.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->

< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

volimo ih a znamo da su gadovi

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 13.02.2008.

.....hehehe....ovo je NEVJEROJATNO!!!!!!!!

Ovakve sam izjave pronasla na jednom blogu, necu mu reci ime ali neka se srami......mozda su i neke stvari istinite ali NE NA OVOM SVIJETU!!!!HELLLO!!???!!!! Dakle jedan je 'muškarac' napisao jednu kritiku za nas zene i nastavio sa takvim komentarima kakvi su muskarci zaista....pa procitajte i zelim komentare!!!!!!!!!ČINJENICE O MUŠKARCIMA:

-mi muškarci smo nadmoćna i jedina superorna rasa na planetu!

-mi imamo velike muške umove koji su sposobni za gotovo sve velike stvari

-mi imamo fizičku snagu koja pokreće ovaj moderni svijet

-mi smo bolji vozači, pisci, slikari, stilisti, pituri, bauštelci, znanstvenici, novinari...

-mi smo svi rođeni kao vrlo mladi

-mi volimo pivo i pivo voli nas

-mi muškarci volimo sex... a volimo i žene... ponekad

-mi muškarci smatramo da jedinke za rasplod i kuhanje u dogledno vrijeme ne smiju imati pravo glasa, radi općeg dobra...

-mi muškarci smo jedinstveni

-mi muškarci smo macho i COOL



| - 21:56 - ...forever.... (11) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.