°°MaLa PrOmJeNa..WeE..°° - kiss me...like never....before... - Blog.hr

četvrtak, 24.07.2008.

°°MaLa PrOmJeNa..WeE..°°

ljudi..
ovo je mojprvi post na ovom blogu..
inace menekiznaju kao nika sjatkica
ali..moj mi je blog dosadio...pa odlucih napraviti novi..
...hehe..imam jos jedan blog..sa svojom besticom
Jopy..KLIKKKNII :)pa da napisem nesto o sebi..
Ja sam Nika zivim u Fažani..
rodena sam o5.o4.1994 god..(znam,obozavatelji Kurta..i meni je zao..)
Naci imam 14 god..Jos malo cu u 8 razr..jeeejj...
pa srednja..ufff...nemogu cekat..ja bi vec u srednju..
al ok..to brzo prode..
uglavnom,volim se zajeb sa frendovima,ici vani,roniti u moru(a di drugdje?)
pizzzu,NEKOG,i tako dalje...
naj frendica mi je: Jopy,Drea,Bebaaaa i Kate..
hehe..ostali frendovi:Andy,Niđo,Purgy,Mani,Mare.Gianluca,Sunse,Deni
Bandy,Mani,Buci..ugl ovi iz drustva..su mi bas ono naj i oke..
imala sam mob sony ericsson walcman W890i..ali je nazalost
pao u more ...
pa sadimam neku trulu motoroli c118..BWA..hehe..
inace sm fulllllll sretnau zivotu ali kad kad me hvataju nee krize a neam pojma ni sama zasto...heh..
al ok...sad zurim na moreee....pa se cujemo javim se ja jos...
hehe.. ...=)






14:05 | Komentari 31 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.