travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kom3nt4r!ch! Yep/NoPe

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

Samo KOMAJTE!


Evo neki ljinkići!!!!XD!!!

ivana vedy
orša
(ja) mislav
iwa v

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Evo i nas!Prvo ćemo opisat svako sebe!
Ime:Mislav
Prezime:Šutalo
Škola:Nazori
Nadimci:Mićo,Bl@ck M@n:D ma sve što mi izmislite
Razred:6.c
Rođen:1995.3.4
Volim:Čokoladu TENUma svašta
Nevolim:Dosadne ljude i neke ljudove i naravno rasku!
Moj icq:421725705
Moj blog:blackman007.blog.hr
Treniram:Stolni Tenis
Najbolji frendovi:Bruno,Blaž,Bogati,Orša,Poca,Lesić,Srdjak,Lončar...
Najbolje frendice:Vedrana,Tena,Skokica,Kuraja,Matošinka...
Ljubav:uuuhhhh ma nemam curu ali volim TENU

Image Hosted by ImageShack.us
To sam ja Mislav sa pletenicama!...lol...XD



Evo mene!
Ime:Bruno
Prezime:Jelak
Nadimci:Rana,Bruno...
U horoskopu sam:bik
Škola:Nazori
Razred:6.c
Rođen:1995.24.4
Nevolim:zdjelarku vujasinku pedere četnike umišljene ljude dvolične osobe

Volim:nogoš rukomet jednu curu đus svoj laptop telku frendove
Moj icq:480025058
Najbolji frendovi:Mislav,Orša,Krešo,Bogati,Poca...i sry one koje nisam
Najbolje frendice:Lucija,Vedrana,Ivana,
Svea,Ivonne Ana Wxy...
Ljubav:Nemam curu ali jednu volim!

Evo i to je to puno nam komajte!

srijeda, 23.04.2008.

dobar dan....

alovi ljudi....vidimo dam vam idu komovi al možete vi to i bolje...u sljedećem najmanje sto komova.....danas je bio kul dan al jedino je bilo jadno jebeno dizanje a šta čte mora se u školu mi bi ju naj rađe zapalili....danas je mislav seljačina dobio 5 iz eng otvorila ga on prepiso od kreše i naravno dobio pet....a ja prepisujem od šojatice ona od sajbertica i mene ne otvori a mogo sam dobit pet sam tak...glupa GRUJIČKA....moramo danas kod bogatija doma on jadanik završio u bolnici...za plakatcrycrycryroflroflrofl i još moramo učit glupi vjeronauk sutra pišemo test....fuck...znate šta je sutra???.....moj rođendan (brunin) imat ču 13 godina jedva čekam da slavim...a joj to če bit tulum godine...a u subotu slavi ivana zvat če nas...weeee...ajd sad idemo....komajte nam puno...pozzzzz....

- 13:23 - M4k3 m3 Str0ng3r SaMo(258) - F4st3r,B3tt3r... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.