< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari repas/nerepas DIZAJN BY: MC BRANE

BLA BLA

ima tu svega....hehehehefinosmijeh

ovako ovi su posjetili moj blog

LJUDOVI KOJE ZNAM!
*mateja*
*nela*
*dj ŽiŽi*
*kaso*
*poca*
*decki iz wellsa*
*jelisavac je zakon *nindza *SVV *evelina *andela i antoni *lana*
*dajana*
*sara*
*jaxon*
*ivona*
*djurko i joza*
*drugacija*
*matej*
*sova*
*lucija *marijana*
*tea*
*dina*
*slavica *ena*
LJUDOVI KOJE NEZNAM!
*wishnjica*
*ivona*
*jovana*
*marija*
*sanci*
*davorka i ivana*
*kristina*
*adrijana*
*curke NA*
*cura iz belisca*
*roko*
*ivana*
*littlewordsofmine*
*avril fan*
*matea
*stela

JA JA samo JA

ja sam valentinamah...iz jelisavca sam....
dosla na svijet 23.11.1992...idem u 1. PTO...
trebala sam ic 2. razred ggšo al jbg bila je okinava xD
rokula sam..prebacila se iz osk u na i sad sam tu
glavna streberica xDxD
i da..slovakinja..hihi..najcesci
nadimak mi je DROX jer svi misle da se drogiramlud
pa tina..itd...lol
volim plesanje,zezanje,moju igracku
krokodila,prijatelje,pusit(cigare naravno)smokinhaha,
pizzu,colu,hren..obozavam papatinjami...aha...
mada se nevidi nist na meni..hh..
uglavnom volim sve
ša mladi vole...nevolim mahune(fuj),laz,
prevarucry,preseravanje,tucnjavu,
umisljenost,
sebicnost....ma ja sam vam nekad komplicirana...
nekad sam malo i opicenadead..kad mi dode...a šaš..zujo
uvijek sam za neke akcije..ludovanja i to..nut.
volim jako puno pricat i jako sam glasna..hehe...
slusam rapp,metal,hause
ae neznam ša da napisem...ovo je ja
mislim dovoljno...eto...naughty


MOJ MSN JE Tinaaaa_15@hotmail.com

ovo sam ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



OVOLIKO VAS JE TRENUTNO NA MOM BLOGU

tracker

EVO...OVOLIKO VAS JE BILO NA MOM BLOGU

Free Website Counter
Free Website Counter
....................................
eo moje seke..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eo ovdje je sa starim..OMG stari je smjesno ispo..nea veze..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DMX
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SOULJA BOY
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


sada malo slika od preslatkog pjevaca koji ima saaaamo 15 god.taman savrsen za mene..haha..sala..JIMI BLUE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


eo cross od mog burazera..wiiiiicerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moje frendice i frendovi..nisu svi..

mateja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo jos jedamput mateja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

buba marta i poca
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


zivkovic i mladen haha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



zeljka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nela
Image Hosted by ImageShack.us


mihaela
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

silvestar
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evelina
Image Hosted by ImageShack.us


joza
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

marjana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


par njih iz razreda

lucija i sarah
Image Hosted by ImageShack.us


anthony
Image Hosted by ImageShack.us


vanja(vockica)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sarah
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

leon
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

burilo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dario
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

lucija
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

filip
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

marta
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

silvija i kristo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a sada par sweet slika..cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kul slike
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

slike sa odlicnog crtica hellsing

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

grafiti
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VVirile
AAmazing
LLittle
EEccentric
NNerdy
TTimeless
IIrresistible
NNutty
AAppreciative

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



SPASI ME


PRVI PUTA U NAŠEM SKLONIŠTU SÂM
JOŠ VIDIM NAŠA IMENA NA ZIDU
I OPET ODLETI U MISLIMA
ŽELIM TI SVE POVJERITI
ZAŠTO SI POBJEGLA
VRATI SE NATRAG - OPROSTI SE SA MNOM.

DOĐI I SPASI ME - NEPRESTANO IZGARAM
DOĐI I SPASI ME - JA NE MOGU BEZ TEBE
DOĐI I SPASI ME - SPASI ME - SPASI ME

NAŠI SNOVI SU BILI LAŽNI I BEZ PRAVIH SUZA
RECI DA OVO NIJE ISTINA - KAŽI MI TO
MOŽDA ČUJEŠ NEGDJE
MOJ S.O.S. NA RADIJU?
ČUJEŠ LI ME - NE ČUJEŠ LI ME

DOĐI I SPASI ME - NEPRESTANO IZGARAM
DOĐI I SPASI ME - JA NE MOGU BEZ TEBE
DOĐI I SPASI ME - SPASI ME - SPASI

TI I JA - TI I JA - TI I JA
JOŠ VIDIM NAŠA IMENA I ODLETIM U MISLIMA
NAŠI SNOVI SU BILI LAŽNI, I BEZ PRAVIH SUZA
ČUJEŠ LI ME - NE ČUJEŠ LI ME...


.....................................

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo moja seka...hehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

lol slikesmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


evo malo dobrih glupostismijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




VRIŠTI

Ustaješ i dobiješ poruku kuda trebaš ići,
i kada si tamo, još čuješ i što trebaš misliti.
hvala, to se ponovilo još jednom, baš jednog bljutavog dana,
ne govoriš, i nitko te ne pita želiš li to uopće.

Nenenenenenene

Vrišti
dokle god si priseban,
Vrišti!
I kada ti je to zadnje
Vrišti!
I kada si tužan
Vrišti najglasnije što možeš!

