siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga



Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


Da napravim ovaj blog, potakla me jedna curka kaj isto piše kjigu...

Muzika:










Nešto o knjizi

Ova knjiga je isključivo plod moje mašte, svi likovi, teme ništa nije stvarno...Ak se tema podudara sa nečijim životom, meni je iskreno žao, al se ne radi o tebi....=)

by:...ViKiCa....

Ja čitam....=)

Dora-pročitajte, knjiga je super
Curka koja isto piše knjigu, odlično
Ja kao ja
Ja na blogeru
Cura koja sluša super muziku
cura radi preodlične dizajne
Ljepotica
Your Brooke
Brooke
i may not be perfect, but i'm always me
Martica
Inspiracija
Lory

Slike









Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

.....*KnjIgA*.....

Naslov knjige:Black and white
Mjesto radnje: Boston
Vrijeme radnje: 21.st.
Tema: prijateljstvo, ljubav...
Glavni likovi:
Lela - simpatična cura koja se iz Zagreba doselila u Boston
elouai's doll maker 3

Joshua- dečko koji izgleda tako bahato i Lela ga odbija
elouai's doll maker 3

Sam- djevojka koja će pružiti pomoć Leli
elouai's doll maker 3

Isabella - ona i Lela se neće voljeti u početku, ali kada se upoznaju...
elouai's doll maker 3

Ashley - cura neće htjet prihvatiti Lelu
elouai's doll maker 3

Ryan - on će postati Lelin najbolji prijatelj
elouai's doll maker 3


Kate - Rayanova cura
elouai's doll maker 3


Sarah - Joshuina prijateljica
elouai's doll maker 3

subota, 20.01.2007.

3.poglavlje

Lisu su stavili u sobu do moje, mala soba, u njoj je tata prije svirao. Moj tata se bavio glazbom, od njega sam nasljedila ljubav prema glazbi. Obožavam pjevati i znam svirati gitaru, mojoj staroj smeta ta muzika kaj ja slušam, uvijek je govorila kaj nemogu slušati normalnu muziku i kaj uvijek moram biti kao Josip, moj tata. Nije da slušam naronjake, fuj, nebi to slušala nikada, nego slušam punk i rock. Obožavam Fall out boy, Simple plan, Blink, Good Charlote i takvu muziku...
-Mama, di mi je crna majca sa onim anđelom?- pitala sam ju u ponedjeljak ujutro
-Lisa me pitala jel ju može posudit, valjda ju je uzela
-Molim, pa ona nije normalna, to kaj se uselila ovdje ne znači da može uzimati moje stvari...Mama, fakat ti hvala.Ona je kčer kakvu si oduvijek htijela, jel tako.
-Ella, molim te ne dramatiziraj.
Obukla sam se i otišla u školu, po putu sam srela Matiju.
-Ej, Ella
-Hej
-Kaj ti je?Izgledaš ko da si vraga vidjela.
-Nisam ga vidjela, zapravo jesam, živim s jednim.Ma pusti mene
-A čuo sam za onu curu kaj se doselila tebi sa starim, o njoj se radi?
-Da, kak znaš?
-Pa pričo sam sa Kecom, tvojom frendicom
-Ma, pusti proči će me...E a kak to da timaš purgerski naglasak?
-Stari mi je odavde, pa sam to od njega pokupio.
-A navijaš za dinamo il hajduk?
-E sad nećemo pretjerivati, za hajduk navijam
-Igra danas navečer dinamo protiv hajduka, jesi da idemo?
-Pa možemo, nadam se da neću počet skakat kad hajduk zabi gol
-Ko da bu se to desilo, hahaha
-Dobro ajde onda se dogovorimo poslje škole
-Može, a u koju školu ideš ti?, pitao je
-U turističku, ti?
-U mioc
-Aj štreberu...Aj vidimo se, ciao
-Ciao
Ajme, kaj je meni, ja se upucavam dečku koji ima curu, al nije ni on baš protiv.Ne, ja i on smo sam frendovi, al kad je tak slatki, joooj.Pred školom su bile Keca, KIki i Luce.
-Dobro di si ti do sad? - Pitala je Kiki
-Ma evo me, idem sa Matijom na utakmicu poslje - rekla sam
-Joj, mala u kaj se ti uvaljuješ... - rekla je Keca
-Daj, ne pretjerujte, mi smo sam frendovi - odgovorila sam
-Da, da i ja sam sa Alenom bila sam frendica.- rekla je Luce
-Aj shvatite, on ima curu, ja kod njega neam šanse.Ajmo sad unutra.
Na ulasku smo sreli Maria, Lisinog dečka.
-Mala, pazi kaj radiš. - rekao je
-Hmm, molim? - rekla je Keca
-Ne pitaj, ni ja ne kužim - odgovorila sam.

Cijeli dan sam mislila samo na Matiju, znala sam da ga nemogu imati, ali baš zato sam ga toliko htjela...
Popodne sam se dogovorila sa Matijom da se nađemo u 6 na stanici, otišli smo do stadiona, kupili karte i ušli, bilo je tak super, cijelo vrijeme me nasmijavao. Utakmica je završila nerješeno.
-Niste loši - rekao je Matija
-Ma i vi ste dobri, - rekla sam
-Gle več je pola 10, a ujutro se trba probuditi,užas- rekla sam, Matija me samo gledao
-Hejj, zemlja zove Mateka, kam si pobjego? - pitala sam
-Imaš tak lijepe oći, znaš? - rekao je
-Mm, hvala
-Ništa, tako te želim poljubiti...Jel smijem?
-Pa mislim da to nije baš pametno, ipak imaš curu i to... - nisam uspjela završiti već me poljubio
Joj, kako je bilo lijepo....
-Mate, mislim da nebi smijeli...
-Oprosti, Ella, neznam zašto sam to napravio, stvarno oprosti.... - rekao je
-Najbolje da to ne spominjemo, dogovoreno? - pitala sam
-Da, nećemo nikom reći, ajde da te otpratim do doma
-Neee, bolje da idem sama.Ajde vidimo se sutra
-Noć
-Noć
Nisam mogla vjerovat, poljubio me, wow....



| KoMeNtArI (9) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.