Ljudi umiru i nema im pomoći =(( - wHitoUt sEncE - Blog.hr
13.03.2009.
Ljudi umiru i nema im pomoći =((
Jučer sam čula jednu tužnu vijest...Dječak iz naše škole se objesio,ali još nije dokazano dali se objesio ili se zapleo u špage...Što ljude vuče da naprave glupost za koju nisu ni svjesni što rade...Još sam u šoku i nemogu vjerovat...U zadnje vrijeme me pogađaju samo tužne vijesti...Za neke je život samo igra i ništa više ali kad svate kako je ta igra opasna obićno bude preksano...To je vrlo tužno ali istinito...Ne želim ni pomislit na takvo što iako mi svakakve gluposti dolaze u glavu...

Ako glupost preživi, možemo reći da je preglupa i da umre.
Ako hoćeš da se obogatiš idi među siromahe.?!
Ako ja odem, tko će ostati; a ako ja ostanem, tko će otići?
Ako jedna želja nije zadovoljena to je dovoljan razlog da duša tuguje.
Ako kažeš neku tajnu svom prijatelju, vodi računa da i on ima svog prijatelja.
Ako me i ne voliš, nije važno, ja ionako mogu voljeti za dvoje.
Ako ne znaš udarati, ne pokazuj zube.
Kad imaš sve, ne vidiš ništa, progledaš tek kad nemaš ništa.
Kad je neko vrijedan sluga, čista je šteta da postane gospodar.
Kad jednom ljubavi dodje kraj, slabići kukaju, energični smjesta pronađu novu ljubav, a pametni su je već odavno imali u rezervi.
Kad jednom prekineš, ne možeš više bez čvora nastaviti prekinutu nit.
Kad kuješ svoju sreću, ne udaraj bližnje po prstima.

Ne nisi ti kriv sto si u blizini bio tako daleko
Mada cisto sumnjam da ces ikom biti blizi
Ti stvarno nemas nikave veze sa tim
Sto vise nikom ne dam da mi se tako priblizi...
Da donosio si stvari koje mene vesele
Valjda svak dobije ono sto zasluzi
Dobro si znao sto me raduje
Ali nikad ono sto me rastuzi...
Sta me sad pitas sta mi je
Sto nisi pitao ranije
Sto nisi gledao znakove kraj puta
Sad vise nisam ni tuzna ni ljuta
Svejedno je
Sta me sad pitas kako si lopove moje mladosti
Puno sam bolje od kad te nema
Al sam i dalje nesretna zena
Sretno ti
Moja bivsa radosti...
Mili moj svaka povjest se ponavlja
Pitam se sto nisam starije slusala
Nego sam krenula u krivom smjeru
Opet sam bila nekom samo orden na reveru...
Al to je tako sve prave ljubavi su tuzne
Kako je tek onima koji nisu prave bile
Necu te kleti i nista ruzno zeljeti
Al nista lijepo na tebe nece me sjecati...
Sta me sad pitas sta mi je
Sto nisi pitao ranije
Sto nisi gledao znakove kraj puta
Sad vise nisam ni tuzna ni ljuta
Svejedno je
Sta me sad pitas kako si lopove moje mladosti
Puno sam bolje od kad te nema
Al sam i dalje nesretna zena
Sretno ti
Moja bivsa radosti
Sretno ti moja bivsa ljubavi
Sretno ti

Ako zvuči predobro da bi bilo istinito, onda tako i jest

Ožiljci nas podsjećaju na to da je prošlost bila stvarna, živimo u
primitivnim vremenima ni okrutnima ni mudrima, neodlučnost je
njihovo prokletstvo.

Far too many people are LOOKING for the right person, insted of
trying to BE the right person.

You may only be a person in this world, but for someone, you are
the world.

The worst way to miss someone is to be seated by her/his side,
and know you`ll never have
him/her.

Upravo zato što je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojeg
cvijeta na svijetu.

Ljubav je staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše
nesigurno ili suviše čvrsto.

Never stop smiling, not even when you`re sad, someone might fall
in love with your smile!

Ostavi onome koji voli ono što voli, jer ako mu kažeš da ostavi
ono što voli, on će i dalje voljeti ono što voli, a tebe će mrziti.

I love you not for whom you are, but who I am when I’m by your
side.

Don`t spend time with someone who doesn`t care spending it
with you.

Voli me da te mogu voljeti, drži me da te mogu držati.


ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao.

Gdje je jedna ljubav, tamo drugoj mjesta nema.

Don`t cry because it came to an end. Smile because it happend.

Tko želi nek čita k one bit će mu žao…

By Tea

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




17:36 - Komentiraj ( 18 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Free Music

Free Music


Free Music






Samo dio mog života koji će kad tad proć a da nećemo ni primjetiti ^ ^

O meni





-Tea olIti AnG3l whItout winGs ^ ^

-pon3kAd TužNa/sr3tNa
-pon3kAd dj3tiNjasta/odRasla
-pon3kAd vOlim/n3voliM
-pon3kAd pl3š3m/odmrAm
-pon3kAd tr3niRam/spAvam
~imAm punO frenDovA
~slUšam:RocK,pOp,hav3Y m3tAl,
3mO b3ndOv3 ˇ ˇ

~volim:pisAt pj3sm3, svOju soBu,
3mO d3čk3, obit3lj, fr3ndov3, Boga,
Pj3vat...

:)

Slikice





credits
SpeciaL [dz]. - duckdz. - x x