< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

dubokoumne misli iz moje lijepe glave...

For Patrik


What do you love? Click here to make your own.

Gle ovo....

Myspace

Myspace





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws



Images for your blog

Images for your blog





Free Music - Music Lyrics

Music Lyrics - Free Music



Free Music - Music Lyrics

Nešto o meni...

Ime:Jelena
Prezime:"bunny"
Rođendan:30.09.1993
Nadimak:Ele
Volim:sebe...green day...pametne ljude poput mene...i svog DEČKA riječ KISSACH...hehecerek
Ne volim:ljude koji se ne vole..koji nisu puni sebe...i NARODNJAKE..(kaj je to muzika?)
Naj frendica:MRZIM SVE/nemam ju
Naj frend:Leon i Papa
Slušam:Sve osim narodnjaka!!!!Green day...Svadbas..







JJudicial
EExhausting
LLively
EExciting
NNew
AAstounding

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Naj dechko 6-ih razreda...
Ivan B.
Mihael J.
Nikola P.
Patrik B.
Nikola K.
  
pollcode.com free polls

petak, 06.04.2007.

...novog posta nigdje...eeeeejjjjj....mislim da je to ipak novi post....a u ruku...

Evo me napokon...trebalo mi je punih 8 dana da dođem do kompjutera i napišem novi post...zijevzijevpreviše sam lijena...znam da ste se već svi plakali da mog posta za kraj nastave nema...(iako su svi imali)...no da vam kažem zašto...za mene je taj dan bio smrtni dan...deaddead..plakala sam cijelo jutro..podne..večer...i uspjela sam se smirit i napisat novi post...kako bilo...ja kao najveći genije svih vremena izmislila sam svoj i od nate uzet riječnik..hehe..ali zato ja ne krademludlud..i tak napisat ću vam ga:u k***c=u ruku...nemoj s*at=nemoj puštat...ch..sh...i tak..nata je bila i bit će moja jedina inspiracija za takvo nešto...kissam te u čelo nata...cerekPa nešto iz mog života:Znate da Britney ima dečka...hehe...ja crkavam od smijeha...jel to ima nekakve veze...u ruku...JA SAM LUDA ludludludludlud...a kaj da pišem? e da danas me brat zaključao u sobu i bila sam tam dok nije došla mama odnosno od 11 do 12...koj bed!!!!plakala sam se...ali vratit ću ja njemuburninmadburninmadburninmadheadbangheadbangmadmad...AJDE NEŠTO O NATALIJI::evo nata posvećujem ti 3 rečenice što je...nikakvo..no dobro...Natalija je malo ludasta....ludnemožeš baš bit siguran kad bude joj puklo..no sve u svemu ima najveći mozak za razmišljanje...poslije mene naravno...hehe..ajd kissach meni.cerekcerek



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.