Vrišti
dokle god si priseban,
Vrišti!
I kada ti je to zadnje
Vrišti!
I kada si tužan
Vrišti najglasnije što možeš!
Vrišti

Pazi - mišolovke vrebaju posvuda
prate te i hvataju iz pozadine
obećavaju ono o čemu nikada nisi sanjao
kada bude kasno ovo će ti trebati.

Vrišti
dokle god si priseban,
Vrišti!
I kada ti je to zadnje
Vrišti!
I kada si tužan
Vrišti najglasnije što možeš!

Zajedno s nultom točkom dolazi naše vrijeme
neka prime na znanje kakvi ste vi zapravo
vrišti - vrišti - vrišti - vrišti - sada je naše vrijeme...

i sad šuti.

Ne!- dok si svoj
Ne!- i kad ti je to zadnje
Ne!- iako boli

vrišti najglasnije što možeš

Ne(x6)

Vrišti najglasnije što možeš

VRIŠTI ! ! ! ! !


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..........

Kad više ne ide
nitko me tamo više stvarno ne pozna
moj svijet se skuplja
i juri k sretnom završetku,
za tobom ne smijem plakati,
znam da nismo besmrtni
ali ti si jednom rekao

Kad više ne ide
bit ću anđeo samo za tebe
i tebi u svakoj tamnoj noći sjati
i onda ćemo zajedno odletjeti
daleko odavde
i nećemo se više izgubiti.

Kad prvi puta zasjaš zamišljam si da ti odozgo
sa oblacima za mene plačeš
beskonačno te čekam,
ali tako beskonačno to nije
kao što si ti jednom rekao

..........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo opet ja.....ali stara slika godinu dana....nut
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Hippy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ja i zeljka....ludlud
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo i moje elenaughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

e a sada onak par super slikica...wave
-moj burazmah
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

my slovackacerek
Image Hosted by ImageShack.us

..............

Vi uvijek ustajete na vrijeme
i ne odobravate ono što se kod nas zbiva
ja vidim što ti ne vidiš,
pogledaj što nam piše na jaknama
"oprosti, stojiš na putu
kojim mi moramo proći"

refren:
Mladi smo ali nismo više dozvoljeni za mlade,
žao mi je, znam da ne trebamo
ipak još jednom započeti živjeti.
mladi smo ali ne više dozvoljeni za mlade,
niste računali s nama,
mi još jednom počinjemo živjeti.x2

Uvijek izvirujete,
ne vidite da dolazimo,
halo! nemate vi problem,
jer smo mi preuzeli zapovjedništvo.
Oprosti, stojiš na putu,
a mi tuda moramo proći.

....................

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


SLOBODAN PAD U PRIRODI

Pišem pismo nepoznatom
Moj odraz je iskrivljen
Moj opis leži u mojoj krvi
Ne želim se vratiti
Samo jedamput,odavde
Zrak u moje lice
Bestežan sam i postaje mi jasno
Da moj život nije više isti

Ja sam slobodan u slobodnom padu
I nigdje drugdje
Slobodan u slobodnom padu
Ne mogu više drugačije

1000 očiju protiv mene
Daju sve za trenutak
I onda se sve zaustavi
Pripremam se za pokušaj bijega

Ja sam slobodan u slobodnom padu
I nigdje drugdje
Slobodan u slobodnom padu
Ne mogu više drugačije

Samo želim biti slobodan
Slobodan još jednom
Slobodan samo jednom
Pustite me da padnem

evo autica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pa malo ovak slicica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


petak, 19.12.2008.

mislim da je bilo i vrijeme

evo..mislim da je vrieme da napisem novi post..neak sam ga zapustila..jbg..ša ima novog?hmmm..iam pirs na nosu..smijeha nznm..ima svaceg al nemozem se sietit..


i tak..jos uviek izvodim gluposti..schprdam se..uzivam..zajebavam... zuboi tak..neda mi se sad pisat ša izvodim sa ekipicom..ima stvarno puno gluposti za crknut od smiehaluda eto prije koih tiedan dva sam bila u totalnom kurcu..siebala sam jednu stvar..jbg..noa šaš..sad je tako kak je..nemogu ispravit gresku..a ustvari i nie bila tolika greska al ta osoba tu gresku smatra jako velikom..nonoi tak..radi se o tome da sam se siebala saljuci piana ko stoka poruku mojoj naj legici mateji i slucaino poslala odredenoj osobi..eto ša se moze napravit jednom kratkom porukom..eekponekad kad mi je sve u kurcu zamisljam neša..zivim u masti tih trenutaka samo da zaboravim stvarnost..tako mi bude puno lakse..kad sam sva ubedirana uviek me drustvo raspolozi..naigore su noci..kada sam sama..uhvati me neka panika..sva se ubediram..pa pocnem plakat..tuga me uhvati cvrsto i nepusta me dok nezaspem od muke..kad se probudim novi dan..u skoli zezanje sva sretna zajebavam se..kod kuce sve super dok nelegnem pa opet tup..ubedirana sam..nezelim da tako bude..al ima ta sila u meni i jednostavno je jaca od mene..vise ni neki malo tuzniji film nesmiem pogledat..suze mi same od sebe teku..rasplacem se na tuzne piesme..ali ta odredena osoba neshvaca neke stvari..sve sam rekla u facu i ta osoba to sve jako dobro zna..mozda sam trebala od pocetka sutit..da mogu vratit vrieme promienila bi puno toga..bila bi sretnia i ja i ostali..ali ovako moram krit tugu uljevat ju u casu s bambusom..ponekad se pitam zar je ovo sve zivot..gledam svijet..sve mi je neak prozirno u nekim trenutcima..ponekad brige ugasim piesmom..kak kaze connect..hh..joooj..necem vise pisat..ovo je dosta..ae volim vas sve mwa mwapjevakiss

- 23:16 - repaj brate (17) - ups….! - joj.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.