*kakO i faLi..smUjC..=(* - kiss me...like never....before... - Blog.hr

srijeda, 03.09.2008.

*kakO i faLi..smUjC..=(*

wave sv!ma...
eO ljuDi ja sE saD vraTiLa frOm skUlL..hEh..
BilO jE prEeE jaAaAakOoOoO...smijeh...
prVi saT biOlOgiJa...dOsaDnO...
RiBa je fakaT dOsaDna...SviH piLa...
sVa je nEka žnj...eO pišEm jEr nEam
ša raDiT..i tapIja..jEeE...
ZaDnji saT smO imaLi GlaZbEni...haha...
mOraLi smO "pjEvaT" nEki viTaminSki raP...haha
bOlEsnO..eO gLasi OvakO...
samO maLo da uZmEm biLjEžniCu..bRb..
eO mE...naČi di sam sTaLa..aHa..a taj "RaP" gLasi OvakO:

KIWI,LIMUN,DINJA
KIWI,LIMUN,PAPAJA
MANDARINA,NEKTARINA,PAPAJA,MANGO
JABUKA,KUPINA,BANANA
GREJP..SMOKVA GREJP...
SMOKVA,GREJP..SMOKVA GREJP
SMOKVA....

bOlEsnO jElDa?
DaAaAaAa...
hAhA..i takO inačE pOt satOm jE smijEšnO...
MatkO i ZovkO nasmIjavajU...h!h..
eO tO jE tO Od saD zA menE..OčEkUjEm puUuUunO
kOmOva..=)...
wave...i kiss jEdnOm sLatkOm dečkU
kOj mi faLi jakOoOo...=)
Image and video hosting by TinyPic
lEly dOn`t Cry fOr mE...mah LeLy iZ mOg bivŠeg raZr..


13:40 | Komentari 112 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.