°°eOo Otvaram..Oped..°° - kiss me...like never....before... - Blog.hr

srijeda, 06.08.2008.

°°eOo Otvaram..Oped..°°

eO ljudi..dOsadnO mi je pa...
eO OtvOrila blOg...Oped...kOd mene niš nOvO,,kOd vas??smijeh
dada...kakO da ne..hehe..thumbup
i takOo...neznam sa mi je da Otnaram blOg ali...etO...
i nznm sa da pisem...na mOre više ne idem..ustv. idem ali...
negdje di se ne živciram...na ck...ili na bazene...
nemOgu više OvakO...svi me pilajuUuUu...jedva cekam da pOcne skOla
da se nekO ne mOta OkO nečijeg terenaAaAa...
znam čudnO...i sama sebi idem na zivce s tim...ali Oke..
i znam da je cudnO tO sa jedva cekam skOlu...ali kad nemOgu
viseEeE trpit da se Oni/One mOtaju tuUdDaAa ma...namcor...idem ja wave


12:36 | Komentari 6 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.