uf predivno... - wHitoUt sEncE - Blog.hr
13.12.2008.
uf predivno...
hej poplići....ke se radi kod mene ide sve po špagiyesyesyesyesyes...jako sam happy u zadnje vrijeme...o školi da ne govorim..sve 5-ice...hehe...ocvak da malo o školi...znam da svi jedva čekaju da škola završi al ja baš ne...falit će mi puno fjendovi...ovack...u srijedu bilo oke u školi,malo dosadnobangbangbangbangbang,al ocke....u četvrtak je bilo ludo...al taj dan nisam bila happy jer smo imali sistematski...kmeee...headbangheadbangheadbangheadbangcrycrycry...ja nisam htjela...al sam morala...mislila sam da će bit neš strašno la nije bilo...u petak bila dežurna na hrani i bila sam s tinom,renatom i lukom...ovi dvojca luka i renatzo bacali avione po restoranu i kuharica ih vidil i počela im psovat...a ja crkavamnaughtynaughtynaughtynaughty...došli mi na drugi sat tehničkog a oni pisali test a ja nisam niš učila i mene i tina pito nastavnik....headbangheadbangheadbangheadbang...pita on mene jer se cigla proizvodi u poljoprometu a ja kažem da...nisam dobro čula pitanje a nastavnik mi se počne smijat...madmadmadmadmadmad..al nea beda dobla sam 5 jeee...smokinsmokinsmokinsmokin...iamli mi generalnu probu iz plesa al nije neš valjalo s razglasom pa nije bilo generalke...ja i lily smislile new korak...baš je fancy..ona skoči na mene spusti se dolje digne i maše, to ide na kraju pusa njoj wewika ....imali mi recitacije iz engleskog i bilo super...ošla doma i spavala..
danas sam radila likovni...deaddeaddeaddeaddeadza crknit od dosade....jedva čekam prvi mjesec joj e...odem u slovačku s rukometom...joj jedva čekam....bit će predobro....rekla je trenerica da idemo busom na kat...mi ćmo bit gore a dečki dolje..joj aj pusam vas sve puno...aje cmoxsić


Image Hosted by ImageShack.us

moj najdraži rukometaš..upoznala sam ga ovo ljeto u kampu

Image Hosted by ImageShack.us

stvarno volim!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

ovo izgleda jako fino..njamiii...finofinofinofinofino
18:46 - Komentiraj ( 53 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Free Music

Free Music


Free Music






Samo dio mog života koji će kad tad proć a da nećemo ni primjetiti ^ ^

O meni





-Tea olIti AnG3l whItout winGs ^ ^

-pon3kAd TužNa/sr3tNa
-pon3kAd dj3tiNjasta/odRasla
-pon3kAd vOlim/n3voliM
-pon3kAd pl3š3m/odmrAm
-pon3kAd tr3niRam/spAvam
~imAm punO frenDovA
~slUšam:RocK,pOp,hav3Y m3tAl,
3mO b3ndOv3 ˇ ˇ

~volim:pisAt pj3sm3, svOju soBu,
3mO d3čk3, obit3lj, fr3ndov3, Boga,
Pj3vat...

:)

Slikice





credits
SpeciaL [dz]. - duckdz. - x x