je stvarno draga i drago mi je kaj je Matija s njom...Taman sam zaspala, ali zazvonio mi je mobitel, skočila sam iz kreveta da se javim, Matija je zvao.

-Ej, ja sam - rekao je
-Kaj je bilo?
-Ništa, htio sam te čuti.
-Uff, di je Petra? Zakej mi otežavaš ovo? Petra te voli, nisi fer prema njoj...
-Ella, znam, ali ja nemogu prestati misliti na tebe, čim sam te upoznao zaljubio sam se u tebe.
-Ali shvati da ti imaš curu, neželim imati ništa s tobom, stvarno ništa
-Ništa? Stvarno to misliš?
Htjela sam reći da ne mislim tako, da sam se i ja u njga zaljubila prvi tren kada sam ga vidjela, ali rekla sam: - Da, stvarno to mislim
-Dobro, oprosti onda što sam te nazvao... - i prekinuo je...
Zaplakala sam, Lisa je došla u moju sobu.
-Ej, Ella, kaj je bilo? Ej, nemoj plakati...
-Ti to mene tješiš?
-To je očito nešto što ja radim, uvijek svi misle da ja nemam osječaja, daj reci mi kaj je bilo...



| KoMeNtArI (15) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.