*dOn`t lEavE mE i lOvE yOu sO sO muCh..i lOvE yOu mOrE than wOrDs Can`t Say..* - kiss me...like never....before... - Blog.hr

petak, 29.08.2008.

*dOn`t lEavE mE i lOvE yOu sO sO muCh..i lOvE yOu mOrE than wOrDs Can`t Say..*

wave..pOzZ...
eO pipLzi kakO stE mi??
ja sam supP...ma jA sam vam uvik hEp!...
samO ša sam maLlO u bEdu...
zbOg jednOč dEčka kOj čE me mOžDa
sUtra OsTavit..=(..
eO ka ša i nasLov kažE mOžE sE i prEtpOstaviTi...
aLi ja tO nEžElim...a viDit čU jOš kaD mi kažE šta čE
napraviT...ja sE naDam..Da čEmO skupa OstaT..=)..
akO nE..živOt idE daLjE...Bit čE mi tEškO,OpEd..aLi
ša jE tU jE...jOš jEdnOm Da ti kažEm,mOžDa si ZabOraviO..
pOdsjEčam tE da tE ja vOlim...
Image and video hosting by TinyPic
eO saD čEkan mamU da zavRši sa pOsLom pa Da mOgu van...
idEm dO drEe(B.F.F)..pa čEmO iči van kaDa nan
sE budE DalO..HiH..jOj..mOžda sLipa kOd my hOusE..jEeEj..Wii...
aL akO jE stara pusTi..mOlim tE BožE da jE puSti...
eE alO jE ja mOram iči..kmE napuŠtam vAs..aL samO za saDa...wave
Image and video hosting by TinyPic


18:27 | Komentari 14 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.