wHitoUt sEncE - Blog.hr
06.03.2009.
Opet sve po starom...Back to black....Ma crna je boja,nešto bez čeg ja nemogu...Da te boje nema osjećala bi se nekak prazno...U njoj skrivam svoju tugu a sreću širim i djelim sa svima...Tak se osjećam ispunjeno uz crnu boju...Tak je lijepa....Uz glazbu koju obožavam,prekrasan osjećaj....Ako volim crnu boju nisam emo...To me jednostavno ispunjava....Volim Crnu....Kod mene opet sve po špagi...Pomirila sam se s frendom...
Reko je da mu puno značim i da nemože bez mene...Lijpo za čut...Al opet nije mi reko razlog zašt mi nije odgovaro...A nea veze sad se čujemo svaki dan...Imam najbolje frendove....Uvijek su iskreni prema meni i svi mi kažu da me vole jako....I ja vas obožavam...Nebi mogla bez vas....Neznam šta ću u 8. razu kad se rastanemo....Ajd dobro...Idem sad malo na fejs...Na msn-u visim stalno ....Ajde pusa svima...
Puseko :)
20:23 - Komentiraj ( 8 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Free Music

Free Music


Free Music






Samo dio mog života koji će kad tad proć a da nećemo ni primjetiti ^ ^

O meni





-Tea olIti AnG3l whItout winGs ^ ^

-pon3kAd TužNa/sr3tNa
-pon3kAd dj3tiNjasta/odRasla
-pon3kAd vOlim/n3voliM
-pon3kAd pl3š3m/odmrAm
-pon3kAd tr3niRam/spAvam
~imAm punO frenDovA
~slUšam:RocK,pOp,hav3Y m3tAl,
3mO b3ndOv3 ˇ ˇ

~volim:pisAt pj3sm3, svOju soBu,
3mO d3čk3, obit3lj, fr3ndov3, Boga,
Pj3vat...

:)

Slikice





credits
SpeciaL [dz]. - duckdz. - x x