siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga



Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


Da napravim ovaj blog, potakla me jedna curka kaj isto piše kjigu...

Muzika:










Nešto o knjizi

Ova knjiga je isključivo plod moje mašte, svi likovi, teme ništa nije stvarno...Ak se tema podudara sa nečijim životom, meni je iskreno žao, al se ne radi o tebi....=)

by:...ViKiCa....

Ja čitam....=)

Dora-pročitajte, knjiga je super
Curka koja isto piše knjigu, odlično
Ja kao ja
Ja na blogeru
Cura koja sluša super muziku
cura radi preodlične dizajne
Ljepotica
Your Brooke
Brooke
i may not be perfect, but i'm always me
Martica
Inspiracija
Lory

Slike









Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

.....*KnjIgA*.....

Naslov knjige:Black and white
Mjesto radnje: Boston
Vrijeme radnje: 21.st.
Tema: prijateljstvo, ljubav...
Glavni likovi:
Lela - simpatična cura koja se iz Zagreba doselila u Boston
elouai's doll maker 3

Joshua- dečko koji izgleda tako bahato i Lela ga odbija
elouai's doll maker 3

Sam- djevojka koja će pružiti pomoć Leli
elouai's doll maker 3

Isabella - ona i Lela se neće voljeti u početku, ali kada se upoznaju...
elouai's doll maker 3

Ashley - cura neće htjet prihvatiti Lelu
elouai's doll maker 3

Ryan - on će postati Lelin najbolji prijatelj
elouai's doll maker 3


Kate - Rayanova cura
elouai's doll maker 3


Sarah - Joshuina prijateljica
elouai's doll maker 3

nedjelja, 21.01.2007.

4.poglavlje

Cijelu noć nisam spavala.Nisam mogla zaspati, samo na Matiju sam mislila.
-Zašto me morao poljubiti? - mislila sam - sad mi se samo još više sviđa. Ma ne, moram doć sebi, nemrem dirati dečka koji ima curu, nije u redu od mene.
Zaspala sam oko 5 i u 6 i 30 mi je budilica zvonila.
Došla je Lisa, sjela na moj krevet i pitala: - E onaj tvoj frend, Matija, ima on curu?
-Da ima, a i ti imaš dečka koliko ja znam.
-Mario? Ma daj, on je onak, bezveze - rekla je Lisa
-Aha, kužim, možeš sad izać da se obučem.
-Da,da.E Ella, ja i ti smo sad nešto ko sestre, mislim da bi se trebale slagati.
-Da, radi staraca, ok, svejedno
Izašla je iz moje sobe, joj kaj sam ja skrivila da me se ovak kažnjava. Lisa u školu ide sa Marijem, on je 4 razred i vozi auto, starci mu imaju para, tak da ju barem u tramvaju nisam morala gledati. Srela sam Matiju i počeo mi je pričat o poljupcu jučer.
-E Ella, kaj se tiče onog...
-Mate, mije vrijedno, ti imaš curu, nikaj se nije dogodilo, dobro?
-Ok, znaš da danas dolazi Petra?
-Aha, a ko je Petra?
-Moja cura...
-Aaaa, a kaj nema ona školu?
-Ma ima, al dolazi na tjedan dana sa starcima.
-Aj super, jedva čekam da ju upoznam.
-Pa kaj misliš da je to pametno?
-Da, zakej ne?Misliš radi onog jučer, gle ja sam to več zaboravila.
-Dobro onda, aj vidimo se
-Ciao
Zašto sam se tak ponašala pred njim, kao da mi nije stalo? Ne želim upoznat tu curu, ali moram da Matiji dokažem da mi nije stalo.
Pred školom je bilo miliun ljudi.Neki profači su imali prosvijed.Pred razredom sam srela cure.
-Ej, kaj je ovo vani, jedva sam se progurala?
-Neki profesori štrajkaju - rekla je Luce
-Ma daj, imamo nastavu?
-Neamo blage, sad će neko doč javiti
Za 5 minuta došao je Toni, dečko iz 4.razreda.
-Ljudi, možete doma, nema nastave danas, u svima školama - rekao je.
-Toooo, idemo na cugu nekam? - pitala sam
-Aj, kam čemo?
-Neam blage, aj naći čemo nešto.
Šetale smo se po Ilici i završile u Boingu na Šalati. Cure su skužile da me nešto muči, pa su me cijelo vrijeme ispitivale o čemu se radi.
-Daj, Ella, od kad se znamo kažemo ak nas nešto muči, reci nam.
-Dobro, aj reći ću vam, ali ako nekome kažete, stvarno...
-Ajde, više obečajemo...
-Jučer smo se ja i Matek poljubili poslje utakmice, a danas mu cura dolazi...
-Jesus Krist, jesi li ti normalna, ono malkice barem?
-Da, ajde počnite sad, znam da nisam trebala, al on je mene poljubio.
-A ti si ga gurnula od sebe? - pitala je Keca
-Pa, nisam baš, a dobro i još sam mu rekla da jedva čekam da upoznam Petru, tak se zove.
-Ma ti nisi normalna - rekla je Kiki kad mi je zazvonio mobitel.

E, ja sam _ Ej, Mate, kaj je bilo _ Danas nema škole _ Mmm, da skužila sam _ Jesi za kino danas, idemo svi? _ Ko svi? _ Pa ono, Kiki i dečki, ja i ti, Kiki, Keca, Luce i Petra _ Aj, čekaj sekundu da pitam cure jel idu...Rekle su da može _ A kaj bumo gledali? _ Step up ili Slagalicu strave, još ćemo vidjet _ Dobro, aj čujemo se _ Ciao

-Jučer ga ljubi, danas ide u kino s njim , kaj je sljedeče?
-Hahaha, ide i njegova cura...
-Jeee, bit će zanimljivo..
-Ma, vi niste normalne,aj vidimo se
Iskreno, znala sam i ja da će biti zanimljivo.



| KoMeNtArI (4) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.